quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:58 schreef MOD het volgende:
Ik heb zo een gele vuilniszak voor de helft gevuld met water en op de camping heb k die opgehangen aan het hek. Met een vork een paar gaten er in gestoken en ik had een prima buitendouche!
quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:52 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb met dat pak Bar Le Duc m'n mond gespoeld.
Plus dat je dan ook 155 euro moet betalen om jezelf nat te maken...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:12 schreef xprotagonistx het volgende:
Niet gedoucht daar. Ik ga niet helemaal naar Biddinghuizen om te douchen!?
hoe was hun optreden?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:14 schreef vaasinbloem het volgende:
Ik moest wel douchen na de Bloody Beetroots, anders was het echt niet te doen
Ah, een Chili Dog gehad?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:03 schreef remcorkkennykingkong het volgende:
ja, na een pitje nofx rook ik naar schijt!
Nee hoor, douchen kost al minstens sinds 2000 1 muntje.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:15 schreef very het volgende:
[..]
Plus dat je dan ook 155 euro moet betalen om jezelf nat te maken...
Wat ik trouwens wel achterlijk vind: dat douchen ¤2,50 kost.
Voor wat ik begrepen heb was dat voorheen of gratis, of een half muntje.
Maargoed...rode vierkanten kartonnetjes in het bakje mikken werkte prima.
Was echt dope. Had ook gevoel dat iedereen daar echt fan was. En van alle dance acts waar ik ben geweest vond ik het daar het chillste sfeer rondhangen. Zo was Pendulum en Deadmau5 ook tof, maar had ik het gevoel dat er teveel mensen daar waren om de naam zelf. Ik ging echt kapot daar, alleen ff 5 minuten buiten geweest om wat drinken te halen, maar toen ik Warp 1.9 hoorde meteen weer naar binnen gerent om verder gezellig te pitten.quote:
nee niet eens. bij inspectie ook nergens daadwerkelijk schijt gevonden maar mn shirt rook echt naar kak.. ach ja lekker punkquote:
Op camping 1 niet hoor...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:36 schreef CherryLips het volgende:
Rode vierkante kartonnetjes in de bak pleuren had geen zin: ze pakten de muntjes persoonlijk aan.
Camping 4 was dan wat strengerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:40 schreef very het volgende:
[..]
Op camping 1 niet hoor...
Ik heb welgeteld 0 muntjes betaald en toch 4 keer gedouched
Op camping 1 waren de vrouwendouches wel linksquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Camping 4 was dan wat strenger.
Lag het trouwens aan mij of hadden ze de douches omgedraaid? Ik dacht toch echt dat de vrouwendouches vorig jaar links zaten, maar ik kwam er net op tijd achter dat het toch niet zo was
Zooo echt bizar die rij elke dag!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:49 schreef Tijgerbroodje het volgende:
man oh man, wat een rijen bij de douche altijd op camping 3, ik heb daarom maar niet gedoucht. Ik heb me in de ochtend gewoon gespoeld met wat kraanwater. Werkt ook prima
Dus toch, ik dacht alquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:52 schreef very het volgende:
[..]
Op camping 1 waren de vrouwendouches wel links
quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:58 schreef MOD het volgende:
Ik heb zo een gele vuilniszak voor de helft gevuld met water en op de camping heb k die opgehangen aan het hek. Met een vork een paar gaten er in gestoken en ik had een prima buitendouche!
Nacht?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:10 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb zaterdagnacht gedouched, mijn haar was vet en al had ik het koud, ik bleef zo vies plakkerig. Het was heerlijk, maar vaker dan 1 keer hoeft niet, zo erg stonk ik ook weer niet.
Camping 3 en 5 hadden 24-uursdouchesquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:51 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Nacht?Op 1 was ie maar open van 07:00 - 21:00, was afgelopen jaren op 3 ook volgens mij, nja weet niet, nog nooit op lowlands gedoucht
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:48 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Niet gedoucht. We hadden wel shampoo en handdoeken bij ons maar hebben alleen op zaterdagmiddag even haren gewassen onder een heel koude kraan.
De rijen vielen volgens mij wel mee, maar ik had betere dingen te doen. Nou ben ik er ook alleen maar van vrijdagmorgen tot zondagavond geweest, dus valt het op zich mee
Lekker wel enzo, maar als ik smorgens uit mijn tent zweet omdat het zo freakin' warm is, dan heb ik toch mn douche nodig hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:38 schreef kesselman het volgende:
Mijn mening:
Mensen die op lowlands 4 dagen niet douchen zijn viespeuken.![]()
Mensen die "s morgens een uur in de rij gaan staan om te douchen zijn sukkels.![]()
Mensen die 's middags, als t programma in volle gang is,gaan douchen zijn niet goed snik.![]()
Er is maar 1 normaal en logisch tijdstip om te douchen op lowlands:
Als je s'nachts terugkomt na t feesten rond een uur of 5.
1. Er is dan geen wachtrij.![]()
2. Het is dan niet druk,dus een flinke straal.![]()
3. Je kan fris je tent/slaapzak in.![]()
4. Je mist niets van t programma.
Ik heb zelf 2x gedouched: nacht van vr op za rond 4 uur,en nacht van za op zo rond 3 uur. Heerlijk!!
Gewoon niet gaan slapenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:19 schreef very het volgende:
Lekker wel enzo, maar als ik smorgens uit mijn tent zweet omdat het zo freakin' warm is, dan heb ik toch mn douche nodig hoor
Yupquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:09 schreef very het volgende:
Dus pak 'm beet 50% van de mensen hier doucht niet nadat ze lekker hebben staan zweten tijdens het dansen, lekker liggen zweten tijdens het slapen, en hoogstwaarschijnlijk ook wel vies zijn geworden puur en alleen door het terrein zelf? Bah!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |