Ohja moest de vloeistoffen nog checken. Ben zo terugquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
De mijne mag overmorgen voor een grote beurt.
Heeft er weer 30.000 op zitten, dus het is hard nodig. Hij staat op 99.500 km
En?quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ohja moest de vloeistoffen nog checken. Ben zo terug
Grote beurt ga ik binnenkort ook doen jaquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
De mijne mag overmorgen voor een grote beurt.
Heeft er weer 30.000 op zitten, dus het is hard nodig. Hij staat op 99.500 km
Die is vorig jaar vervangen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:04 schreef L0we het volgende:
[..]
Grote beurt ga ik binnenkort ook doen ja. Even verse sapjes en filters.
Bijna distributieriemtijd, of ben je gezegend met een ketting?.
Niks aan t handjequote:
Voor dat setje velgen waar ik het over had zou ik op de sloop 80 euro moeten betalen.. Moeten alleen de banden nog omgelegd worden danquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:17 schreef Goddelijker het volgende:
Ik zit te kijken naar een setje nieuwe koplampen, maar een setje is al snel >100 euro.
Zou het goedkoper om een paar sloperijen te bellen om te vragen naar een set koplampen dan ze 2e hands te kopen op Marktplaats?quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Voor dat setje velgen waar ik het over had zou ik op de sloop 80 euro moeten betalen.. Moeten alleen de banden nog omgelegd worden dan
Wil je gewoon standaard koplampen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:21 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zou het goedkoper om een paar sloperijen te bellen om te vragen naar een set koplampen dan ze 2e hands te kopen op Marktplaats?
Ik heb een 206 met de 'matte' koplampen en ben op zoek naar de heldere.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Wil je gewoon standaard koplampen?
Dan zou je het allicht kunnen proberen.
Marktplaats is allemaal +- 60 euro voor één lamp.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:27 schreef JJH het volgende:
Die zullen ze wel gewoon op de sloop hebben.
Als ik naar de Melkweg ga, vind ik Q-Park Europarking altijd ideaalquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:39 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Morgen ritje naar Amsterdam, moet er draaien in de Code 21 dus hoop dat er ergens parkeerplek in de buurt is.
Ik heb geen idee eigenlijkquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Als ik naar de Melkweg ga, vind ik Q-Park Europarking altijd ideaal. Is het daar een beetje in de buurt?
Maar er was amper ruimte om naar die parkeerplek te komen, doordat ze allemaal zo belachelijk stonden geparkeerd.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:49 schreef JDude het volgende:
Daarom parkeer ik 'm liever andersom. Of vooruit door het ene parkeervak naar het andere rijden, zodat de neus alsnog naar voren staat, maar dat gaat vaak niet op drukke parkeerplaatsen.
Succes met de reparatie en zo...
Ik ging m'n vriendin ophalen van trainen, dus ik 'moest' wel.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:52 schreef twiFight het volgende:
Dan rij ik meestal door, maar dat moet ook maar net een optie zijn natuurlijk.
Heen is inderdaad niet moeilijk, terug de meest linkerbaan kiezen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:56 schreef jacobras het volgende:
Ik ben vandaag geheel ongeschonden naar Zwolle en weer terug gereden. Introductie van school, was wel interessant. Blijk de hele week nog vrij te hebben, terwijl ik verwacht had morgen te beginnen met nieuwe jaar
.
Grote rotonde bij Zwolle viel mee, ik moest de eerste rechts, ook niet veel moeite. Terugweg was lastiger, 3kwart rond. Lastig rijstrook kiezen, maar weet nu ongeveer waar ik moet rijden.
-1 voor invoegstrook die kort is en tevens ook nog dienst doet als uitvoegstrook afrit, Streetview hier. Echt wel even goed opletten.
Kwam daarna op een stuk waar ik niet wist of het nou 'n invoegstrook was. Alles voor me ging naar links, dat maar wijselijk nagedaan, was een invoegstrook
.
Dat stuk op de snelweg ja, gele lijnen die over witte lijnen heen lopen. Moet daar de rechter rijbaan hebben, daar zat 'vroeger' de vluchtstrook. Rij je dus half over zo'n dikke witte streep die op sommige stukken zwart is geverfdquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Heen is inderdaad niet moeilijk, terug de meest linkerbaan kiezen.
Verder valt ie best mee hoor, al hebben ze recentelijk wel de hele boel daar op z'n kop gegooid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |