Dat mag. Een trui, jas of vest 's avonds erbij mag ook. Verder: mooiboy.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik had wel apart dag- en avondschoeisel. Naja, na de vrijdag dan. DNB-en op slippers bleek toch ook niet je-van-het. Ben ik nu ook een mooiboy?
Dag: korte broek, tshirt, sandalen. Avond: lange broek, t-shirt/trui, hoge stevige schoenen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En als je aparte dag- en avondkleding hebt ben je helemaal een vrouw of een mooiboy.
Dat dusquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En als je aparte dag- en avondkleding hebt ben je helemaal een vrouw of een mooiboy.
En bij mooiopa's zijn ze al een aantal decennia de bom. Dus het komt uiteindelijk helemaal goed 14.gifquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik draag die dingen al een jaar of 10/11, dus ik heb vast mn moment wel gehad
Heb je het nou tegen mij?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Je hebt wel zo'n pet die een paar jaar terug mode was bij mooiboyz trouwens
Ja, ik snap ook niet waarom N00bie er op reageertquote:
Ik dacht dus eerst ook N00bie, maar ik haal even nergens weg waar je een pet ziet. En ik heb wel verschillende hoofddeksels in mijn FoBo staan. Vandaarquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook niet waarom N00bie er op reageert
nee dus, tenzij jij ook zo'n pet hebt natuurlijk
* Sack_Blabbath checktquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik dacht dus eerst ook N00bie, maar ik haal even nergens weg waar je een pet ziet. En ik heb wel verschillende hoofddeksels in mijn FoBo staan. Vandaar
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nul keer gedoucht uiteraard. Douchen is voor vrouwen en mooiboys.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zesde keer Lowlands en nog nooit gedouched, maakt mij dat nu een man?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Een manwijfquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 04:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zesde keer Lowlands en nog nooit gedouched, maakt mij dat nu een man?![]()
Mijn argument om te gaan douchen is lekker wakker worden en opgefrist zijn.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hoe laat wordt je wakker dan? Er staan toch allemaal rijen enzo aan het einde van de ochtend?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:44 schreef Demon_Hunter het volgende:
Tuurlijk elke dag.. is ff lekker kan je daarna meteen aan het bier.. anders moet je weer wakker worden.
Ja, stond ik zondag in de rij, komt er zo'n wijf bijstaan... Zeggen de begeleiders: "Deze rij is voor mannen", dat wijf kijkt de begeleider aan met een blik van: "Ja dus???" Kreeg ze te horen dat ze een vrouw was. De arrogantie die sommige mensen toch hebbenquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:36 schreef whosvegas het volgende:
ide mannen rij was helemaal niet lang
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |