Maar ze hebben nu wel discozombiequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:35 schreef Scarface2004 het volgende:
Michael Jackson zombie is eruit gehaald, daar mag wel een volle minpunt voor getrokken worden
Ik haal 'm misschien wel, hangt een beetje af van Ember van Popcapquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:29 schreef Scarface2004 het volgende:
Wessiej, ga jij plants vs. zombies reviewen?
Zooooo waar. Terwijl elke multiplatform game echt een drama is, Mafia II heeft geen gras, RDR heeft witte Indianen en Fallout GOTY crasht elk half uurquote:
?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik haal 'm misschien wel, hangt een beetje af van Ember van Popcap
De lieve persdame van wie ik eerder Peggle en Feeding Frenzy II reviewcodes kreeg.quote:
quote:
Sproetjesquote:
Godver Scar,............................. godver de godver!!!quote:
Fail console,.... vreselijke fail console!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zooooo waar. Terwijl elke multiplatform game echt een drama is, Mafia II heeft geen gras, RDR heeft witte Indianen en Fallout GOTY crasht elk half uur(FFXIII uitgezonderd)
Ze zijn achievements/trophies ook nog eens vergeten btw
It only does everything... Worse.
Online,... ga zo mijn lichtpunt toevoegen. Ben betrokken bij de herdenking van de gevallen soldaten op Reach!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 07:49 schreef Bastard het volgende:
http://www.rememberreach.com/
Nog een uur
Ik wil net zeggen....quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:23 schreef Chocobo het volgende:
Ik doe het wel als de site niet meer crashed
Hahahahaha,.... ik krijg het ook niet voor elkaar! Nederlandse Halo fail!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen....
Heb het nu zeker 10x geprobeerd in de afgelopen dagen.. maar nu crasht mn FF erop... FUCK DIE SOLDIERSS!! WAT BEN IK BLIJ DAT ZE DOOD ZIJN!!
Je zal zien dat je daar een extra helm voor had gekregen anders ofzoquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hahahahaha,.... ik krijg het ook niet voor elkaar! Nederlandse Halo fail!
Je overdrijft. Die witte indianen heb ik maar een keer gezien, eerste keer dat ik uberhaupt een bug bij rdr heb gezien… fallout is gewoon slecht werk van bethesda, waar zo overigens weigeren er iets aan te doenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zooooo waar. Terwijl elke multiplatform game echt een drama is, Mafia II heeft geen gras, RDR heeft witte Indianen en Fallout GOTY crasht elk half uur(FFXIII uitgezonderd)
Ze zijn achievements/trophies ook nog eens vergeten btw
It only does everything... Worse.
Accepteer het Gijs. Multiconsolegames is niet de PS3's ding. Moet het echt hebben van de exclusives. Zoals bv Demon's Souls,.... of Final Fantasy XIII (hoofd ontwikkelplatform). ICO3 of hoe dat ook heet zal vast prachtig zijn, maar bv een Bioshock 2 legt het af. Snap dat gewoon niet. Beetje jammer. RDR is ook duidelijk minder op PS3,.... texturetopic wel eens gezien?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:55 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Je overdrijft. Die witte indianen heb ik maar een keer gezien, eerste keer dat ik uberhaupt een bug bij rdr heb gezien… fallout is gewoon slecht werk van bethesda, waar zo overigens weigeren er iets aan te doen
Nee, niet gelezen. Maar heb xbox en ps3 versie gezien maar er is gewoon geen verschilquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Accepteer het Gijs. Multiconsolegames is niet de PS3's ding. Moet het echt hebben van de exclusives. Zoals bv Demon's Souls,.... of Final Fantasy XIII (hoofd ontwikkelplatform). ICO3 of hoe dat ook heet zal vast prachtig zijn, maar bv een Bioshock 2 legt het af. Snap dat gewoon niet. Beetje jammer. RDR is ook duidelijk minder op PS3,.... texturetopic wel eens gezien?
Nee Gijs,... je hebt gelijk! RDR op PS3 is prachtigquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:11 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Nee, niet gelezen. Maar heb xbox en ps3 versie gezien maar er is gewoon geen verschil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |