zoek een track list van een recente set en kijk of je het kunt vindenquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:08 schreef mau5trap het volgende:
Wie waren er bij Deadmau5? geniaal die gast
Ik had nog een vraagje, ergens aan t einde van zn set deed ie een heel langzaam nummertje met een vrouwelijke stem erdoorheen. "it's so easy" "one word and it's over" dat kwam er paar keertjes in
kent iemand het? ik denk dat het nieuw is maar het is het proberen waard
goeiequote:Op maandag 23 augustus 2010 23:15 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
zoek een track list van een recente set en kijk of je het kunt vinden
ik kan t ook niet vinden, heel vervelend. was echt een lekker nummertje vond ikquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:24 schreef willemwaus het volgende:
deadmau5 was baaas, hmm nummer herinner ik me wel, no clue hoe ie heet
ja ik weet het, ik had mn ticket voor sziget gekocht omdat deadmau5 ook in de line up zat. en toen kwam ie net, nou lekker veel geld uitgegeven. alsnog wel gegaan hoor, maar was echt kut dat ie niet kwam..quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:36 schreef AceOfDubs het volgende:
Wtf? Was ie wel op Lowlands?
Hij had z'n gig op Sziget gecancelled, omdat ie in elkaar gezakt was een tijdje terug
Neequote:Op maandag 23 augustus 2010 23:33 schreef Ruud het volgende:
Erg goed![]()
Behalve de laatste 2 nummers, dat was bagger
Ja, en Massive Attack ook. Baal er nog steeds van dat ik QOTSA en MA niet heb meegemaakt, maar die hele show van Deadmau5 maakt meer dan goed. Zouden ze het expres zo hebben gedaan om zo een beetje de massa te verspreiden?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:39 schreef Brax het volgende:
Paradiso 14 mei 2010, herinner het nog als gisteren!
Op Lowlands was hij ook baas, maar Caspa QOTSA EN Shantel waren tegelijk, WTF
Om je te troosten, ik heb een groot stuk Massive Attack meegekregen, maar dat was niet indrukwekkend. Ben blij dat ik maar naar Deadmau5 ben gegaanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:52 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Ja, en Massive Attack ook. Baal er nog steeds van dat ik QOTSA en MA niet heb meegemaakt, maar die hele show van Deadmau5 maakt meer dan goed. Zouden ze het expres zo hebben gedaan om zo een beetje de massa te verspreiden?
Yepquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:52 schreef vaasinbloem het volgende:
Zouden ze het expres zo hebben gedaan om zo een beetje de massa te verspreiden?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:18 schreef SnuggLe het volgende:
Vond Deadmau5 zwaar tegenvallen.
Stilstaan...beats...stilstaan...beats. Iets te 'trancy' voor mij met al die breaks.
quote:
Deadmau5 ging nog wel iets van een uurtje verder na Massive Attackquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:59 schreef Nouct het volgende:
Baal er een beetje van. Ik moest kiezen tussen Deadmau5, Massive Attack en Shantel. Uiteindelijk naar MA gegaan, was ook super vet. Jammer dat Deadmaus niet meer naar Nederland komt!
Juist op die breaks ging ik los. wat een heldquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:59 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
![]()
Dan weet jij niet wat een break is.
Oftewel: een stukje waar er geen beat is maar vooral 'strings' of iets anders en je dus niet op de beats door kunt dansen. Bij breaks heb ik het niet over breaks zoals bij breakbeat.
Hmm das dan raar, voor mijn gevoel heb ik maar enkele minuten van Deadmau5 gezien!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Deadmau5 ging nog wel iets van een uurtje verder na Massive Attack
http://www.lolwands.nl/timetablequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:19 schreef Nouct het volgende:
[..]
Hmm das dan raar, voor mijn gevoel heb ik maar enkele minuten van Deadmau5 gezien!
En ik was toen in een normale toestand!
Een normale toestand is op LL toch van de kaart?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:19 schreef Nouct het volgende:
[..]
Hmm das dan raar, voor mijn gevoel heb ik maar enkele minuten van Deadmau5 gezien!
En ik was toen in een normale toestand!
Dat was dus een dubstep stuk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:31 schreef Balgehakt het volgende:
Heb de laatste 20 minuten gezien van Deadmau5, was niet zo heel erg onder de indruk eigenlijk. Ging me allemaal wat te traag en futloos. Maar goed, misschien dat ik er ook beter in had gezeten als ik de hele set had gezien in plaats van een klein stukje.
Ja, en dat moet ie maar niet meer doen. De rest was wel vet.quote:
Vond ik ook. Vond het verder echt een fantastische set! Helemaal uit m'n dak gegaan maar die dubstep hoeft van mij niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:13 schreef Aure het volgende:
Ik baalde ook van die dubstep op het einde... Ga je net lekker uit je dak krijg je zoiets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |