quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]dat heeft ik niet gezegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat heeft ik niet gezegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eén Miranda van Holland voor je topic!![]()
waarom zou je niet kunnen kijken?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:52 schreef Jannekje7 het volgende:
Oh my.... twee van mn goede vrienden dagen elkaar uit wie er sneller is in 't zwembad... can i PLEASE watch?
Ja, geen idee... nouja, behalve dat ze niet heel erg om de hoek wonenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waarom zou je niet kunnen kijken?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:57 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wil die CD, maar ik durf niet te smse straks moet ik nog live
quote:
dat heb ik zelfs gedurfd! ik moest ooit met annemiek praten terwijl ik de was stond op te vouwen :squote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:57 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wil die CD, maar ik durf niet te smse straks moet ik nog live
Maar jij heb meer levenservaringquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat heb ik zelfs gedurfd! ik moest ooit met annemiek praten terwijl ik de was stond op te vouwen :s
*proest* waar baseer je dat nu weer op?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar jij heb meer levenservaring
Hahahahaha, ik mag komen kijken, mits ik in bikini aan de eindstreep ga staan!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:52 schreef Jannekje7 het volgende:
Oh my.... twee van mn goede vrienden dagen elkaar uit wie er sneller is in 't zwembad... can i PLEASE watch?
met zijn allen, das nog eens een geinig idee.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:06 schreef Jannekje7 het volgende:
Kom op duckie, als wij met zn allen op de radio durven, durf jij t helemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |