quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:58 schreef MOD het volgende:
Ik heb zo een gele vuilniszak voor de helft gevuld met water en op de camping heb k die opgehangen aan het hek. Met een vork een paar gaten er in gestoken en ik had een prima buitendouche!
quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:52 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb met dat pak Bar Le Duc m'n mond gespoeld.
Plus dat je dan ook 155 euro moet betalen om jezelf nat te maken...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:12 schreef xprotagonistx het volgende:
Niet gedoucht daar. Ik ga niet helemaal naar Biddinghuizen om te douchen!?
hoe was hun optreden?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:14 schreef vaasinbloem het volgende:
Ik moest wel douchen na de Bloody Beetroots, anders was het echt niet te doen
Ah, een Chili Dog gehad?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:03 schreef remcorkkennykingkong het volgende:
ja, na een pitje nofx rook ik naar schijt!
Nee hoor, douchen kost al minstens sinds 2000 1 muntje.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:15 schreef very het volgende:
[..]
Plus dat je dan ook 155 euro moet betalen om jezelf nat te maken...
Wat ik trouwens wel achterlijk vind: dat douchen ¤2,50 kost.
Voor wat ik begrepen heb was dat voorheen of gratis, of een half muntje.
Maargoed...rode vierkanten kartonnetjes in het bakje mikken werkte prima.
Was echt dope. Had ook gevoel dat iedereen daar echt fan was. En van alle dance acts waar ik ben geweest vond ik het daar het chillste sfeer rondhangen. Zo was Pendulum en Deadmau5 ook tof, maar had ik het gevoel dat er teveel mensen daar waren om de naam zelf. Ik ging echt kapot daar, alleen ff 5 minuten buiten geweest om wat drinken te halen, maar toen ik Warp 1.9 hoorde meteen weer naar binnen gerent om verder gezellig te pitten.quote:
nee niet eens. bij inspectie ook nergens daadwerkelijk schijt gevonden maar mn shirt rook echt naar kak.. ach ja lekker punkquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |