Vriend viert aankomend weekend zijn verjaardag en dan mag ik appeltaart en brownies makenquote:
Als ik je m'n adres pm, stuur je dan wat op?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vriend viert aankomend weekend zijn verjaardag en dan mag ik appeltaart en brownies maken![]()
Mocht er nog wat overblijven, natuurlijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als ik je m'n adres pm, stuur je dan wat op?
Laat t me weten danquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mocht er nog wat overblijven, natuurlijk
appeltaartquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vriend viert aankomend weekend zijn verjaardag en dan mag ik appeltaart en brownies maken![]()
Ja, tuurlijk.quote:
Ja!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:58 schreef L0t.. het volgende:
[..]
appeltaartDoe je met zo'n ruitjespatroon bovenop?
Goed idee.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:14 schreef Dqod het volgende:
Ik word veel te lekker van al die taart-praat..
Ff winkelen en t huis poetsen, later
Pff hoe drukquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:26 schreef Mozy het volgende:
Tas inpakken, haartjes doen, beetje hyves updaten, smsen met mijn chickie, morgen a'dam, binnenkort weer eens mountainbiken met maaten. @ thuis, A'dam, overal.
Zal ik het vragen of niet?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het leven van een kontman is druk ja.
Ik vind billen mooier dan tieten enzo, ik geil op meisjes met een grote kont.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik het vragen of niet?
Toch maar wel... wat is een kontman?
En dat heeft te maken met een druk schema omdat ....quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vind billen mooier dan tieten enzo, ik geil op meisjes met een grote kont.
Ik moet ook ten alle tijden naar ass kijken enzo. tussen de dingen door.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat heeft te maken met een druk schema omdat ....
Boh multitasken ftwquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik moet ook ten alle tijden naar ass kijken enzo. tussen de dingen door.
Dan staat er dat de inbox van -persoon- niet bereikbaar is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:02 schreef Lamon. het volgende:
Weten mensen die pm-metjes sturen eigenlijk wel wanneer ze geblokkeerd staan?
Verder, gefeliciteerd, mooi weer, naar buiten, goeiemiddag!
quote:
Mijn god, wat krijgen we nu weer.quote:
Deze lijkt meer op Lotteeheequote:
Vertel, wat doe ik nou weer fout.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |