Die zijn relaxt jaquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:51 schreef FalleNk810i het volgende:
Dit blijven toch de relaxte rotondes.. kan je tenminste inhalen op de rotonde
vrachtwagens enzo![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:52 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon achter iemand aanrijden die wel de weg weet
mensen volgen is echt vervelend.. rijd nooit relaxed vind ik danquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:52 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon achter iemand aanrijden die wel de weg weet
No offence, maar ik zou er even mee wachtenquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:08 schreef Purdey het volgende:
Ik denk dat ik zo'n bluetoot-oortje aanschaf
Stond ook niet op m'n lijstje voor binnen nu en een week. Gelukkig wordt ik vrijwel nooit gebeld, ben volgens mij een van de weinige vrouwen die niks met bellen heeftquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:10 schreef Piles het volgende:
[..]
No offence, maar ik zou er even mee wachtenAls je nu al je concentratie nodig hebt om te rijden, dan moet je echt geen telefoongesprek gaan voeren
Ik heb er ook nog niks voor, en eigen bevalt dat wel
Voor mensen uitrijden ook. Constant moeten spiegelen op de snelweg of ze je wel kunnen volgen met inhalen en dergelijke.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:59 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
mensen volgen is echt vervelend.. rijd nooit relaxed vind ik dan
De langzame rijder cq auto voor laten gaan werkt hier meestal prima, maar ik kan me voorstellen dat dat wat minder werkt als het écht druk is.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Voor mensen uitrijden ook. Constant moeten spiegelen op de snelweg of ze je wel kunnen volgen met inhalen en dergelijke.
Ik ben vrijwel altijd voorrijder omdat ik meestal het beste de weg weetquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:07 schreef twiFight het volgende:
[..]
De langzame rijder cq auto voor laten gaan werkt hier meestal prima, maar ik kan me voorstellen dat dat wat minder werkt als het écht druk is.
Ik was vorige week op dat bedrijventerrein zo met m'n radio bezig dat ik haast tegen een van rechts komende lesauto reedquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik zet m'n telefoon op stil als ik ga bellenAnders denk ik: oh da's werk! En dan ben ik daar meer mee bezig, ook al neem ik niet op.
Ik ben nog wel zo druk met rijden en kijken dat ik de hele radio niet hoorDat ding stond van de week aardig hard, maar dat merkte ik pas toen ik even stilstond bij het stoplicht.
Ik vind het klinken als een soort van onvrijwillige zelfmoord. Gauw eens overheenrijden binnenkort.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:44 schreef Piles het volgende:
JJH rijdt op de rotonde.
Oprit krijgt groen voor oprijden rotonde.
JJH krijgt geen rood/geen groen: want er staan voor JJH geen verkeerslichten...
Dát zeg ik.
En jij moet naar links als de rest gaat inhalen, zodat de rest ook naar links kan en jij niet achterop raakt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:29 schreef JJH het volgende:
En treintje rijde is kut. Ik was een paar jaar geleden leider bij een jeugdelftal. En ik reed altijd als laatste. Je moet gewoon echt planken en je rijd af en toe bijna twee keer zo snel als de voorste.
Plein oprijden, in een keer door richting parkje in het midden, om alles en iedereen heen rijden, wanneer je er weer af moet schietgebedje doen en naar rechtsquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:37 schreef Empathologica het volgende:
Ik ben er ook nog niet helemaal achter hoe het Keizer Karelplein werkt
Gelukkig rij ik via Malden en kom ik er niet, maar mocht ik ooit in de buurt moeten zijn dan baal ik wel.
Snelweg rijden valt wel mee.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:34 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En jij moet naar links als de rest gaat inhalen, zodat de rest ook naar links kan en jij niet achterop raakt.
Als achterste moet je vooruit denken.
Beetje opletten en dan komt het meestal wel goed.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Snelweg rijden valt wel mee.
Binnendoor, dat is kutter. Rotondes enzo, of dat je een andere auto voorrang moet verlenen. Voor je het weet valt er een gat van een paar 100 meter.
En aangezien markering op de weg boven de verkeerslichten gaan had jij wel gelijk. Maar dat weet half Nederland niet.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:39 schreef Purdey het volgende:
Net ook even het stukje zitten lezen van het Keizer Karelplein, maar het is mij ook niet helemaal duidelijk. Don't blame me, ik ben er nooit geweest, en ken de hele situatie niet. Het ziet er heel ingewikkeld uit.
Gisteren hadden ze in het centrum van Rotterdam (Westblaak en Coolsingel) alle stoplichten voor de zebrapaden uitgezetBen tot drie keer toe bijna aangereden aangezien de lichten van de auto's gewoon op de groen waren gezet
Dan komt het vaak wel goed inderdaad. Maar doorkachelen blijft het meestal wel. En daarom rijd ik ook liever als laatste als dan een verdwaalde moeder die normaal niet verder rijd dan de parkeergarage in de binnenstad.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:39 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Beetje opletten en dan komt het meestal wel goed.
Ja, die raakt zeker de groep een stuk sneller kwijt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan komt het vaak wel goed inderdaad. Maar doorkachelen blijft het meestal wel. En daarom rijd ik ook liever als laatste als dan een verdwaalde moeder die normaal niet verder rijd dan de parkeergarage in de binnenstad.
Dat is ook best apart om te doen, al een paar keer gehad bij het uitrijden bij concerten. Zeker in het donker is het best 'eng'quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:40 schreef JJH het volgende:
Net als dat een agent je door rood licht heen mag trekken, als verkeersregelaar zijnde.
Keren op een kruising in Rotterdam, en dan zeggen dat Cherry en ik domme dingen uithalenquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:46 schreef Piles het volgende:
We hebben het laatst met 3 auto's door Rotterdam gedaan, maar dat valt niet mee idd, om bij elkaar te blijven![]()
Zeker niet als je verkeerd rijdt en snel ff keert op een kruising
Gewoon 180 graden draaien, ik zie het probleem niet? En ik reed niet trouwensquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:55 schreef Purdey het volgende:
[..]
Keren op een kruising in Rotterdam, en dan zeggen dat Cherry en ik domme dingen uithalen
Ah, ik dacht echt keren, als in keren..quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Gewoon 180 graden draaien, ik zie het probleem niet? En ik reed niet trouwens
Binnenkort ben ik chauffeur van een trouwauto, wordt nog een hele uitdaging om zo te rijden dat iedereen mee kan komen ben ik bang...quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:29 schreef JJH het volgende:
En treintje rijde is kut. Ik was een paar jaar geleden leider bij een jeugdelftal. En ik reed altijd als laatste. Je moet gewoon echt planken en je rijd af en toe bijna twee keer zo snel als de voorste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:19 schreef JDude het volgende:
Afspraak voor vrijdag om m'n eerste eigen auto op te halen.Wat voor een auto is het geworden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een dieselgestookte Renault Clio III.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:20 schreef Goddelijker het volgende:
Wat voor een auto is het geworden?
Ga je zoveel km's maken?quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Een dieselgestookte Renault Clio III.
Het wordt m'n woon-werkmobiel inderdaad.quote:
Met ze hoevelen zijn jullie dan? Gewoon zorgen dat er halfweg ook iemand rijd die de weg weet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:53 schreef L0we het volgende:
[..]
Binnenkort ben ik chauffeur van een trouwauto, wordt nog een hele uitdaging om zo te rijden dat iedereen mee kan komen ben ik bang...
Dacht wel iets van 6 of 7 auto's. Sowieso krijgt iedereen een routebeschrijving en dergelijke, maar het is natuurlijk het leukste als je in 1 stoet rijdtquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Met ze hoevelen zijn jullie dan? Gewoon zorgen dat er halfweg ook iemand rijd die de weg weet.
Dat zijn leuke auto's jaquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Een dieselgestookte Renault Clio III.
Nee, dat niet. Maar de vorige eigenaar is er zo zuinig op geweest dat je nauwelijks ziet dat'ie niet nieuw is. En een beetje diesel haalt gemakkelijk een paar honderdduizend kilometers, dus ik ga er nog best lang plezier van hebben denk ik.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:52 schreef L0we het volgende:
Dat zijn leuke auto's ja. Heb je hem helemaal nieuw?
De huidige dieselblokken halen allemaal in potentie de 4 of 5 ton wel. Het is alleen vaak zo dat de rest van de auto het niet helemaal volhoud.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar de vorige eigenaar is er zo zuinig op geweest dat je nauwelijks ziet dat'ie niet nieuw is. En een beetje diesel haalt gemakkelijk een paar honderdduizend kilometers, dus ik ga er nog best lang plezier van hebben denk ik.
Of omdat hij z'n onderhoud niet goed en/of op tijd heeft gehad.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:10 schreef JJH het volgende:
[..]
De huidige dieselblokken halen allemaal in potentie de 4 of 5 ton wel. Het is alleen vaak zo dat de rest van de auto het niet helemaal volhoud.
Das mooiquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar de vorige eigenaar is er zo zuinig op geweest dat je nauwelijks ziet dat'ie niet nieuw is. En een beetje diesel haalt gemakkelijk een paar honderdduizend kilometers, dus ik ga er nog best lang plezier van hebben denk ik.
Mits hij goed onderhouden wordt natuurlijk. Mijn blok heeft nu 230.000 kilometer gelopen, maar verwacht niet dat hij nog 20.000 kilometer daarbij haalt. er ligt al een reserveblok klaar, dus dat is op zich ook niet echt een probleemquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:10 schreef JJH het volgende:
[..]
De huidige dieselblokken halen allemaal in potentie de 4 of 5 ton wel. Het is alleen vaak zo dat de rest van de auto het niet helemaal volhoud.
Onderhoud is echt belangrijk voor de houdbaarheid van een blok jaquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:28 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Of omdat hij z'n onderhoud niet goed en/of op tijd heeft gehad.
Met goed onderhoud kom je een eind. Maar op een gegeven moment gaat de rest van de auto zoveel problemen geven die ook met goed onderhoud niet van te voren te verhelpen zijn. Het is gewoon pure slijtage. Bijvoorbeeld de stoelen en andere interieurdelen. Maar ook bijvoorbeeld het electrische systeem.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:28 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Of omdat hij z'n onderhoud niet goed en/of op tijd heeft gehad.
Tsja, nieuwe auto's zijn ook niet altijd probleemloos.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Met goed onderhoud kom je een eind. Maar op een gegeven moment gaat de rest van de auto zoveel problemen geven die ook met goed onderhoud niet van te voren te verhelpen zijn. Het is gewoon pure slijtage. Bijvoorbeeld de stoelen en andere interieurdelen. Maar ook bijvoorbeeld het electrische systeem.
Precies, maakt niet uit hoe goed er onderhoud aan gepleegd is of hoe oud de auto is. Er kan altijd iets het begeven.. Alleen verkleint goed onderhoud de kans er opquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:33 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Tsja, nieuwe auto's zijn ook niet altijd probleemloos.
Je moet het sowieso treffen, zowel met een nieuwe als met een 2e-hands auto.
En hoe meer kilometers op de klok, hoe meer risico.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Precies, maakt niet uit hoe goed er onderhoud aan gepleegd is of hoe oud de auto is. Er kan altijd iets het begeven.. Alleen verkleint goed onderhoud de kans er op
De mijne mag overmorgen voor een grote beurt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Precies, maakt niet uit hoe goed er onderhoud aan gepleegd is of hoe oud de auto is. Er kan altijd iets het begeven.. Alleen verkleint goed onderhoud de kans er op
Ohja moest de vloeistoffen nog checken. Ben zo terugquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
De mijne mag overmorgen voor een grote beurt.
Heeft er weer 30.000 op zitten, dus het is hard nodig. Hij staat op 99.500 km
En?quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ohja moest de vloeistoffen nog checken. Ben zo terug
Grote beurt ga ik binnenkort ook doen jaquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
De mijne mag overmorgen voor een grote beurt.
Heeft er weer 30.000 op zitten, dus het is hard nodig. Hij staat op 99.500 km
Die is vorig jaar vervangen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:04 schreef L0we het volgende:
[..]
Grote beurt ga ik binnenkort ook doen ja. Even verse sapjes en filters.
Bijna distributieriemtijd, of ben je gezegend met een ketting?.
Niks aan t handjequote:
Voor dat setje velgen waar ik het over had zou ik op de sloop 80 euro moeten betalen.. Moeten alleen de banden nog omgelegd worden danquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:17 schreef Goddelijker het volgende:
Ik zit te kijken naar een setje nieuwe koplampen, maar een setje is al snel >100 euro.
Zou het goedkoper om een paar sloperijen te bellen om te vragen naar een set koplampen dan ze 2e hands te kopen op Marktplaats?quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Voor dat setje velgen waar ik het over had zou ik op de sloop 80 euro moeten betalen.. Moeten alleen de banden nog omgelegd worden dan
Wil je gewoon standaard koplampen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:21 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zou het goedkoper om een paar sloperijen te bellen om te vragen naar een set koplampen dan ze 2e hands te kopen op Marktplaats?
Ik heb een 206 met de 'matte' koplampen en ben op zoek naar de heldere.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Wil je gewoon standaard koplampen?
Dan zou je het allicht kunnen proberen.
Marktplaats is allemaal +- 60 euro voor één lamp.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:27 schreef JJH het volgende:
Die zullen ze wel gewoon op de sloop hebben.
Als ik naar de Melkweg ga, vind ik Q-Park Europarking altijd ideaalquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:39 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Morgen ritje naar Amsterdam, moet er draaien in de Code 21 dus hoop dat er ergens parkeerplek in de buurt is.
Ik heb geen idee eigenlijkquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Als ik naar de Melkweg ga, vind ik Q-Park Europarking altijd ideaal. Is het daar een beetje in de buurt?
Maar er was amper ruimte om naar die parkeerplek te komen, doordat ze allemaal zo belachelijk stonden geparkeerd.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:49 schreef JDude het volgende:
Daarom parkeer ik 'm liever andersom. Of vooruit door het ene parkeervak naar het andere rijden, zodat de neus alsnog naar voren staat, maar dat gaat vaak niet op drukke parkeerplaatsen.
Succes met de reparatie en zo...
Ik ging m'n vriendin ophalen van trainen, dus ik 'moest' wel.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:52 schreef twiFight het volgende:
Dan rij ik meestal door, maar dat moet ook maar net een optie zijn natuurlijk.
Heen is inderdaad niet moeilijk, terug de meest linkerbaan kiezen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:56 schreef jacobras het volgende:
Ik ben vandaag geheel ongeschonden naar Zwolle en weer terug gereden. Introductie van school, was wel interessant. Blijk de hele week nog vrij te hebben, terwijl ik verwacht had morgen te beginnen met nieuwe jaar
.
Grote rotonde bij Zwolle viel mee, ik moest de eerste rechts, ook niet veel moeite. Terugweg was lastiger, 3kwart rond. Lastig rijstrook kiezen, maar weet nu ongeveer waar ik moet rijden.
-1 voor invoegstrook die kort is en tevens ook nog dienst doet als uitvoegstrook afrit, Streetview hier. Echt wel even goed opletten.
Kwam daarna op een stuk waar ik niet wist of het nou 'n invoegstrook was. Alles voor me ging naar links, dat maar wijselijk nagedaan, was een invoegstrook
.
Dat stuk op de snelweg ja, gele lijnen die over witte lijnen heen lopen. Moet daar de rechter rijbaan hebben, daar zat 'vroeger' de vluchtstrook. Rij je dus half over zo'n dikke witte streep die op sommige stukken zwart is geverfdquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Heen is inderdaad niet moeilijk, terug de meest linkerbaan kiezen.
Verder valt ie best mee hoor, al hebben ze recentelijk wel de hele boel daar op z'n kop gegooid.
Tsja, alles is te vervangen he?!quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Met goed onderhoud kom je een eind. Maar op een gegeven moment gaat de rest van de auto zoveel problemen geven die ook met goed onderhoud niet van te voren te verhelpen zijn. Het is gewoon pure slijtage. Bijvoorbeeld de stoelen en andere interieurdelen. Maar ook bijvoorbeeld het electrische systeem.
Al is een hoge leeftijd met weinig kilometers ook niet echt altijd alles... De renault 6 van mn pa (40 jaar oud, 28.000 km) heeft nu al nieuwe wiellagers achter nodig...quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:37 schreef JJH het volgende:
[..]
En hoe meer kilometers op de klok, hoe meer risico.
Vervelend zeg! Das het leuke van autorijden, je moet óveral ogen hebben zitten...quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:03 schreef Goddelijker het volgende:
Drukke parkeerplaats, achteruit uit parkeervak rijden, auto niet zien in de dode hoek omdat je bezig bent met tot hoever ik achteruit kon rijden. Boem.
[ afbeelding ]
Ja, maar dat gaat niet altijd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:44 schreef L0we het volgende:
[..]
Tsja, alles is te vervangen he?!. Maar dan moet het wel een hobby zijn, anders wordt het een heel duur grapje.
[..]
Al is een hoge leeftijd met weinig kilometers ook niet echt altijd alles... De renault 6 van mn pa (40 jaar oud, 28.000 km) heeft nu al nieuwe wiellagers achter nodig...
[..]
Vervelend zeg! Das het leuke van autorijden, je moet óveral ogen hebben zitten...
Waarvan actequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:45 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat niet altijd.
Nou, die ik raakte stond ook haak op mij geparkeerd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:23 schreef Empathologica het volgende:
Waarom parkeren mensen altijd horizontaal achter mijn auto? Kreeg hem er godverdomme weer niet uitgedraaid zonder óf de bus achter me te raken óf de BMW's naast me te rammen. Komt eigenaar van de bus eraan, begin me uit te lachen en zet de bus welgeteld 1 meter vooruit![]()
Jammer dat ik haast had, anders had ik die bus wat aangedaan.
En ik zei 2 minuten voor het gebeurde: Als ik er nog maar uit kan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:25 schreef Empathologica het volgende:
Die bus mocht daar niet eens staan dus tyf op![]()
En ik dacht 's morgens nog; Ooooh als er nou niemand daar gaat staan kan ik er zo uit vliegen....
Karma?
Nee, ik bedoelde dat laatste stuk IJsselallee, als je bij WIndesheim vandaan komt. Op de snelweg zijn ze nog niet klaar, en het is daar inderdaad nogal onduidelijk. Wat helemaal lachen is, is als het hard regent, dan vallen die gele lijnen bijna helemaal weg.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:07 schreef jacobras het volgende:
[..]
Dat stuk op de snelweg ja, gele lijnen die over witte lijnen heen lopen. Moet daar de rechter rijbaan hebben, daar zat 'vroeger' de vluchtstrook. Rij je dus half over zo'n dikke witte streep die op sommige stukken zwart is geverfd.
Kom trouwens net uit de auto, m'n zusje vroeg of ik haar wilde heenrijden naar d'r introductiedag van school.Ga nu naar Lemmer toe, lekker bij de Mac vreten
.
Ach, dat is zo ongeveer iets meer dan 10% korter... Met 120 was je waarschijnlijk ook wel iets te vroeg geweest!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:22 schreef Sjoegerd het volgende:
Was half uur te vroeg vanochtend.. Krijg je als je continu 130-140 kan rijden.
Ach met het verkeer meerijden is fijner dan door alles voorbijgeraasd te worden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:21 schreef L0we het volgende:
[..]
Ach, dat is zo ongeveer iets meer dan 10% korter... Met 120 was je waarschijnlijk ook wel iets te vroeg geweest!
Dat is zeker waar jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ach met het verkeer meerijden is fijner dan door alles voorbijgeraasd te worden.
en, heb je het een beetje weg kunnen poetsen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:27 schreef Goddelijker het volgende:
Schade maar even weggepoetst en de kale plekken met de lakstift onder handen genomen, dan gaat de rest van de lak tenminste ook niet los, mocht er vocht onder komen.
lol, zou wat zijn als tie verticaal achter je stond he^^quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:23 schreef Empathologica het volgende:
Waarom parkeren mensen altijd horizontaal achter mijn auto? Kreeg hem er godverdomme weer niet uitgedraaid zonder óf de bus achter me te raken óf de BMW's naast me te rammen. Komt eigenaar van de bus eraan, begin me uit te lachen en zet de bus welgeteld 1 meter vooruit![]()
Jammer dat ik haast had, anders had ik die bus wat aangedaan.
Had gunstige tijden.. Maar 140 vond ik hard zat voor vandaag.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:37 schreef L0we het volgende:
[..]
Dat is zeker waar ja
[..]
en, heb je het een beetje weg kunnen poetsen?
Vanmorgen om 06:30 zaten er ook allerlei mafkezen op de wegquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:32 schreef CherryLips het volgende:
Domme zak net, ik draai een weg in, komt er uit die (brede) weg een of andere lulhannes zetten die af moest slaan de andere kant op, gaat ie een beetje op mijn weghelft voorsorteren, net als ik die draai maak. Het scheelde maar weinig.
En toen was ik even zo van de leg dat verderop de motor weer afsloeg
Kun je niet parkeren bij je werk?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:03 schreef Purdey het volgende:
[..]
Vanmorgen om 06:30 zaten er ook allerlei mafkezen op de weg![]()
Een die links voor stond gesorteerd, maar mij afsneed om rechtdoor te gaan. Wilde persé met de auto, aangezien ik 'm toch hebVader naast me, en die heeft de auto weer mee naar huis genomen toen ik op m'n werk was. Ik heb die arme man om 05:45 uit bed gehaald omdat ik persé met de auto wilde
Tuurlijk welquote:
idd arme man, schaam jequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:03 schreef Purdey het volgende:
[..]
Vanmorgen om 06:30 zaten er ook allerlei mafkezen op de weg![]()
Een die links voor stond gesorteerd, maar mij afsneed om rechtdoor te gaan. Wilde persé met de auto, aangezien ik 'm toch hebVader naast me, en die heeft de auto weer mee naar huis genomen toen ik op m'n werk was. Ik heb die arme man om 05:45 uit bed gehaald omdat ik persé met de auto wilde
Doe ik ook, ik schaam me zelfs zo erg dat ik morgen exact hetzelfde ga doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |