Samenvattingquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:47 schreef Krullehoofd het volgende:
Ok, nu weer iets wat wel leuk is. Speciaal voor de dames. What it takes to score a date with me !
Ik vind haar wel leuk. Ze kan in ieder geval goed schrijven. Alleen dat gedweep met haar vaderquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb die andere blogs eigenlijk niet eens gelezen. Ze is verder ook geen knappe vrouw ofzo, maar blijkbaar vind ze het wel fijn dat ze haar sores aan iemand kwijt kan die ze niet kent. Achja, what's the problem. Ze valt me verder niet lastig.
Hehehe idd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:03 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Wel origineel gevonden *proest*
De meeste vrouwen komen qua originaliteit niet verder dan een "interesse berichtje". En zelfs op OKCupid waar je gewoon berichtjes naar iedereen kunt sturen, daar komen ze niet verder dan 4 of 5 sterren geven. En dan moet je eerst gaan raden wie het was die jou leuk vindt.
Oh ja, haha, het mooiste was nog dat mijn eigen foto ook tussen die 9 foto's stondquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:39 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Dan krijg je een mailtje van OKC met daarin 9 foto's van verschillende personen. Eén van die personen heeft jou dan 4 / 5 sterren gegeven.
Als jij iemand beoordeelt met 1 ster en die ander heeft jou ook 1 ster gegeven dan krijgen jullie beide ook een mailtje.
Tja...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hehehe idd.
Doe maar wat meer moeite, denk ik dan. Maar de vrouwen die op mij reageren hebben dan geen full membership, dus dat vind ik wel weer anders. Als gratis lid interesseberichten naar gratis leden sturen is pas écht kansloos.
Weet je gelijk hoe groot jouw vijver is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja, haha, het mooiste was nog dat mijn eigen foto ook tussen die 9 foto's stond.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:58 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Samenvatting
[ afbeelding ]
Als ik alle gothics en butches eruit haal blijft er idd bar weinig overquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:27 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Weet je gelijk hoe groot jouw vijver is.
Ik denk dat het komt doordat die site gewoon nog niet zo bekend is. En dat dit best wel gaat veranderen als iedereen er achter komt dat het gewoon gratis is. Op zich vind ik dat er best wel leuke vrouwen op zitten. Niet alleen qua uiterlijk, maar ook qua intelligentie.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ik alle gothics en butches eruit haal blijft er idd bar weinig over.
Nee, ik denk niet dat het via OkCupid wat gaat worden, maar ik laat m'n profiel gewoon staan. Wie weet
(heb binnenkort dus wel een afspraak met iemand via OKC)
Ja, eigenlijk moeten we iets doen om de site te promoten, want als 'ie nu na al die jaren nog niet bekend is, zal 'ie dat dan ooit wel worden?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:01 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt doordat die site gewoon nog niet zo bekend is. En dat dit best wel gaat veranderen als iedereen er achter komt dat het gewoon gratis is. Op zich vind ik dat er best wel leuke vrouwen op zitten. Niet alleen qua uiterlijk, maar ook qua intelligentie.
Je OkC profiel url vermelden in je profiel op RP en Lexa enzo? Misschien een idee...Voor meer foto's kijk op...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk moeten we iets doen om de site te promoten, want als 'ie nu na al die jaren nog niet bekend is, zal 'ie dat dan ooit wel worden?
Goed idee. Als je van RP geschopt wilt wordenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:22 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Je OkC profiel url vermelden in je profiel op RP en Lexa enzo? Misschien een idee...Voor meer foto's kijk op...
Aangezien ik de kans klein acht dat OKCupid hier in Nederland daadwerkelijk reclame zal gaan maken (en de concurrenten dat wel doen) denk ik dat ze het van de aanbevelingen van gebruikers zullen moeten hebben. Het lijkt me een goed initiatief om deze site wat te promoten want ik vind het de beste datingsite (qua features, gebruikersvriendelijkheid en 'sfeer') die ik tot nu toe gezien heb, het enige dat nog mist is een groter 'aanbod'.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk moeten we iets doen om de site te promoten, want als 'ie nu na al die jaren nog niet bekend is, zal 'ie dat dan ooit wel worden?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:25 schreef Silenus het volgende:
Moet je gewoon in codetaal doen.In het Latijn ofzo.
"Ik ben een gezellige vrouw en mijn motto is dan ook "Cupido punta como spectare multo foto est!"
Iemand wiens beroep het is om relatieprofielen te controleren zal vast nooit Latijn hebben gehad op school.
Goed idee!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:25 schreef Silenus het volgende:
Moet je gewoon in codetaal doen.In het Latijn ofzo.
"Ik ben een gezellige vrouw en mijn motto is dan ook "Cupido punta como spectare multo foto est!"
Iemand wiens beroep het is om relatieprofielen te controleren zal vast nooit Latijn hebben gehad op school.
Whehehe, je kwam net voorbij op quickmatch.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:22 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Je OkC profiel url vermelden in je profiel op RP en Lexa enzo? Misschien een idee...Voor meer foto's kijk op...
Ik denk niet dat dat zin heeft. Er is in Nederland maar plaats voor een beperkt aan datingsites met enige kritische massa, vijvers met genoeg vissen. Als de site eenmaal groot genoeg is, blijft hij toch nieuwe leden aantrekken vanwege de omvang.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben nou niet zo bar fan van de site hoor. Ok hij is netjes gemaakt, maar verder...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij ook van de week bij mij! Ghehe.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:49 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Whehehe, je kwam net voorbij op quickmatch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |