mensen volgen is echt vervelend.. rijd nooit relaxed vind ik danquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:52 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon achter iemand aanrijden die wel de weg weet
No offence, maar ik zou er even mee wachtenquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:08 schreef Purdey het volgende:
Ik denk dat ik zo'n bluetoot-oortje aanschaf
Stond ook niet op m'n lijstje voor binnen nu en een week. Gelukkig wordt ik vrijwel nooit gebeld, ben volgens mij een van de weinige vrouwen die niks met bellen heeftquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:10 schreef Piles het volgende:
[..]
No offence, maar ik zou er even mee wachtenAls je nu al je concentratie nodig hebt om te rijden, dan moet je echt geen telefoongesprek gaan voeren
Ik heb er ook nog niks voor, en eigen bevalt dat wel
Voor mensen uitrijden ook. Constant moeten spiegelen op de snelweg of ze je wel kunnen volgen met inhalen en dergelijke.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:59 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
mensen volgen is echt vervelend.. rijd nooit relaxed vind ik dan
De langzame rijder cq auto voor laten gaan werkt hier meestal prima, maar ik kan me voorstellen dat dat wat minder werkt als het écht druk is.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Voor mensen uitrijden ook. Constant moeten spiegelen op de snelweg of ze je wel kunnen volgen met inhalen en dergelijke.
Ik ben vrijwel altijd voorrijder omdat ik meestal het beste de weg weetquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:07 schreef twiFight het volgende:
[..]
De langzame rijder cq auto voor laten gaan werkt hier meestal prima, maar ik kan me voorstellen dat dat wat minder werkt als het écht druk is.
Ik was vorige week op dat bedrijventerrein zo met m'n radio bezig dat ik haast tegen een van rechts komende lesauto reedquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik zet m'n telefoon op stil als ik ga bellenAnders denk ik: oh da's werk! En dan ben ik daar meer mee bezig, ook al neem ik niet op.
Ik ben nog wel zo druk met rijden en kijken dat ik de hele radio niet hoorDat ding stond van de week aardig hard, maar dat merkte ik pas toen ik even stilstond bij het stoplicht.
Ik vind het klinken als een soort van onvrijwillige zelfmoord. Gauw eens overheenrijden binnenkort.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:44 schreef Piles het volgende:
JJH rijdt op de rotonde.
Oprit krijgt groen voor oprijden rotonde.
JJH krijgt geen rood/geen groen: want er staan voor JJH geen verkeerslichten...
Dát zeg ik.
En jij moet naar links als de rest gaat inhalen, zodat de rest ook naar links kan en jij niet achterop raakt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:29 schreef JJH het volgende:
En treintje rijde is kut. Ik was een paar jaar geleden leider bij een jeugdelftal. En ik reed altijd als laatste. Je moet gewoon echt planken en je rijd af en toe bijna twee keer zo snel als de voorste.
Plein oprijden, in een keer door richting parkje in het midden, om alles en iedereen heen rijden, wanneer je er weer af moet schietgebedje doen en naar rechtsquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:37 schreef Empathologica het volgende:
Ik ben er ook nog niet helemaal achter hoe het Keizer Karelplein werkt
Gelukkig rij ik via Malden en kom ik er niet, maar mocht ik ooit in de buurt moeten zijn dan baal ik wel.
Snelweg rijden valt wel mee.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:34 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En jij moet naar links als de rest gaat inhalen, zodat de rest ook naar links kan en jij niet achterop raakt.
Als achterste moet je vooruit denken.
Beetje opletten en dan komt het meestal wel goed.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Snelweg rijden valt wel mee.
Binnendoor, dat is kutter. Rotondes enzo, of dat je een andere auto voorrang moet verlenen. Voor je het weet valt er een gat van een paar 100 meter.
En aangezien markering op de weg boven de verkeerslichten gaan had jij wel gelijk. Maar dat weet half Nederland niet.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:39 schreef Purdey het volgende:
Net ook even het stukje zitten lezen van het Keizer Karelplein, maar het is mij ook niet helemaal duidelijk. Don't blame me, ik ben er nooit geweest, en ken de hele situatie niet. Het ziet er heel ingewikkeld uit.
Gisteren hadden ze in het centrum van Rotterdam (Westblaak en Coolsingel) alle stoplichten voor de zebrapaden uitgezetBen tot drie keer toe bijna aangereden aangezien de lichten van de auto's gewoon op de groen waren gezet
Dan komt het vaak wel goed inderdaad. Maar doorkachelen blijft het meestal wel. En daarom rijd ik ook liever als laatste als dan een verdwaalde moeder die normaal niet verder rijd dan de parkeergarage in de binnenstad.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:39 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Beetje opletten en dan komt het meestal wel goed.
Ja, die raakt zeker de groep een stuk sneller kwijt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan komt het vaak wel goed inderdaad. Maar doorkachelen blijft het meestal wel. En daarom rijd ik ook liever als laatste als dan een verdwaalde moeder die normaal niet verder rijd dan de parkeergarage in de binnenstad.
Dat is ook best apart om te doen, al een paar keer gehad bij het uitrijden bij concerten. Zeker in het donker is het best 'eng'quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:40 schreef JJH het volgende:
Net als dat een agent je door rood licht heen mag trekken, als verkeersregelaar zijnde.
Keren op een kruising in Rotterdam, en dan zeggen dat Cherry en ik domme dingen uithalenquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:46 schreef Piles het volgende:
We hebben het laatst met 3 auto's door Rotterdam gedaan, maar dat valt niet mee idd, om bij elkaar te blijven![]()
Zeker niet als je verkeerd rijdt en snel ff keert op een kruising
Gewoon 180 graden draaien, ik zie het probleem niet? En ik reed niet trouwensquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:55 schreef Purdey het volgende:
[..]
Keren op een kruising in Rotterdam, en dan zeggen dat Cherry en ik domme dingen uithalen
Ah, ik dacht echt keren, als in keren..quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Gewoon 180 graden draaien, ik zie het probleem niet? En ik reed niet trouwens
Binnenkort ben ik chauffeur van een trouwauto, wordt nog een hele uitdaging om zo te rijden dat iedereen mee kan komen ben ik bang...quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:29 schreef JJH het volgende:
En treintje rijde is kut. Ik was een paar jaar geleden leider bij een jeugdelftal. En ik reed altijd als laatste. Je moet gewoon echt planken en je rijd af en toe bijna twee keer zo snel als de voorste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:19 schreef JDude het volgende:
Afspraak voor vrijdag om m'n eerste eigen auto op te halen.Wat voor een auto is het geworden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een dieselgestookte Renault Clio III.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:20 schreef Goddelijker het volgende:
Wat voor een auto is het geworden?
Ga je zoveel km's maken?quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Een dieselgestookte Renault Clio III.
Het wordt m'n woon-werkmobiel inderdaad.quote:
Met ze hoevelen zijn jullie dan? Gewoon zorgen dat er halfweg ook iemand rijd die de weg weet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:53 schreef L0we het volgende:
[..]
Binnenkort ben ik chauffeur van een trouwauto, wordt nog een hele uitdaging om zo te rijden dat iedereen mee kan komen ben ik bang...
Dacht wel iets van 6 of 7 auto's. Sowieso krijgt iedereen een routebeschrijving en dergelijke, maar het is natuurlijk het leukste als je in 1 stoet rijdtquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Met ze hoevelen zijn jullie dan? Gewoon zorgen dat er halfweg ook iemand rijd die de weg weet.
Dat zijn leuke auto's jaquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Een dieselgestookte Renault Clio III.
Nee, dat niet. Maar de vorige eigenaar is er zo zuinig op geweest dat je nauwelijks ziet dat'ie niet nieuw is. En een beetje diesel haalt gemakkelijk een paar honderdduizend kilometers, dus ik ga er nog best lang plezier van hebben denk ik.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:52 schreef L0we het volgende:
Dat zijn leuke auto's ja. Heb je hem helemaal nieuw?
De huidige dieselblokken halen allemaal in potentie de 4 of 5 ton wel. Het is alleen vaak zo dat de rest van de auto het niet helemaal volhoud.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar de vorige eigenaar is er zo zuinig op geweest dat je nauwelijks ziet dat'ie niet nieuw is. En een beetje diesel haalt gemakkelijk een paar honderdduizend kilometers, dus ik ga er nog best lang plezier van hebben denk ik.
Of omdat hij z'n onderhoud niet goed en/of op tijd heeft gehad.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:10 schreef JJH het volgende:
[..]
De huidige dieselblokken halen allemaal in potentie de 4 of 5 ton wel. Het is alleen vaak zo dat de rest van de auto het niet helemaal volhoud.
Das mooiquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar de vorige eigenaar is er zo zuinig op geweest dat je nauwelijks ziet dat'ie niet nieuw is. En een beetje diesel haalt gemakkelijk een paar honderdduizend kilometers, dus ik ga er nog best lang plezier van hebben denk ik.
Mits hij goed onderhouden wordt natuurlijk. Mijn blok heeft nu 230.000 kilometer gelopen, maar verwacht niet dat hij nog 20.000 kilometer daarbij haalt. er ligt al een reserveblok klaar, dus dat is op zich ook niet echt een probleemquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:10 schreef JJH het volgende:
[..]
De huidige dieselblokken halen allemaal in potentie de 4 of 5 ton wel. Het is alleen vaak zo dat de rest van de auto het niet helemaal volhoud.
Onderhoud is echt belangrijk voor de houdbaarheid van een blok jaquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:28 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Of omdat hij z'n onderhoud niet goed en/of op tijd heeft gehad.
Met goed onderhoud kom je een eind. Maar op een gegeven moment gaat de rest van de auto zoveel problemen geven die ook met goed onderhoud niet van te voren te verhelpen zijn. Het is gewoon pure slijtage. Bijvoorbeeld de stoelen en andere interieurdelen. Maar ook bijvoorbeeld het electrische systeem.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:28 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Of omdat hij z'n onderhoud niet goed en/of op tijd heeft gehad.
Tsja, nieuwe auto's zijn ook niet altijd probleemloos.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Met goed onderhoud kom je een eind. Maar op een gegeven moment gaat de rest van de auto zoveel problemen geven die ook met goed onderhoud niet van te voren te verhelpen zijn. Het is gewoon pure slijtage. Bijvoorbeeld de stoelen en andere interieurdelen. Maar ook bijvoorbeeld het electrische systeem.
Precies, maakt niet uit hoe goed er onderhoud aan gepleegd is of hoe oud de auto is. Er kan altijd iets het begeven.. Alleen verkleint goed onderhoud de kans er opquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:33 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Tsja, nieuwe auto's zijn ook niet altijd probleemloos.
Je moet het sowieso treffen, zowel met een nieuwe als met een 2e-hands auto.
En hoe meer kilometers op de klok, hoe meer risico.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Precies, maakt niet uit hoe goed er onderhoud aan gepleegd is of hoe oud de auto is. Er kan altijd iets het begeven.. Alleen verkleint goed onderhoud de kans er op
De mijne mag overmorgen voor een grote beurt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Precies, maakt niet uit hoe goed er onderhoud aan gepleegd is of hoe oud de auto is. Er kan altijd iets het begeven.. Alleen verkleint goed onderhoud de kans er op
Ohja moest de vloeistoffen nog checken. Ben zo terugquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
De mijne mag overmorgen voor een grote beurt.
Heeft er weer 30.000 op zitten, dus het is hard nodig. Hij staat op 99.500 km
En?quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ohja moest de vloeistoffen nog checken. Ben zo terug
Grote beurt ga ik binnenkort ook doen jaquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
De mijne mag overmorgen voor een grote beurt.
Heeft er weer 30.000 op zitten, dus het is hard nodig. Hij staat op 99.500 km
Die is vorig jaar vervangen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:04 schreef L0we het volgende:
[..]
Grote beurt ga ik binnenkort ook doen ja. Even verse sapjes en filters.
Bijna distributieriemtijd, of ben je gezegend met een ketting?.
Niks aan t handjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |