die laten zich misschien wat meer zien / gaan, hebben geen collegiale band oidquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Exactly, daar ben ik dus ook afgehaakt. PE idem! Dan had je nog die 71 graden Noord en dergelijke.
Zijn het niet de Belgen dan zijn het wel de bn-ers die het verstieren. Het houdt elkaar maar aan het vreten, heel irritant. Ik vind gewone mensen leuker en kleurrijker.
Die Belgen, dié komen mij de strot uit.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Exactly, daar ben ik dus ook afgehaakt. PE idem! Dan had je nog die 71 graden Noord en dergelijke.
Zijn het niet de Belgen dan zijn het wel de bn-ers die het verstieren. Het houdt elkaar maar aan het vreten, heel irritant. Ik vind gewone mensen leuker en kleurrijker.
Volgende week donderdag begint het. Ik ga zeker wel kijken hoor.quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
Waha! Heksie![]()
![]()
![]()
En wehehe, wat had ik het gezicht van de postbode willen zien.![]()
Sterkte!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:05 schreef Copycat het volgende:
Geïrriteerde slijmbeurzen. Volgende week twee afspraken bij de fysio en nu wat oefeningen meegekregen en tweemaal daags Ibu slikken. En ontspannen schrijven ... as if.
Vandaag beperk ik dat tot het minimale. Dus adieu!
Ja, dat mogen ze dan wel eens in een Expeditie Robinson doen.... de partijlijders.quote:
Barbie?quote:
Doe mij maar een Bjorn en een Klaar en meer van die types.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat mogen ze dan wel eens in een Expeditie Robinson doen.... de partijlijders.
Kijken wie er het snelst en het hardst jankt.
Volgens mij heeft Tita een router naar I&M gestuurd en is het verpakkingspapier grappig.quote:
O ja, herformuleer; Dat heb ik ook eens gehad maar binnen een half jaartje was het al over en wat is nu een half jaartje vergeleken bij de tijd die nodig was om deze aardbol te laten ontstaan, eitje dusquote:
Ja, ho even, ik weet nog niet of het dit keer inderdaad een router isquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Tita een router naar I&M gestuurd en is het verpakkingspapier grappig.
Van Heks aan jou? Ja sorry hoor, heb het he-le-maal gemistquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's post van HaksZojuist binnen gekregen door een nogal raar kijkende bezorgert
NEEquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:37 schreef Jian het volgende:
[..]
O ja, herformuleer; Dat heb ik ook eens gehad maar binnen een half jaartje was het al over en wat is nu een half jaartje vergeleken bij de tijd die nodig was om deze aardbol te laten ontstaan, eitje dus![]()
Beter ?
Ahhhh... het is verleidelijk qua hilariteit, maar een echte stoere routert is je van harte gegund!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, ho even, ik weet nog niet of het dit keer inderdaad een router is
ah nu snap ik hetquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Tita een router naar I&M gestuurd
quote:en is het verpakkingspapier grappig.
Van een zoonquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Barbie?![]()
Disney!!![]()
Ben jij nou moeder![]()
Expeditie Robinson jongen. Niet iedereen houdt zich 24/7 met zinloze dingen als de politiek bezig.quote:
Was serieus, volgens mij is dit een modemquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ahhhh... het is verleidelijk qua hilariteit, maar een echte stoere routert is je van harte gegund!
ik dacht aan assepoesterquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Barbie?![]()
Disney!!![]()
Ben jij nou moeder![]()
Ja, ik was ook al helemaal van slag.... de enige Marijke die ik op FOK! wel eens tegenkom is volgens mij MarijkeZwolle ofzo, en daar word je niet vrolijk vanquote:
Sneeuwwitje is niet van Disney, Assepoester ook niet, en het gros niet, dat Disney daar een leuke tekenfilm mee heeft gemaakt wil nog niet zeggen dat Sneeuwwitje van Disney is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Belle en Sneeuwwitje herkennen jullie toch wel!?
Ik ookquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van een zoon![]()
Al die roze meuk is me jarenlang bespaard gebleven![]()
En nee, ik speelde zelf ook niet met die rotzooi, ik speelde met auto's en Lego![]()
Belle en het Beest is ook niet van Disney, volgens mij is geen enkel verhaal van een animatie van Disney van Disney. Wat een zin.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sneeuwwitje is niet van Disney, Assepoester ook niet, en het gros niet, dat Disney daar een leuke tekenfilm mee heeft gemaakt wil nog niet zeggen dat Sneeuwwitje van Disney is.
Belle wel volgens mij, maar goed, die is dan ook van na mijn tijd
Mickey en Donald zijn wel zeker van Disney, en een hoop van de modernere "sprookjes" zijn gewoon door de tekenaars van Disney ontwikkeld, maar ik heb er niet zoveel mee, hoewel ik er de komende 7 jaar natuurlijk weer niet onderuit kom.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Belle en het Beest is ook niet van Disney, volgens mij is geen enkel verhaal van een animatie van Disney van Disney. Wat een zin.
quote:Belle en het Beest is een traditioneel volksverhaal. De eerste gepubliceerde versie was een vertolking door Madame Gabrielle-Suzanne Barbot de Villeneuve, met andere sprookjes werd La Belle et la Bête uitgegeven in La Jeune américaine, et les contes marins in 1740.
De bekendste versie was een verkorting van M. Villeneuve’s werk uit 1756 door Mme Jeanne-Marie Leprince de Beaumont, in Magasin des enfants, ou dialogues entre une sage gouvernante et plusieurs de ses élèves; een Engelse vertaling (Beauty and the Beast) verscheen in 1757.
Alleen in de Engelse versie, ik heb zo de schurft in over die NL vertalingen, en toen Jr. klein was lag bij ons thuis dan ook de Engelse versie (met ondertiteling, maar die kon hij nog niet lezen).quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:51 schreef Noek het volgende:
Ik vind nog steeds the Lion King het mooist. Wel helemaal Disney.
Ik doelde ook eigenlijk op de avondvullende animatiefilms, zoals ze dat zo mooi noemenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mickey en Donald zijn wel zeker van Disney, en een hoop van de modernere "sprookjes" zijn gewoon door de tekenaars van Disney ontwikkeld, maar ik heb er niet zoveel mee, hoewel ik er de komende 7 jaar natuurlijk weer niet onderuit kom.
En idd, Belle en het beest is ook gewoon gapwerk:
[..]
O...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Was serieus, volgens mij is dit een modem
Klaar, já wat een tante was dat.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe mij maar een Bjorn en een Klaar en meer van die types.
Al is Bjorn dan wel een Belg.
Die was gek, die Björn. Klaar was een harde noot. Cool! FOK! haatte haar.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klaar, já wat een tante was dat.
En Björn, kon ik me zo heerlijk kapot ergeren.
Boerenknuppel was dat.
Het verhaal van Peter Pan is zelfs de oorsprong van het gebruik van de meisjesnaam Wendy.quote:
Dat weet iedereen met een beetje smaakquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het verhaal van Peter Pan is zelfs de oorsprong van het gebruik van de meisjesnaam Wendy.
Maar zowel Peter Pan als Tinkerbell zijn uit de geest van J.M. Barrie ontsproten,
Zonder de IMBD link te bekijken..... hebben we dit gesprek niet al eens gehad??quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat weet iedereen met een beetje smaak![]()
(hint)
Dat maakt niet uit, je kan niet genoeg reclame maken voor Finding Neverland.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zonder de IMBD link te bekijken..... hebben we dit gesprek niet al eens gehad??
Oh, volgens mij zouden wij die pas kijken maar kwam er iets tussen....quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, je kan niet genoeg reclame maken voor Finding Neverland.
Heks is zwaar ondergewaardeerd. Ze kan goed koken, schilderen, schrijven, haken, breien, schoonmaken. Daarnaast is ze vrolijk, monter en opgeruimd. Tot slot een jaar of wat ongebruikt en dus een uitstekende occasion. Wie wil daar nu niet mee naar het stadhuis huh?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Heks heeft trouwens wel echt een práchtig handschrift
Heks is heul niet ondergewaardeerd, ik stuur haar al dagen kusjes stiekem via de pmquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heks is zwaar ondergewaardeerd. Ze kan goed koken, schilderen, schrijven, haken, breien, schoonmaken. Daarnaast is ze vrolijk, monter en opgeruimd. Tot slot een jaar of wat ongebruikt en dus een uitstekende occasion. Wie wil daar nu niet mee naar het stadhuis huh?
Inhoud is verder onbelangrijk, 't gaat immer om het gebaarquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heks is heul niet ondergewaardeerd, ik stuur haar al dagen kusjes stiekem via de pmAlhoewel ik er nog steeds niet helemaal zeker van ben of ik nou wat aan kan met dat ding wat ze stuurde
Maar het pakpapier is alvast prachtig
Dat bedoelde ik ookquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Inhoud is verder onbelangrijk, 't gaat immer om het gebaar
Ze is snel hè. Haar vakantiekaarten stuurt ze al op in januariquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ookOf ik er nou wat mee kan of niet, dat ze meteen in actie kwam in mijn hour of need was
![]()
![]()
Plus dat ik prinsessenpakpapier en een kerstkaart van d'r heb, nu![]()
![]()
Ik vind het nogsteeds hilarisch, ík zou dit doenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze is snel hè. Haar vakantiekaarten stuurt ze al op in januari
Volgens mij bedoel jij Anniebabquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als Heksje eenmaal van je houdt, dan kun je de rest van je leven op je krent blijven zitten. Ze doet werkelijk alles voor haar vent
Annie is een ander type, die klaagt altijd tegen haar vriendinnen over haar vent maar blijft er gewoon de rest van haar leven bij hangen. Heksje heeft die halve zool gewoon de deur uitgetieft, da's karakter.quote:
Doe d'r dan wat meequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik voel me nu een ontzettend slechte vrouw.
Zo erg is het nu ook weer niet.quote:
Bullshitquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik voel me nu een ontzettend slechte vrouw.
Ik ben dus niet dominant, dat wil zeggen, steekt daarin absoluut niet boven het gemiddelde uit, integendeelquote:
Ze heeft een fiets voor me gekochtquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
BullshitJij had mijn eigenste merk bier en peuken klaarliggen toen ik voor het eerst bij je was
Die bestaat niet.quote:
Ik mag al mijn consoles tegelijk neerzetten in de woonkamerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze heeft een fiets voor me gekocht
Standaard reflex, klagende partner vertellen dat ze perfect en het allemaal niet zo erg is. Krijg je vroeg of laat terug in je face. Beter is bevestigen en enige sturing geven in jouw voordeelquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
BullshitJij had mijn eigenste merk bier en peuken klaarliggen toen ik voor het eerst bij je was
Ze ging Alice In Wonderland merch voor me regelen toen ik het niet aan het kassameisje durfde te vragenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik mag al mijn consoles tegelijk neerzetten in de woonkamer
Standaard reflex van een teleurgestelde partner die falen van ega goed zit te pratenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die bestaat niet.
Gelukkig, want er moet iets te klagen blijven
Ik was nog niet klaarquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Standaard reflex, klagende partner vertellen dat ze perfect en het allemaal niet zo erg is. Krijg je vroeg of laat terug in je face. Beter is bevestigen en enige sturing geven in jouw voordeel
Ze vindt het niet erg als ik urenlang lol heb over het woord "kontje"quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze ging Alice In Wonderland merch voor me regelen toen ik het niet aan het kassameisje durfde te vragen
Standaard reflex van zich opdringend meisje dat zich tenslotte afgewezen gaat voelen bij één keer "NEE, HOEFT NIET" zeggen. Vervolgens in zak en as zit te jammeren.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze ging Alice In Wonderland merch voor me regelen toen ik het niet aan het kassameisje durfde te vragen
Als het even kon ging ze later naar werk om met me mee te reizen als ik terug moest naar Duitslandquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze vindt het niet erg als ik urenlang lol heb over het woord "kontje"
Ik had het over mezelfquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Standaard reflex van een teleurgestelde partner die falen van ega goed zit te praten
Je bent verliefd, dat is dodelijk voor helder inzicht in eigen relatie......of je bent afhankelijk van haar.quote:
Toen mijn monitor stuk ging kon ik dankzij háár vrijwel onmiddelijk een nieuwe regelen én toen ik die nieuwe niet aan de praat kreeg ging ze met kabels aan de gangquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als het even kon ging ze later naar werk om met me mee te reizen als ik terug moest naar Duitsland
Dan is het logisch, vrouwen zijn nooit de perfecte partner, een man heeft er minimaal drie nodig om een redelijk leven te kunnen leiden.quote:
Oh, god nee, dat moeten we niet hebben natuurlijkquote:
Gast, dat zijn 6 tieten... De logistieke problemen alleen al...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan is het logisch, vrouwen zijn nooit de perfecte partner, een man heeft er minimaal drie nodig om een redelijk leven te kunnen leiden.
Jij rijdt een Saab, ik een lekker wijf met krullenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
* Rijdt gewoon graag Saab, dus fuck jullie allemaal
Jij hebt geen vriendenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gast, dat zijn 6 tieten... De logistieke problemen alleen al...
Vrouwen met schaamhaarquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij rijdt een Saab, ik een lekker wijf met krullen
jij moet wel heel erg teleurgesteld zijn in de liefde om zo cynisch te reagerenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan is het logisch, vrouwen zijn nooit de perfecte partner, een man heeft er minimaal drie nodig om een redelijk leven te kunnen leiden.
smsje?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schat, de wasmachine staat aan dus je kan het smsje negeren
Vreet dan die overblijfselen op, heb je dat plakje leverworst ook niet nodig.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
* Gaat naar slager om enig overblijfsel van BBQ materiaal terug te brengen.![]()
Kijken of ik nog een plak leverworst kan bietsen
Geen idee wat liefde is en wat je er mee kunt doen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
jij moet wel heel erg teleurgesteld zijn in de liefde om zo cynisch te reageren
Ik heb íemand zojuist lopen lastigvallen over of een bepaald jasje van jou wel of niet bij de donkere was mag dus ik hóóp dat die naar jou is gegaanquote:
Ja ik zie m nuquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb íemand zojuist lopen lastigvallen over of een bepaald jasje van jou wel of niet bij de donkere was mag dus ik hóóp dat die naar jou is gegaan
Al het eetbare is op, de BBQ zelf staat hier nog.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vreet dan die overblijfselen op, heb je dat plakje leverworst ook niet nodig.
Ik bedenk me nu pas wat voor ranzig woord dat eigenlijk is: "leverworst"...
Wij hadden trouwens verwonderlijk weinig donkere was... Gezien het feit we beide voornamelijk donkere kleding hebben... Ik heb letterlijk kleding uit moeten trekken om het rendabel te maken...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja ik zie m nuSorry
En dankje
Hij heeft de energie nodig voor die uren durende neuksessies.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Al het eetbare is op, de BBQ zelf staat hier nog.
Reminds me, die Remlof, die kan eten als een dijkwerker. Dan laat ik het bier drinken nog maar achterwege
Ja, dat moet het welhaast zijnquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij heeft de energie nodig voor die uren durende neuksessies.
Waaróm valt hij altijd op zijn rechterzijde? Weten we daar meer over?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
Een mier kan 50 maal zijn eigen gewicht tillen, 30 maal zijn eigen gewicht slepen en valt altijd op zijn rechterzijde als hij vergiftigd is.
Trouwens, wtf? Is de tijger van de kast gesprongen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Ian's Triviale Wetenschap van de Dag:
Tijgers grommen NOOIT alvorens aan te vallen, wat de filmindustrie je ook mag voorschotelen... Ze maken zelfs een soort "fffuffffuffffuffff" geluidje, wat je eerder van een slang zou verwachten
Nee, maar dat hoeft toch ook niet, bij Triviale Wetenschappen..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waaróm valt hij altijd op zijn rechterzijde? Weten we daar meer over?
DIe waren natuurlijk allang weg allemaalquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:35 schreef remlof het volgende:
Ze hadden geen Merafolder bij mijn Spar
Nee, maar ik wil het zelf wetenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, maar dat hoeft toch ook niet, bij Triviale Wetenschappen..
Alsof je dié vraag óók nog moet beantwoorden als je Triviant speelt
Jij hebt tenminste een Spar, ik moet zometeen gewoon naar de Super De Boerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:35 schreef remlof het volgende:
Ze hadden geen Merafolder bij mijn Spar
Nee, ze "deden niet mee aan de folders", bij de Spar in de Annastraat zou ik er wel een kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
DIe waren natuurlijk allang weg allemaal
Kinderachtigquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ze "deden niet mee aan de folders",
Da's goed om te weten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ze "deden niet mee aan de folders", bij de Spar in de Annastraat zou ik er wel een kunnen krijgen.
Mieren, die altijd naar rechts vallen als ze zijn vergiftigd, zijn familie van de wespenquote:
De buuf is wel klaar hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:55 schreef hondjes het volgende:
Volgens mij komt die tirade over vrouwen allemaal door buuf.
Pak dat wijf gewoon terug, misschien dat het helpt.
quote:
quote:Indien het nest niet gelocaliseerd kan worden, kan een wespenval eenvoudig gemaakt worden door een PET-fles door te snijden, de bovenste helft er omgekeerd in te zetten en de fles aantrekkelijk te maken door bijvoorbeeld jam aan de ingang en bier of limonade binnenin. Wespen kunnen ook grotendeels op afstand gehouden worden door kruidnagel te gebruiken. Ze hebben een hekel aan de geur van deze specerij. Het beste kunt u buiten kruidnagelolie in een waxinehoudertje verhitten, een aantal kruidnagels in een potje met water neerzetten of wierook met kruidnagelgeur branden.
Eigenlijk zijn ze best aardig?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:03 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hier frelons, hebben een slechte naam maar valt erg mee.
Ze komen van alle kanten, zit op een berg, dus overal nesten.quote:
Hoornaar of horzel lees ik. Meestal doen ze niets als jij ook niets doet hè. Waarom zouden ze ookquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:03 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hier frelons, hebben een slechte naam maar valt erg mee.
Nee, en ik zoek me verrot naar de foto, heb je die nog ergens?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:14 schreef Laysa het volgende:
had Mera nog gezien dat ik dr folder had gepost?
Doe dan die omgekeerde fles truc?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:08 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ze komen van alle kanten, zit op een berg, dus overal nesten.![]()
Zit er net een aan mijn teen te knagen.
Ik dacht gisteravond dat ik telkens gebeten werd door een muf of wat dan ook, bleek de stroomkabel van de oplader van mijn laptop een breukje te hebben, waardoor het telkens stroomstootjes op mijn been gafquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:08 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ze komen van alle kanten, zit op een berg, dus overal nesten.![]()
Zit er net een aan mijn teen te knagen.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht gisteravond dat ik telkens gebeten werd door een muf of wat dan ook, bleek de stroomkabel van de oplader van mijn laptop een breukje te hebben, waardoor het telkens stroomstootjes op mijn been gaf
dat Coos weer bij je op visite wasquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:17 schreef hondjes het volgende:
Ze mogen van mij nu allemaal tegelijk deud vallen.![]()
Ik heb het helemaal gehad met ze.
Gisteren ging ik het zwembad in, komen er ineens drie op me af, liep ik daar naakt op mijn terras te rennen.![]()
Laten we eerlijk zijn, dan kan toch niet, wat zullen de buren wel niet denken![]()
Waaah!quote:
Is die al boven water trouwens?quote:
Hoezo terugpakken? Teun wist dondersgoed op wie die zich stortte. Dat buurman Wijngaard zijn tuin als glasbak ging gebruiken heeft daar niks mee te maken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:55 schreef hondjes het volgende:
Volgens mij komt die tirade over vrouwen allemaal door buuf.
Pak dat wijf gewoon terug, misschien dat het helpt.
Wat de vliegende neuk heb ik gemistquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Hoezo terugpakken? Teun wist dondersgoed op wie die zich stortte. Dat buurman Wijngaard zijn tuin als glasbak ging gebruiken heeft daar niks mee te maken.
Hihiquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Waaah!![]()
Haha die gaat in mn fobo
You've got be fucking kidding me.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat de vliegende neuk heb ik gemist
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het jasje kleurt niet bij de rest. Verder
Als ze in het nauw komen steken ze en daar kun je knap last van hebben, maar zo in het wild valt het wel mee.quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:30 schreef Noek het volgende:
En nog iets.
[..]
Wat hang jij daar toch als een Mari rond. Why?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:30 schreef Noek het volgende:
En nog iets.
[..]
Wat hang jij daar toch als een Mari rond. Why?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat zeg ik nou ook heel de tijd...en hij is kleurenblind nb
Welke kleuren kan hij niet onderscheiden?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat zeg ik nou ook heel de tijd...en hij is kleurenblind nb
Ik heb vga beeld!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Welke kleuren kan hij niet onderscheiden?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
2 weken géén internet?! Wat de hell, breng me op de hoogte!
Geen speld tussen te krijgenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Hoezo terugpakken? Teun wist dondersgoed op wie die zich stortte. Dat buurman Wijngaard zijn tuin als glasbak ging gebruiken heeft daar niks mee te maken.
Mooi hè, park Zonnedael!
Het maken van op eerdere gebeurtenis gebaseerde humoristische opmerking ten einde uw vermæck is waarom ze me betalen om hier te posten.quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:40 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
Kardinaal, wat vind je eigenlijk van dit grijze tijdloze jurkje, doen of niet?
[ afbeelding ]
Erg ....regenboogachtigquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, prima, maar wat vind je van de jurk?
pauwigquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, prima, maar wat vind je van de jurk?
Ohhhhhh -Oquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het maken van op eerdere gebeurtenis gebaseerde humoristische opmerking ten einde uw vermæck is waarom ze me betalen om hier te posten.
Als ik niet op de hoogte word gebracht gaan er dus een reeks aan potentieel hilarische leesmomenten aan uw neus voorbij.
quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
Met zo'n jurk zou ik zo trots zijn als een pauw
Dus het stond niet beschreven in de SC? Want zo wel zou het in principe geen roddelen zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:47 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ohhhhhh -O
Dat is ook weer zo![]()
MAAR IK GA NIET RODDELEN, NOOITNIET
Buurvrouw en ik meningsverschilquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus het stond niet beschreven in de SC? Want zo wel zou het in principe geen roddelen zijn.
Wat graftakquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Buurvrouw en ik meningsverschil
Buurman chauffeur op bezoek bij buurvrouw
Buurvrouw klaagt over mij
Buurman gooit 's nachts een ruit in mijn tuin
Ik slagaderlijke bloeding als ik erin zou stappen
Ik hilarisch schrijven in alle postbussen van pauperpark.
Da's al
Jawelquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus het stond niet beschreven in de SC? Want zo wel zou het in principe geen roddelen zijn.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Buurvrouw en ik meningsverschil
Buurman chauffeur op bezoek bij buurvrouw
Buurvrouw klaagt over mij
Buurman gooit 's nachts een ruit in mijn tuin
Ik slagaderlijke bloeding als ik erin zou stappen
Ik hilarisch schrijven in alle postbussen van pauperpark.
Da's al
OMFG LAYSA IS DE BUURVROUW VAN TEUN!1!!!!quote:
That's my boy!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb even een contract voor onbepaalde tijd gehosseld, in deze economisch moeilijke tijden.
Goed gedaan Pietjequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb even een contract voor onbepaalde tijd gehosseld, in deze economisch moeilijke tijden.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
en daar heb je ruim 1 jaar over moeten doen om achter te komenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:54 schreef Ian_Nick het volgende:
En dan nu: verander de complete situatie door het plaatsen van één simpele komma:
[..]
[..]
OMFG LAYSA IS DE BUURVROUW VAN TEUN!1!!!!
Je hebt hopelijk een condoom gebruikt? Soa's zijn een serieuze zaak, Pjotrlief.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zucht.....gaat ie weerquote:
Nou, nee. Gezien het feit ik zojuist pas verneem wat er überhaupt gaande is en dus zojuist pas kon vaststellen dat Teun überhaupt een buurvrouw hééft.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
en daar heb je ruim 1 jaar over moeten doen om achter te komen
duuh, met aids hebben ze zo weinig aan mequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Je hebt hopelijk een condoom gebruikt? Soa's zijn een serieuze zaak, Pjotrlief.
Dikke duiten klauwen!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hamvraag: kostendekkend of moet er geld bij?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
das tegenwoordig gewoon goed op te lossen met een zooi pillenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Thanx
[..]
duuh, met aids hebben ze zo weinig aan me
Wat een dubieuze vrouwquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zucht.....gaat ie weer
Beste vriend van buurvrouw, buurvrouw en ik naar voetbalwedstrijd
Na wedstrijd beste vriend en ik schaken
Ik beppen over mijn onvoorwaardelijke liefde jegens buurvrouw tegen beste vriend
Beste vriend naar buurvrouw en zeggen "Leuk cadeautje, hij is verliefd"
Ik twee dagen later op koffie maar geen koffie, want buurvrouw boos dat ik over haar gesproken heb
Ik boos vragen wat ze te verbergen heeft en wat beste vriend gezegd heeft
Buurvrouw houdt mond dicht en stuurt mij naar huis
Ik naar beste vriend en vragen wat hij gezegd heeft
Beste vriend zegt dat hij niets ergs gezegd heeft
Ik beste vriend vragen of hij haar ook raarrrrr vindt, want hij heeft immers met haar geslapen, aldus buurvrouw en hij was gemakkelijk
Beste vriend verbaasd zeggen dat hij nooit meer haar geslapen heeft want dan zou immers vriendschap stuk zijn
Ik buurvrouw confronteren met leugenachtig gedrag en ontkenning van relatie met mij en liegen over feestje met vriend
Buurvrouw weer boos, stuurt mij weer naar huis, weer zonder koffie
Einde relatie, buurvrouw nooit meer gesproken, maar wel dezelfde nacht glas in tuin.
Ik ben tevreden, en dat telt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hamvraag: kostendekkend of moet er geld bij?
Correct. Gefeliciteerd Pjotr.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ben tevreden, en dat telt.
Jep, liegen tegen mij over haar beste vriend en mij ontkennen in haar kennissenkring. Ze heeft dus wat te verbergen? Een sneaky motherfucker?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat een dubieuze vrouwZou de gemiddelde vrouw niet juist gevleid zijn te horen dat iemand haar leuk schijnt te vinden?
Wat een onlogische reactie om daar kwaad over te zijn
Dat hakte er flink in om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:00 schreef hondjes het volgende:
kreeg je niet eens koffie...
Wat een rotwijf.
Dan mag je van mij de rest van de week vrij jongquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ben tevreden, en dat telt.
Oh, dit stuk heb ik ook gemist. Goh!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zucht.....gaat ie weer
Beste vriend van buurvrouw, buurvrouw en ik naar voetbalwedstrijd
Na wedstrijd beste vriend en ik schaken
Ik beppen over mijn onvoorwaardelijke liefde jegens buurvrouw tegen beste vriend
Beste vriend naar buurvrouw en zeggen "Leuk cadeautje, hij is verliefd"
Ik twee dagen later op koffie maar geen koffie, want buurvrouw boos dat ik over haar gesproken heb
Ik boos vragen wat ze te verbergen heeft en wat beste vriend gezegd heeft
Buurvrouw houdt mond dicht en stuurt mij naar huis
Ik naar beste vriend en vragen wat hij gezegd heeft
Beste vriend zegt dat hij niets ergs gezegd heeft
Ik beste vriend vragen of hij haar ook raarrrrr vindt, want hij heeft immers met haar geslapen, aldus buurvrouw en hij was gemakkelijk
Beste vriend verbaasd zeggen dat hij nooit meer haar geslapen heeft want dan zou immers vriendschap stuk zijn
Ik buurvrouw confronteren met leugenachtig gedrag en ontkenning van relatie met mij en liegen over feestje met vriend
Buurvrouw weer boos, stuurt mij weer naar huis, weer zonder koffie
Einde relatie, buurvrouw nooit meer gesproken, maar wel dezelfde nacht glas in tuin.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat hakte er flink in om eerlijk te zijn.![]()
Iemand die je gewoon naar huis stuurt met die boodschap, niet wil praten, da's niet tof
Ik wou eerder woorden als "borderliner" gaan gebruiken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, liegen tegen mij over haar beste vriend en mij ontkennen in haar kennissenkring. Ze heeft dus wat te verbergen? Een sneaky motherfucker?
Ik ga er van uit dat de liefde op dat moment ook meteen over was.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat hakte er flink in om eerlijk te zijn.![]()
Iemand die je gewoon naar huis stuurt met die boodschap, niet wil praten, da's niet tof
Vrouwen zijn al moeilijk te begrijpen als ze wél uitleggen wat ze bedoelenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat de liefde op dat moment ook meteen over was.
Wist je dat hij Thomas Cruise Mapother IV heet?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:05 schreef Laysa het volgende:
Wat wordt Tom cruise toch een ouwe zak zeg
dat hoefde ik dus heul niet te wetenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wist je dat hij Thomas Cruise Mapother IV heet?
Ze wist hoe ik over haar dacht, dat had ze wel gevoeld toch? Ik was stapel verliefd, tegen beter weten in.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wou eerder woorden als "borderliner" gaan gebruiken.
Even dacht ik dat ze misschien onhandig reageerde omdat de gevoelens wederzijds zijn, maar dat klinkt niet erg logisch. Mind you, ik ken mijn eigen onhandigheden en die stralen ook niet echt van de logica.
Waar het dus op neer komt is dat ze vernam hoe jij over haar dacht en de reactie woede en een stuk glas in je tuin is... Ik kan d'r niets mee...
Nope, dat heeft nog een x aantal weken en ongeveer een date of zes geduurd hoor.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat de liefde op dat moment ook meteen over was.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Vrouwen zijn al moeilijk te begrijpen als ze wél uitleggen wat ze bedoelen
Als ik me niet vergis is hij zelfs dyslectisch én ambidextrisch!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat hoefde ik dus heul niet te weten
die vrouw heeft in ieder geval érgens last vanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze wist hoe ik over haar dacht, dat had ze wel gevoeld toch? Ik was stapel verliefd, tegen beter weten in.
Het was mij al eerder opgevallen dat ze wat panisch werd als ze dacht dat er over haar gesproken werd door anderen. Reageerde ze heel vreemd op.
Nu ik sprak ver mijn gevoelens over haar tegen een derde, schoot ze volledig in de stress. En ik had geen onvertogen woord over haar gesproken (hand op hart)
Die buurman, die chauffeur, da's een ongeleid projectiel en tegen hem heeft ze vast gezegd dat ik een eikel was. Hij dacht haar een handje te helpen door glas in mijn tuin te gooien? Niet bewezen, maar ik zag hem die avond naar haar toelopen en hij kwam vrij snel terug. 1 + 1 = 2?
ik vind het stom!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis is hij zelfs dyslectisch én ambidextrisch!
Zoontje van haar zei ooit: "Ach, ze heeft last van stemmingswisselingen"quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
die vrouw heeft in ieder geval érgens last vanStoornistechnisch.
De woede reactie is niet zo vreemd als ik denk?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:13 schreef Noek het volgende:
Welja, zij ís gek maar de rest spoort wel. Zo is dat. slotje
Ik ben je kwijt. Kan deze zin zich even bij de balie melden?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:15 schreef Ian_Nick het volgende:
De woede reactie is niet zo vreemd als ik denk?
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat onze reactie op háár reactie niet in de haak was?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ben je kwijt. Kan deze zin zich even bij de balie melden?
Hou je op met dat gore geklefquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
Behalve dan al het vrouwelijk schoon van Fok! hè, die zijn lief![]()
Als het slijmbeurs is, dan kun je maar beter even rustig aan doen en kleine pauze nemen Cc. Jian zei het al, het kan lang durenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:16 schreef Copycat het volgende:
Zo. Verplicht interview gedaan. Nog twee Ibu's erin gemikt. Ze beginnen te werken: ik duik de bank op met The Wire. Morgen is er weer een dag om te schrijven!
Hier is het droog en de zon schijnt....Als je je nu vasthaakt in je hangmat kan je nog ff lekker relaxenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:16 schreef Copycat het volgende:
Zo. Verplicht interview gedaan. Nog twee Ibu's erin gemikt. Ze beginnen te werken: ik duik de bank op met The Wire. Morgen is er weer een dag om te schrijven!
Ik durf vanaf hier niet te zeggen dat zij borderline heeft. Wat ik wel weet is dat Teun wist hoe zij was dus wie is er dan eigenlijk gek om een relatie aan te gaan? Whatevah! Het is over met de vlam in de pijp.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat onze reactie op háár reactie niet in de haak was?
Beterschap Cc!! En echt even rustig aan doen, anders blijf je echt tijden pijn houden en das niet fijn! Maar wat ik me afvroeg..............sta je nog als werkneemster vermeld bij je (voormalige) baas? Want dan kun je gewoon de zw in he.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:16 schreef Copycat het volgende:
True, true.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik durf vanaf hier niet te zeggen dat zij borderline heeft. Wat ik wel weet is dat Teun wist hoe zij was dus wie is er dan eigenlijk gek om een relatie aan te gaan? Whatevah! Het is over met de vlam in de pijp.
Je zit in een gevangeniscel met Bubbah?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik blijf wakker! Als ik ga slapen dan komt daarna de pijn!
Oh ja, hoeist met je sportproject? Al een verklaring waarom je niet afviel?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zeg Noek, bijna 40 procent spiercel, da's goed hè?
Weten is een groot woord, 't was intuïtie, op de tweede dag al. En daarmee kun je ook gewoon fout zittenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik durf vanaf hier niet te zeggen dat zij borderline heeft. Wat ik wel weet is dat Teun wist hoe zij was dus wie is er dan eigenlijk gek om een relatie aan te gaan? Whatevah! Het is over met de vlam in de pijp.
Beterschapquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:20 schreef Copycat het volgende:
Ik heb deadlines die weggewerkt moeten worden. Kan niet alles helemaal on hold zetten, zeker niet nu. En op doktersadvies doe ik vandaag niks en morgen hou ik nog even een slag om de arm. Letterlijk.
En nu klap ik de Vaio ook weer dicht!
Misschien gaat het over een paar dagen weer als een zonnetje. Hennig an!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:20 schreef Copycat het volgende:
Ik heb deadlines die weggewerkt moeten worden. Kan niet alles helemaal on hold zetten, zeker niet nu. En op doktersadvies doe ik vandaag niks en morgen hou ik nog even een slag om de arm. Letterlijk.
Beterschapquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:20 schreef Copycat het volgende:
Ja, ik moet de helft minderen met vlees, meer koolhydraten en vooral zes keer eten per dag. Tussendoortjes nemen zodat de stofwisseling blijft gaan. Verder deed ik niet zo heel veel fout.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh ja, hoeist met je sportproject? Al een verklaring waarom je niet afviel?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, ik moet de helft minderen met vlees, meer koolhydraten envooral zes keer eten per dag. Tussendoortjes nemen zodat de stofwisseling blijft gaan. Verder deed ik niet zo heel veel fout.
Dan nog 10 kilo afvallen en dan is het ok. Heb nog teveel vet, spiermassa is meer dan perfect en ik heb nog wat teveel vocht. Minder zout eten dus. En dat laatste is raar, want ik gebruik zelden zout.
Die BMI kon ze verder niets mee, want ik ben zo zwaar en breed gebouwd dat volgens haar 95 kilo perfect is voor mij, in plaats van de volgens het systeem aangegeven 78 kilo.
Je hebt dus gewoon zware bottenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, ik moet de helft minderen met vlees, meer koolhydraten en vooral zes keer eten per dag. Tussendoortjes nemen zodat de stofwisseling blijft gaan. Verder deed ik niet zo heel veel fout.
Dan nog 10 kilo afvallen en dan is het ok. Heb nog teveel vet, spiermassa is meer dan perfect en ik heb nog wat teveel vocht. Minder zout eten dus. En dat laatste is raar, want ik gebruik zelden zout.
Die BMI kon ze verder niets mee, want ik ben zo zwaar en breed gebouwd dat volgens haar 95 kilo perfect is voor mij, in plaats van de volgens het systeem aangegeven 78 kilo.
Ja, én echt 39,8 kilo aan spierenquote:
En waar gebruik je die voor, want dat is natuurlijk een stuk interessanter.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, én echt 39,8 kilo aan spieren
Om al die kilo's van mij voort te bewegenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En waar gebruik je die voor, want dat is natuurlijk een stuk interessanter.
Je had beter die glasplaat terug kunnen gooienquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Om al die kilo's van mij voort te bewegen
Ik had beter kunnen gaan dwergwerpen met 'rquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je had beter die glasplaat terug kunnen gooien
Ja Piet, jij doet het werk toch al?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hebben jullie allemaal nog vakantie of zo, wtf?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hoe dan ook, voor mij wordt vanavond gekookt, dus ik ben nu onderweg
Gefeliciteerd Pietjequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Exact de term die hier gistermiddag/avond gebruikt werd toen deze uitzending van Oprah ook al uitgezonden werd.quote:
Of overmorgen ofzo.... ook vroeg zatquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:16 schreef Copycat het volgende:
Wanneer gaan ze wat aan de pijn doen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga ook dokterslaysa's-voorschrift maar eens even liggen!
Ofzo.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hebben jullie allemaal nog vakantie of zo, wtf?
Ook dat is zelfstandig ondernemerschap, effe lekker op je gemak uitzieken is een luxe voor loonslavenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:20 schreef Copycat het volgende:
Ik heb vandaag een injectie gehad met verdoving en corticosteroïden. En nu is het wachten tot de verdoving uitwerkt en dan komt de pijn en het is afwachten hoe lang die aan blijft houden en of het daarna beter gaat.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:47 schreef hondjes het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze wat aan de pijn doen.
Sterkte ermeequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een injectie gehad met verdoving en corticosteroïden. En nu is het wachten tot de verdoving uitwerkt en dan komt de pijn en het is afwachten hoe lang die aan blijft houden en of het daarna beter gaat.
oh hoop dat je er van opknapt, van die injektie bedoel ik pppfftttquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een injectie gehad met verdoving en corticosteroïden. En nu is het wachten tot de verdoving uitwerkt en dan komt de pijn en het is afwachten hoe lang die aan blijft houden en of het daarna beter gaat.
Laten we het hopen,quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat weet ik nog nietquote:
hahaha oke, nou anders moet je iemand hier die er verstand van heeft die foto van dat ding sturen, maar dacht het wel, want boven stonden er ook 2 pc op aangesloten en hier beneden de mijne.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat weet ik nog nietIk denk dat het een modem met ingebouwde routerfunctie is en ik weet niet of ik die er zo maar tussen kan hangen, aangezien ik niet de enige ben die gebruik maakt van internet hier wacht ik Mera's oordeel even af
Maar ge-wel-dig, dat pakpapier en die kerstkaart!![]()
Ik moest hardop lachen
En de bezorgermeneer keek me héél raar aan
Ik vond het juist hilarischquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha oke, nou anders moet je iemand hier die er verstand van heeft die foto van dat ding sturen, maar dacht het wel, want boven stonden er ook 2 pc op aangesloten en hier beneden de mijne.
en van die kerstkaartsorry maar had ff geen andere kaart. maar ben blij dat het aangekomen is, gister pas om een uur of 4 verstuurd he nadat we naar postkantoren hadden gezocht maar dat bestaat niet meer moet je nu gewoon bij de bruna of primira doen, ach waar is de tijd van vroeger gebleven
is goed Ian en gegund.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vond het juist hilarischNogmaals heul hartelijk bedankt
Mijn god, een serie als Gooische Vrouwen maken zonder alcoholgebruik, dat is als Christiane F. willen verfilmen zonder drugsgebruik of zelfs de suggestie daar maar vanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:12 schreef Jian het volgende:
STAP wil geen alcohol in Gooische Vrouwen
UTRECHT - De serie Gooische Vrouwen zet aan tot overmatig drankmisbruik onder vrouwen. Dat stelt het Nederlands Instituut voor Alcoholbeleid (STAP) dinsdag in een open brief aan RTL Entertainment.
De organisatie wil daarom dat de hoofdpersonages in de Gooische Vrouwen-film die nu gemaakt wordt, aanzienlijk minder drinken dan zij in de serie deden. „De vrouwen in Gooische Vrouwen laten het publiek zeer expliciet zien hoe het niet moet”, vindt directeur Wim van Dalen. Hij zegt onder meer klachten te hebben ontvangen over het drinken van zwangere vrouwen en kinderen in de serie.
En dat alles onder het mom van, als Catwoman zonder parachute van een flatgebouw afspringt dan doen wij dat ook .... Mongeaulen
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Beterschap Cc, Lea en D_K![]()
Gefeliciteerd Pietje![]()
Smakelijk Teun![]()
Dankjewel Heksje![]()
Tot zo lieverd
Damnquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
hahahhaah wat lees ik nou hahhaa lief teunquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heks is zwaar ondergewaardeerd. Ze kan goed koken, schilderen, schrijven, haken, breien, schoonmaken. Daarnaast is ze vrolijk, monter en opgeruimd. Tot slot een jaar of wat ongebruikt en dus een uitstekende occasion. Wie wil daar nu niet mee naar het stadhuis huh?
Het is een modemquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:20 schreef Leandra het volgende:
Zeg Ian?? Dat ding heeft toch wel een (merk)naam en typenummer ergens op de achterkant??
Als je dat dan even neerzet en/of googlet dan weet je toch gelijk of het een modem of een router is?
Je mag het hier natuurlijk ook even neerzetten, dan doen we uiteraard gelijk met je meeleven cq uitlachen
Dus in principe zou hij gewoon moeten voldoen? Mooiquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is een modemMaar er zit een routergedeelte in. Wat dus zwaar ontbreekt in het dingetje wat we nu hebben staan.
Ik snap dat ik ondertussen overkom als een complete debiel, verder. De enige reden dat dit compleet uit de hand is gelopen is omdat ik ten eerste niet wist dat er zoiets nutteloos als een switch bestond en ten tweede niet op de hoogte was dat dát was wat ik had, gezien ik er vrij zeker van was ik het apparaat gevonden heb tussen zoekresultaten die ik kreeg op "router".quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:20 schreef Leandra het volgende:
Je mag het hier natuurlijk ook even neerzetten, dan doen we uiteraard gelijk met je meeleven cq uitlachen
Ik weet niet of ik het door ziggo geleverde modem zomaar kan vervangen met deze KPN versie. Of dat ik het 2e modem enkel als router kan gebruiken, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus in principe zou hij gewoon moeten voldoen? Mooi
Wat ik wél weet is dat ik het uitermate vriendelijk had gevonden als Ziggo mij een modem had gegeven met dezelfde routerfunctie. Ik wás zo te spreken over het aangeleverde maar dit maakt mij iets minder positief over het hele gebeuren.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het door ziggo geleverde modem zomaar kan vervangen met deze KPN versie. Of dat ik het 2e modem enkel als router kan gebruiken, bijvoorbeeld.
Dan zal dit ook wel goedkomenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik snap dat ik ondertussen overkom als een complete debiel, verder. De enige reden dat dit compleet uit de hand is gelopen is omdat ik ten eerste niet wist dat er zoiets nutteloos als een switch bestond en ten tweede niet op de hoogte was dat dát was wat ik had, gezien ik er vrij zeker van was ik het apparaat gevonden heb tussen zoekresultaten die ik kreeg op "router".
Ik heb in mijn carrière meerdere malen constructies weten te produceren zowel met kabel als draadloos waarmee iedere partij naar tevredenheid gebruik kon maken van internet zonder problemen.
Het weerhoudt je iig niet van postcountkrikken, dat valt me het hele topic al opquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat ik wél weet is dat ik het uitermate vriendelijk had gevonden als Ziggo mij een modem had gegeven met dezelfde routerfunctie. Ik wás zo te spreken over het aangeleverde maar dit maakt mij iets minder positief over het hele gebeuren.
Ja, dit bedoel ik dus. Net alsof ik dat niet weetquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zal dit ook wel goedkomen![]()
Overigens wil het best wel eens handig zijn de plaatselijke Dixons/Paradigit/Electroworld binnen te lopen en gewoon te vragen naar wat je hebben wilt, en dan dus niet een model en typenummer maar bijvoorbeeld een "router"
En dichtquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
Plús, er is hier maar 1 hardwareboer en die is gemiddeld 3x duurder dan de rest.
Das nogal een eindje fietsen, en het heeft gegoten de afgelopen dagenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:56 schreef Laysa het volgende:
En een dorpje verder op of een stad verderop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |