"Post all Gold."quote:Ik ben ook zo stom geweest om met post all gold in zee te gaan!!
Het duurde ongeveer 3 weken voor dat ik bericht terug kreeg dat mijn sieraden
in hun bezit waren,
maar door enorme drukte nog niet bij hun taxateur gezien waren,na nog eens een hele week kreeg ik een bedrag per telefoon(nadat ik zelf weer had gebeld)!
Ze boden mij ¤ 97,-,hier was ik het niet mee eens en kreeg direct te horen dat ik een verhoging van het bod kreeg,het bod kwam toen uit op ¤ 191,-!!!!!!
Omdat ik toch niets meer deed met die sieraden ben ik akoord gegaan.
Ik kreeg dit bedrag uitbetaald met 2 cheque's, bij de bank kwam ik erachter dat ik voor ieder cheque ¤ 25,- bankkosten moest betalen dus ik was al ¤ 50,- kwijt en dan had ik nog niks,omdat ik het bedrag geacepteerd had,had ik dus geen poot meer om op te staan
Al met al heb ik dus geen bal over gehoude aan deze deal met post all gold!!
Dus mensen doe niet zo dom als ik heb gedaan en ga niet met hun in zee.
Toepasselijke usernamequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:37 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Postalgold stuurte mij 450 euro. Dat was echt fantastisch!
Ga in het zakje poepen en stuur het terug.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:44 schreef Creatix het volgende:
Zojuist een verzendpakket besteld op postalgold.nl
quote:Hallo,
Ik heb drie maanden de gouden oorbellen van mijn zoon Sjonnie opgestuurd naar Postalgold. Maar ze hadden er geen interesse in en ze zeiden dat ze de oorbellen zo spoedig mogelijk zouden terugsturen.
Dit is niet gebeurd en ze sturen mij nu wekelijks een mail dat het komt door TNT of omdat ik mijn adresgegevens verkeerd heb ingevuld.
Hoe krijg ik de oorbellen van mijn zoon terug?
chequesquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:39 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Whehe. Eén van die reacties:
[..]
"Post all Gold."
Zal dat de achterliggende gedachte zijn? Dat ze willen dat je al je goud opstuurt?
Spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:04 schreef trolololo het volgende:
[..]
Kenden we al
Wel briljant gemaakt
Tevens gemaakt door een FOK!ker.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:21 schreef trolololo het volgende:
[..]
Datding is al bij 3 topics over postalgold gepost
Niet mijn grapjes stelen!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:00 schreef trolololo het volgende:
Ik ga foto van Laura Dekker opsturen
Ik ook. Ik wachtte een medewerker van hen op en griste zijn laptop uit zijn arm.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:00 schreef Panzermaus het volgende:
Ik vond nog wat oude sieraden hier in mijn crib, geen idee wat ik er mee moest maar dankzij Postalgold heb ik nu een nieuwe laptop.
quote:Beste PostalGold,
Wijlen mijn man heeft op vakantie naar Nepal in een oude tempel 10 gouden beeldjes meegenomen. Ik vind ze lelijk en weet niet wat ik ermee moet; zou ik ze naar jullie kunnen toesturen dat jullie er geld voor geven?
Groetjes Margriette
quote:Dank u voor uw email,
U kunt natuurlijk ten alle tijden goud naar ons opsturen, maar in dit geval lijkt het ons verstandig om door iemand het te laten taxeren die ook verstand heeft van oude objecten, want naast het goud waarde denken wij dat het ook een zeldzame waarde heeft.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
--
Postal Gold Klantenservice
klantenservice@postalgold.nl
T: 0800 020 1498
F: 020 708 3097
Dat heb ik al gedaanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:34 schreef intoxicated het volgende:
Ben ik nou de enige die zin heeft om in 100 enveloppen allemaal kermis-prullaria naar ze te sturen?
dAT WAS ECHT FANTASTICHASquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Topic nr zoveel over Postalgold
Maar zijn er serieus mensen die er gebruik van maken?
Behalve dan die muts uit het filmpje, die kreeg zowaar ¤450,-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |