Tsja, alles is te vervangen he?!quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Met goed onderhoud kom je een eind. Maar op een gegeven moment gaat de rest van de auto zoveel problemen geven die ook met goed onderhoud niet van te voren te verhelpen zijn. Het is gewoon pure slijtage. Bijvoorbeeld de stoelen en andere interieurdelen. Maar ook bijvoorbeeld het electrische systeem.
Al is een hoge leeftijd met weinig kilometers ook niet echt altijd alles... De renault 6 van mn pa (40 jaar oud, 28.000 km) heeft nu al nieuwe wiellagers achter nodig...quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:37 schreef JJH het volgende:
[..]
En hoe meer kilometers op de klok, hoe meer risico.
Vervelend zeg! Das het leuke van autorijden, je moet óveral ogen hebben zitten...quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:03 schreef Goddelijker het volgende:
Drukke parkeerplaats, achteruit uit parkeervak rijden, auto niet zien in de dode hoek omdat je bezig bent met tot hoever ik achteruit kon rijden. Boem.
[ afbeelding ]
Ja, maar dat gaat niet altijd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:44 schreef L0we het volgende:
[..]
Tsja, alles is te vervangen he?!. Maar dan moet het wel een hobby zijn, anders wordt het een heel duur grapje.
[..]
Al is een hoge leeftijd met weinig kilometers ook niet echt altijd alles... De renault 6 van mn pa (40 jaar oud, 28.000 km) heeft nu al nieuwe wiellagers achter nodig...
[..]
Vervelend zeg! Das het leuke van autorijden, je moet óveral ogen hebben zitten...
Waarvan actequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:45 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat niet altijd.
Nou, die ik raakte stond ook haak op mij geparkeerd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:23 schreef Empathologica het volgende:
Waarom parkeren mensen altijd horizontaal achter mijn auto? Kreeg hem er godverdomme weer niet uitgedraaid zonder óf de bus achter me te raken óf de BMW's naast me te rammen. Komt eigenaar van de bus eraan, begin me uit te lachen en zet de bus welgeteld 1 meter vooruit![]()
Jammer dat ik haast had, anders had ik die bus wat aangedaan.
En ik zei 2 minuten voor het gebeurde: Als ik er nog maar uit kan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:25 schreef Empathologica het volgende:
Die bus mocht daar niet eens staan dus tyf op![]()
En ik dacht 's morgens nog; Ooooh als er nou niemand daar gaat staan kan ik er zo uit vliegen....
Karma?
Nee, ik bedoelde dat laatste stuk IJsselallee, als je bij WIndesheim vandaan komt. Op de snelweg zijn ze nog niet klaar, en het is daar inderdaad nogal onduidelijk. Wat helemaal lachen is, is als het hard regent, dan vallen die gele lijnen bijna helemaal weg.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:07 schreef jacobras het volgende:
[..]
Dat stuk op de snelweg ja, gele lijnen die over witte lijnen heen lopen. Moet daar de rechter rijbaan hebben, daar zat 'vroeger' de vluchtstrook. Rij je dus half over zo'n dikke witte streep die op sommige stukken zwart is geverfd.
Kom trouwens net uit de auto, m'n zusje vroeg of ik haar wilde heenrijden naar d'r introductiedag van school.Ga nu naar Lemmer toe, lekker bij de Mac vreten
.
Ach, dat is zo ongeveer iets meer dan 10% korter... Met 120 was je waarschijnlijk ook wel iets te vroeg geweest!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:22 schreef Sjoegerd het volgende:
Was half uur te vroeg vanochtend.. Krijg je als je continu 130-140 kan rijden.
Ach met het verkeer meerijden is fijner dan door alles voorbijgeraasd te worden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:21 schreef L0we het volgende:
[..]
Ach, dat is zo ongeveer iets meer dan 10% korter... Met 120 was je waarschijnlijk ook wel iets te vroeg geweest!
Dat is zeker waar jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ach met het verkeer meerijden is fijner dan door alles voorbijgeraasd te worden.
en, heb je het een beetje weg kunnen poetsen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:27 schreef Goddelijker het volgende:
Schade maar even weggepoetst en de kale plekken met de lakstift onder handen genomen, dan gaat de rest van de lak tenminste ook niet los, mocht er vocht onder komen.
lol, zou wat zijn als tie verticaal achter je stond he^^quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:23 schreef Empathologica het volgende:
Waarom parkeren mensen altijd horizontaal achter mijn auto? Kreeg hem er godverdomme weer niet uitgedraaid zonder óf de bus achter me te raken óf de BMW's naast me te rammen. Komt eigenaar van de bus eraan, begin me uit te lachen en zet de bus welgeteld 1 meter vooruit![]()
Jammer dat ik haast had, anders had ik die bus wat aangedaan.
Had gunstige tijden.. Maar 140 vond ik hard zat voor vandaag.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:37 schreef L0we het volgende:
[..]
Dat is zeker waar ja
[..]
en, heb je het een beetje weg kunnen poetsen?
Vanmorgen om 06:30 zaten er ook allerlei mafkezen op de wegquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:32 schreef CherryLips het volgende:
Domme zak net, ik draai een weg in, komt er uit die (brede) weg een of andere lulhannes zetten die af moest slaan de andere kant op, gaat ie een beetje op mijn weghelft voorsorteren, net als ik die draai maak. Het scheelde maar weinig.
En toen was ik even zo van de leg dat verderop de motor weer afsloeg
Kun je niet parkeren bij je werk?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:03 schreef Purdey het volgende:
[..]
Vanmorgen om 06:30 zaten er ook allerlei mafkezen op de weg![]()
Een die links voor stond gesorteerd, maar mij afsneed om rechtdoor te gaan. Wilde persé met de auto, aangezien ik 'm toch hebVader naast me, en die heeft de auto weer mee naar huis genomen toen ik op m'n werk was. Ik heb die arme man om 05:45 uit bed gehaald omdat ik persé met de auto wilde
Tuurlijk welquote:
idd arme man, schaam jequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:03 schreef Purdey het volgende:
[..]
Vanmorgen om 06:30 zaten er ook allerlei mafkezen op de weg![]()
Een die links voor stond gesorteerd, maar mij afsneed om rechtdoor te gaan. Wilde persé met de auto, aangezien ik 'm toch hebVader naast me, en die heeft de auto weer mee naar huis genomen toen ik op m'n werk was. Ik heb die arme man om 05:45 uit bed gehaald omdat ik persé met de auto wilde
Doe ik ook, ik schaam me zelfs zo erg dat ik morgen exact hetzelfde ga doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |