Ja echtquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:09 schreef Markster het volgende:
[..]
echt? op zich beter, rij er bijna dagelijks overheen. Zal alleen wel weer aantal jaren flinke belemmering vormen tot ze klaar zijn.
Die bypasses zitten overal daar toch? vanaf sneek naar amsterdam, van amsterdam naar groningen, en van groningen naar joure.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:14 schreef davidov2009 het volgende:
[..]
Ja echtEerder waren er al 'bypasses' aangelegd zodat verkeer naar Joure toe vanaf de a7 niet de rotonde zelf op hoeft. De bouw duurt zo'n 3 jaar...
Zie bijvoorbeeld: http://www.joustercourant(...)oure_ligt_er_in_2014
Edit: piles was me voor
Ja, maar dat is pas op het laatste moment, en je kan/mag toch maar 50, dus het vertraagt enormquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:18 schreef Markster het volgende:
[..]
Die bypasses zitten overal daar toch? vanaf sneek naar amsterdam, van amsterdam naar groningen, en van groningen naar joure.
zeg maar.
Zo'n openklappend zonneklepje op het dakquote:
dat is voor turken manquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:52 schreef Purdey het volgende:
[..]
Zo'n openklappend zonneklepje op het dak
Als het meezit zal in 2013/2014 de verkeersdrukte aldaar een stuk minder worden door de bouw van de 2e stadsbrug van Nijmegen. Benieuwd of het ook zo gaat uitpakken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:34 schreef Markster het volgende:
Ik kan mij maar 1 kutrotonde herrinerren, en dat is in Nijmegen
elke keer als ik daar heen moet, hoop ik niet op de rotonde te komenNiet omdat ik het zelf niet kan of durf, maar omdat je ziet dat anderen er zwaar veel moeite meeh ebben en rare dingen doen
En goed ingeburgerde Polen zonder al te veel geldquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:58 schreef Markster het volgende:
[..]
dat is voor turken man
panoramisch dak ftw
Het komt erop neer dat er bij de op en afritten verkeerslichten staan, maar niet op de rotonde zelf. Je hebt geen voorrang op de rotonde, maw rechts gaat voor. In de praktijk rij je dus fijn over de rotonde waarop een zijstraat in een keer groen krijgt en iedereen als een kamikaze piloot de rotonde op gaat razen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:37 schreef Empathologica het volgende:
Ik ben er ook nog niet helemaal achter hoe het Keizer Karelplein werkt
Gelukkig rij ik via Malden en kom ik er niet, maar mocht ik ooit in de buurt moeten zijn dan baal ik wel.
Dat klinkt gaaf.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:10 schreef Eix het volgende:
[..]
Het komt erop neer dat er bij de op en afritten verkeerslichten staan, maar niet op de rotonde zelf. Je hebt geen voorrang op de rotonde, maw rechts gaat voor. In de praktijk rij je dus fijn over de rotonde waarop een zijstraat in een keer groen krijgt en iedereen als een kamikaze piloot de rotonde op gaat razen.
Jij hebt niet eens verkeerslichtenquote:Op zondag 29 augustus 2010 07:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat klinkt gaaf.
Dus er krijgt verkeer groen terwijl jij geen rood hebt?
Dan kijk nog maar eens.quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens verkeerslichtenKijk maar eens in Streetview
Lees de posts nog eensquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:04 schreef Eix het volgende:
[..]
Dan kijk nog maar eens.
Ik weet niet hoe jij dit noemt? -> http://maps.google.nl/map(...)bp=12,354.18,,0,1.64
het is ook wat verwarrend. Je hebt namelijk (de meeste grote rotondes) stoplichten midden op de rotonde, dus niet alleen bij het opgaan/verlaten.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Lees de posts nog eens
Ik heb nou al 10 keer gezegd dat er op de rotonde zélf geen verkeerslichten staan...
Ik schrijf in mijn reactie dat alleen op de op en afritten verkeerslichten staan en dat als gevolg hiervan op de rotonde zelf de regel rechts heeft voorrang geldt. Vervolgens is er de vraag of verkeer groen krijgt terwijl je geen rood krijgt -> antwoord is dus ja, op de oprit krijgt men groen terwijl op de rotonde hiervoor geen waarschuwing is middels een rood verkeerslicht.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Lees de posts nog eens
Ik heb nou al 10 keer gezegd dat er op de rotonde zélf geen verkeerslichten staan...
Die zijn relaxt jaquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:51 schreef FalleNk810i het volgende:
Dit blijven toch de relaxte rotondes.. kan je tenminste inhalen op de rotonde
vrachtwagens enzo![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:52 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon achter iemand aanrijden die wel de weg weet
mensen volgen is echt vervelend.. rijd nooit relaxed vind ik danquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:52 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon achter iemand aanrijden die wel de weg weet
No offence, maar ik zou er even mee wachtenquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:08 schreef Purdey het volgende:
Ik denk dat ik zo'n bluetoot-oortje aanschaf
Stond ook niet op m'n lijstje voor binnen nu en een week. Gelukkig wordt ik vrijwel nooit gebeld, ben volgens mij een van de weinige vrouwen die niks met bellen heeftquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:10 schreef Piles het volgende:
[..]
No offence, maar ik zou er even mee wachtenAls je nu al je concentratie nodig hebt om te rijden, dan moet je echt geen telefoongesprek gaan voeren
Ik heb er ook nog niks voor, en eigen bevalt dat wel
Voor mensen uitrijden ook. Constant moeten spiegelen op de snelweg of ze je wel kunnen volgen met inhalen en dergelijke.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:59 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
mensen volgen is echt vervelend.. rijd nooit relaxed vind ik dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |