hoe dat zo?quote:
zegt me niets...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je kunt meelezen in de volgende gedeelde inboxen:
ErwinDikkie
?..
krijg je ze nog steeds? misschien had ik een verkeerd knoppie ingedrukt toen ik je toevoegde als buddyquote:
ben je de eerste die het zegt.quote:
heb het aangepastquote:
Oh noes!1!!1!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je kunt meelezen in de volgende gedeelde inboxen:
ErwinDikkie
?..
als je meerdere personen een bericht wilt sturen kan het wel eens handig zijn, kwestie van klikkenquote:
behalve die ik pm stuur dan he?quote:
Vanmorgenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:59 schreef ErwinDikkie het volgende:
voor de rest heeft niemand pm van mij gehad toch?
Ow ja, die hele leuke pm's van je. Waar ik niet op kan reageren omdat het netwerk hier ineens stom doet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:00 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
behalve die ik pm stuur dan he?
dat weet ik.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
VanmorgenMaar daar weet je zelf van toch?
hoezo stom?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ow ja, die hele leuke pm's van je. Waar ik niet op kan reageren omdat het netwerk hier ineens stom doet.
ach soquote:
Weet ik.(nu niet meer btwquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh noes!1!!1!
Nu kan je meelezen
Je hebt toch niet mijn pmetjes bekeken he?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:32 schreef Ayca het volgende:
[..]
Weet ik.(nu niet meer btw)
Maar een beetje lullig als erwin dat zelf niet weet.
Of die van mij....quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt toch niet mijn pmetjes bekeken he?
Onweerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:42 schreef lynda het volgende:
Onweer onweer onweer![]()
![]()
![]()
Jammer alleen dat de echte bui een paar KM verderop is![]()
Nah hier valt het nog mee, Den Helder eo is goed de lulquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Onweer
Schijnt dat de windkracht in die buien oplopen tot windkracht 9 a 10
Pittige buitjes
Oeh mazzeltjequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:44 schreef douche-eendje het volgende:
3x raden wie net buiten op haar fietsje in de regen zat...
Ja en de eilandjes ookquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:45 schreef lynda het volgende:
Nah hier valt het nog mee, Den Helder eo is goed de lul
1 goede donder tot nu toe en wat vaag gerommel..
Waaien doet het al dagen.. scheitwind![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:00 schreef douche-eendje het volgende:
Zo. dat is even lekkere onweer!
LL is trage ninjaquote:
Dat kan ik heel simpel voor je oplossen!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:28 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zit nog even in een welles/nietes dilemma
Je staat erinquote:
We hebben je nog niet verteld welke kroeg we heen gaan he?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:41 schreef douche-eendje het volgende:
Kan ik je een hele avond pesten ipv heel even bij de AH
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:41 schreef Bart het volgende:
Lynda, MDMA, Ayca, IJsdraakje, mag ik jullie ook op de coole lijst verwelkomen?
Tsss, ik weet je toch wel te vindenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:42 schreef Bart het volgende:
[..]
We hebben je nog niet verteld welke kroeg we heen gaan he?
Zo makkelijk gaat dat niet he?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat kan ik heel simpel voor je oplossen!
Hoe dan? Die dag douche ik gewoonquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Tsss, ik weet je toch wel te vinden
quote:
Dus ik kan jou er sowieso op zetten?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo makkelijk gaat dat niet he?
Of ik kom alleen of ik kom met mijn vriend.. het antwoord is even afwachten of de oppas kan
Je mag ook na zonsondergang komen hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:46 schreef Ayca het volgende:
Lijkt me leuk, maar zal niet kunnen komen.
Waarnaar danquote:
Houden vrouwen tegenwoordig niet meer van Axe ofzo?quote:
Axe?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:41 schreef Bart het volgende:
Houden vrouwen tegenwoordig niet meer van Axe ofzo?
Speciaal voor jou zal ik dan die dag geen deo op doenquote:
Axequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Houden vrouwen tegenwoordig niet meer van Axe ofzo?
Je gaat me niet vertellen dat je maar 1 soort deo hebtquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:44 schreef Bart het volgende:
Speciaal voor jou zal ik dan die dag geen deo op doen.
Nee, ik heb er 2: Wel en Geen deo.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je maar 1 soort deo hebt
Behalve de mijne dus.quote:
Beatedquote:
je ruikt naar chocoladequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:48 schreef Bart het volgende:
Geur is iets minder opvallend dan deze foto.
Ja.quote:
Je houdt niet van chocolade? Ik geloof niet dat je een vrouw bentquote:
Cool?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:41 schreef Bart het volgende:
Je mag aan mijn oksel likken hoor.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:53 schreef douche-eendje het volgende:
Chocola is alleen lekker als je het op mag eten. Niet als je er de hele dag naar mag ruiken...
Als je erop staat moet je ook komen he! Anders komt de Alkmaffia je halenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:53 schreef lynda het volgende:
[..]
Cool?![]()
![]()
Ik denk het wel, en iff so.. Droxz komt mee!
Ik hou niet van de geur van chocolade, en idd chocolade is ook niet mijn favoriete voedselquote:
Nee dat geloof ik ook wel eens nietquote:Ik geloof niet dat je een vrouw bent.
Nou, je zal het vrijdag wel merken in hoeverre mijn Dark Temptation lekker isquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou niet van de geur van chocolade, en idd chocolade is ook niet mijn favoriete voedsel
[..]
Nee dat geloof ik ook wel eens niet![]()
Ik hou van gamen, vind pokeren en formule 1 leuk, ik ben soms grof en direct.
Nou en take it or leave it
En ik moet nu bang worden?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Als je erop staat moet je ook komen he! Anders komt de Alkmaffia je halen.
Dat hoeft toch ook nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:02 schreef Bart het volgende:
Nou, je zal het vrijdag wel merken in hoeverre mijn Dark Temptation lekker is.
En ja, ik heb maar 1 deo, ik ben geen fucking gaylord die een half uur voor de spiegel staat te tutten. Opstaan, douchen, tanden poetsen (uit praktische overwegingen ook onder de douche), deo spuiten, aankleden, in auto stappen, werken. Zo doen we dat hier
.
Slaap lekkerquote:
Hier wordt even niet geslapen nogquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:23 schreef douche-eendje het volgende:
Welterusten slaapkopjesIk ga hier nog even wat opruimen en de afwas doen.
Mijn vriend is langs gegaan, het zou nog 10 minuten duren, heeft uiteindelijk nog 20 minuten geduurd en 10 minuten gehamerd. Nu stilquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:45 schreef douche-eendje het volgende:
Nu nog aan het boren? Okay, mijn buren sporen ook niet maar dat ben ik gewend... maar er zijn grenzen.
Ik moet werken vrijdagavond drinkt u mijn biertje maar opquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:41 schreef Bart het volgende:
Dat ie akkoord gaat met nog tien minutenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn vriend is langs gegaan, het zou nog 10 minuten duren, heeft uiteindelijk nog 20 minuten geduurd en 10 minuten gehamerd. Nu stil
Dusslapies doen
Tot morgen
Zie PIquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook nietdon't take it so seriously
Aye captain!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 06:52 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ik moet werken vrijdagavond drinkt u mijn biertje maar op![]()
quote:
quote:
Het heerst, Marjolein ligt ook al ziek op bed...quote:Ik vrees dat ik het virusje van mijn zieke collega heb opgepikt, heb de halve nacht liggen hoesten.
in het bovencafe volgens mij.quote:
Lange barquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:14 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
in het bovencafe volgens mij.
en jij dan?
goedemorgen trouwens![]()
tijd voor koffie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |