Niet zo chagi zeg :pquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:27 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Ik sliep op 30 meter van die pokkeherrie. Lang leve zo gedrogeerd zijn dat je daadwerkelijk binnen 2 seconden knock out ligt te wezen zullen we maar zeggen..
Nee dat was ik niet, ik heb er namelijk helemaal niks mee met dat soort dingen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:31 schreef Maisvader het volgende:
[..]
Niet zo chagi zeg :p
Als je was binnengelopen was je vast gebleven.
booooooooooooooooooring....quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:33 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Nee dat was ik niet, ik heb er namelijk helemaal niks mee met dat soort dingen.
Sziget is er ook niet bepaald vies van hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:11 schreef MaartenVanRossum het volgende:
Hahahaha, zoiets kan alleen op lowlandsMachtig mooi.
Wat ik me wat dat betreft trouwens afvraag. Op sommige plekken begint het na 3 dagen Lowlands echt naar schijt en kots te ruiken. Hoe werkt dat in godsnaam op het veel langere Sziget?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:34 schreef picodealion het volgende:
[..]
Sziget is er ook niet bepaald vies van hoor.
De geur vanaf zondagmiddagquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:11 schreef Balgehakt het volgende:
[..]
Wat ik me wat dat betreft trouwens afvraag. Op sommige plekken begint het na 3 dagen Lowlands echt naar schijt en kots te ruiken. Hoe werkt dat in godsnaam op het veel langere Sziget?
Na 2x Sziget kan ik je vertellen dat dat best meevalt! Alleen de Dixies stinken als je er langsloopt. Maar dat is dus een kwestie van adem inhouden en doorlopenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:01 schreef Balgehakt het volgende:
[..]
Nou precies, ik weet echt niet hoe ik me dat in het kwadraat moet voorstellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |