abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:10:51 #1
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_85637881
Wie heeft dat verzonnen? Wie dacht dat het makkelijker zou zijn om alle omschenkende bezoekers een voor een een beker (0,2 waarom geen 0,5?) persoonlijk aan te geven waardoor er continu grote drukte en irritatie ontstond vlak voor de ingang.

Volgend jaar aub gewoon weer mensen over de hele breedte van de ingang bekers laten uitreiken aub, en niet zo krenterig met die 0,2 liter bekers, ik betaal al 2,50 voor een biertje.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:16:19 #2
307187 Guidodon
Mother puncher
pi_85638023
Zeur niet, neem genoeg geld mee! Koop gewoon je biertje.
Spiraling up through the crack in the sky. Leaving material world behind.
Mastodon - the Czar
pi_85638105
Irritant ja, voorheen was het beter geregeld.

quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:16 schreef Guidodon het volgende:
Zeur niet, neem genoeg geld mee! Koop gewoon je biertje.
Nee. BVO is noodzakelijk.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:19:02 #4
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_85638115
Ik heb genoeg geld bij en ik koop gewoon biertjes. Het gaat om het principe dat men het omschenken lijkt te ontmoedigen door het hele gebeuren zo irritant en moeilijk mogelijk te maken terwijl, het voorgaande jaren gewoon prima gegaan is altijd.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_85638199
Of ze moeten gewoon dat hele omschenken afschaffen, gewoon een hele bult kliko's neerzetten en niks meer mee mogen nemen het terrein op.
Misschien hebben ze wel voor kleinere glazen gekozen omdat sommige mensen halve liter blikken bier meenamen, dat duurt nogal voordat je dat in een glas hebt overgeschonken. En dat alles om een paar euro te besparen. :'). Ondertussen houd je de hele rij achter je op.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_85638263
Je kon gewoon 5 beker meenemen ofzo, dat is dan wel genoeg. En ik zag ook heel veel mensen toch nog met flessen en blikken over het terrein lopen.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:26:34 #7
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_85638336
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Of ze moeten gewoon dat hele omschenken afschaffen, gewoon een hele bult kliko's neerzetten en niks meer mee mogen nemen het terrein op.
Misschien hebben ze wel voor kleinere glazen gekozen omdat sommige mensen halve liter blikken bier meenamen, dat duurt nogal voordat je dat in een glas hebt overgeschonken. En dat alles om een paar euro te besparen. :'). Ondertussen houd je de hele rij achter je op.
De vorige methode waarbij je gewoon halve liter blikken kon overschenken kostte minder tijd dat de nieuwe methode, dus neen. Er waren geen rijen, er waren geen irritaties, er was geen extra drukte bij de ingang dus ik snap niet waarom ze voor deze nieuwe, irritante methode hebben gekozen.
Cop killer
Kill them, cop killer
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:28:21 #8
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_85638386
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:24 schreef Gitaarmat het volgende:
Je kon gewoon 5 beker meenemen ofzo, dat is dan wel genoeg. En ik zag ook heel veel mensen toch nog met flessen en blikken over het terrein lopen.
Wij kregen maar een glas per persoon mee.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_85638428
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:26 schreef HAL9000S het volgende:
De vorige methode waarbij je gewoon halve liter blikken kon overschenken kostte minder tijd dat de nieuwe methode, dus neen. Er waren geen rijen, er waren geen irritaties, er was geen extra drukte bij de ingang dus ik snap niet waarom ze voor deze nieuwe, irritante methode hebben gekozen.
Ja, maar die vorige methode vond ik ( <- mijn mening dus) ook al irritant, je moest wachten op mensen die aan het overschenken waren, door al die halfvolle blikken in de kliko's ging het er nog erger meuren dan het al deed door die plaskruisen en er kwamen bovendien wespen op af, enz.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:33:04 #10
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_85638502
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ja, maar die vorige methode vond ik ( <- mijn mening dus) ook al irritant, je moest wachten op mensen die aan het overschenken waren, door al die halfvolle blikken in de kliko's ging het er nog erger meuren dan het al deed door die plaskruisen en er kwamen bovendien wespen op af, enz.
Wachten op mensen uit je eigen groep die aan het overschenken waren bedoel je? Want dat overschenken gebeurde een stuk voor de ingang, over de hele breedte verspreid waardoor er nooit rijen ontstonden. Stank en wespen zijn voor mij persoonlijk geen probleem btw, ik kom er toch maar een paar keer per dag even langs... heb meer medelijden met de mensen die achter de bar staan, daar zijn pas veel wespen :')
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_85638969
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:33 schreef HAL9000S het volgende:

Wachten op mensen uit je eigen groep die aan het overschenken waren bedoel je? Want dat overschenken gebeurde een stuk voor de ingang, over de hele breedte verspreid waardoor er nooit rijen ontstonden. Stank en wespen zijn voor mij persoonlijk geen probleem btw, ik kom er toch maar een paar keer per dag even langs... heb meer medelijden met de mensen die achter de bar staan, daar zijn pas veel wespen :')
Neen, niet uit eigen groep. "Anderen", waarvoor de tolerantiegrens sowieso lager ligt natuurlijk ;). Was mijn indruk in ieder geval, dat sommige mensen zo ongeveer tot tussen de hekken bezig waren met overschenken. De glazen kregen ze inderdaad eerder, maar dan niet daar stilstaan en overschenken, maar tijdens het lopen, en dan het laatste restje overschenken tussen de hekken. En dat alles om een paar euro te besparen door lauw bier te drinken :').
Maar goed, ik stoorde me ook aan die deerniswekkende glazenrapers die alle vuilnisbakken afgingen op zoek naar een tiende muntje.

Ohja, ben dit jaar niet geweest, dus mijn ervaring is gebaseerd op '95 t/m '09. ;).
pi_85642279
Ik hoorde dat ze volgend jaar het hele omschenken willen afschaffen. Dus alleen nog maar drinken op het festival terein zelf kopen....
PS4 online: micro_nl
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:42:49 #13
76625 Blackviper
Be fast .... Be furious....
pi_85642375
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:24 schreef Gitaarmat het volgende:
Veel artiesten en personeel die nog het terrein op gaat lopen met blikken. Doe je weinig aan.
Bla Bla Bla :P
pi_85642385
Heb er nog in de buurt gezeten op een stoeltje. Bij ons kon je alleen tanken. Erg gezellige middag gehad :P
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:40:03 #15
23005 Kermiecow
To MOoh or Not To MOoh
pi_85652364
heel vreemd inderdaad.. wel tig mensen daar laten staan, maar die dan allemaal je naar 1 klein hokje later verwijzen... Geef die mensen gewoon weer een stapel bekers als ze daar toch staan.. djiess..

ennuh, biertjes waren ook gewoon gekocht hoor, bij de blikverkoperds langs de pad.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:43:49 #16
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_85652512
Ja, ik vroeg waarom ze nou opeens in dat hokje zaten ipv voorgaande jaren verspreid voor de ingang. Het antwoord was serieus: "Dit is beter voor het milieu" :')
pi_85653610
neem gewoon je eigen bekers mee, dan hoef je helemaal niet langs het omschenkpunt ^O^
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 25 augustus 2010 @ 22:05:50 #18
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_85707128
Ik ving het vage gerucht op dat dit de opmaat is naar het einde van het omschenken volgend jaar.

Een enkel bordje van de service mensen had wel humer, "serieuze doordrinkers rechtdoor" 8-)
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_85707333
Het omschenkpunt moet dood. Klaar.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 25 augustus 2010 @ 22:13:12 #20
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_85707555
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 22:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Het omschenkpunt moet dood. Klaar.
als het zo moet zeker. Die service mensen stonden er nu ook voor Jan Lul bij, het ergste is dat die er nog plezier in hadden :r

"wil je je....

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik weet het wel!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_85708284
ja dat was zwaar irritant... loop je al richting omschenkpunt met je blikkie langs zo'n pino in groen t-shirt en dan nog zeggen ze: 'wil je je blikje daar omschenken" :%
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
  woensdag 25 augustus 2010 @ 23:54:55 #22
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_85712476
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 22:05 schreef rubbereend het volgende:
Ik ving het vage gerucht op dat dit de opmaat is naar het einde van het omschenken volgend jaar.

Een enkel bordje van de service mensen had wel humer, "serieuze doordrinkers rechtdoor" 8-)
Toch jammer..... vond het altijd chill om op weg naar het festival ff een koud blikje Grolsch te scoren en die gedeeltelijk om te schenken. Hoef je ook niet gelijk naar de bar enzo als je binnen komt.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_85712828
Bekers gewoon zelf meenemen, scheelt een hoop frustratie :o
Op 31-12-2010 20:01 schreef ViezeFreddiey
meest baas van FoK 2010 _O_
pi_85713313
Volgens mij paste er 0,4 liter in.
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_85713668
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 00:16 schreef ScottTracy het volgende:
Volgens mij paste er 0,4 liter in.
Sowieso net iets meer dan een blikje van 33cl inderdaad :Y
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')