Dat mag. Een trui, jas of vest 's avonds erbij mag ook. Verder: mooiboy.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik had wel apart dag- en avondschoeisel. Naja, na de vrijdag dan. DNB-en op slippers bleek toch ook niet je-van-het. Ben ik nu ook een mooiboy?
Dag: korte broek, tshirt, sandalen. Avond: lange broek, t-shirt/trui, hoge stevige schoenen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En als je aparte dag- en avondkleding hebt ben je helemaal een vrouw of een mooiboy.
Dat dusquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En als je aparte dag- en avondkleding hebt ben je helemaal een vrouw of een mooiboy.
En bij mooiopa's zijn ze al een aantal decennia de bom. Dus het komt uiteindelijk helemaal goed 14.gifquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik draag die dingen al een jaar of 10/11, dus ik heb vast mn moment wel gehad
Heb je het nou tegen mij?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Je hebt wel zo'n pet die een paar jaar terug mode was bij mooiboyz trouwens
Ja, ik snap ook niet waarom N00bie er op reageertquote:
Ik dacht dus eerst ook N00bie, maar ik haal even nergens weg waar je een pet ziet. En ik heb wel verschillende hoofddeksels in mijn FoBo staan. Vandaarquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook niet waarom N00bie er op reageert
nee dus, tenzij jij ook zo'n pet hebt natuurlijk
* Sack_Blabbath checktquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik dacht dus eerst ook N00bie, maar ik haal even nergens weg waar je een pet ziet. En ik heb wel verschillende hoofddeksels in mijn FoBo staan. Vandaar
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nul keer gedoucht uiteraard. Douchen is voor vrouwen en mooiboys.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zesde keer Lowlands en nog nooit gedouched, maakt mij dat nu een man?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |