Die zijn er ook, voornamelijk alleen voor de show.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:38 schreef RM-rf het volgende:
Er is volgens mij niks geheims aan het gegeven dat amerika ondergrondse bunkers gebouwd heeft voor het geval van een nucleaire oorlog en Fallout..
Het is moeilijk idd de filmpjes te interpreteren.quote:andere beelden die in die Youtube filmpjes gebruikt worden komen van het boren van en tunnel tussen Italie en zwiteserland en is geen geheim complex maar gewoon een tunnel voor goederen- en personenvervoer...
De meeste tunnels zijn er al meer dan 100.000 jaar; verspreid onder het gehele aardoppervlak. Er zijn ook veel tunnels naar het binnenste van de Aarde.quote:natuurlijk bouwt de elite dat soort dingen voor 2012... en ook voor 2013 en 2014 en waarschijnlijk een helehoop jaren erna... het probleem is overigens dat zelfs al zouden ze dat soort faciliteiten willen slopen, dat een hoop geld zou kosten omdat dat soort bunkercompexen bijna niet te slopen zijn..
Het is geen kwestie van geld, als je je eigen geld maakt.quote:Dat er belastinggeld aan bested wordt, tja, inderdaad vind ik het ook niet het aller- allernutigste onderwerp om je geld aan uit te geven, maar dat is wel met meer belastinguitagevs...
Sommige vormen van transport in deze tunnels zijn maglev en interdimensionaal; na het bereiken van en bepaalde snelheid van de maglev trein gaat de verplaatsing per teleportatie.quote:treinen die met 1500 Mph rijden (dat zou 2400 km p/h zijn, in twe uur zou je dan de wereld rond kunnen rijden) bestaan niet en zijn praktisch bijna onmogelijk, zelfs al zouden ze die tunnel vacuum pompen..
de snelste magneettrein op dit moment rijd in china en haalt 500 Km/u...
en nee er bestaat niet zomaar een trucje waarmee een geheime organisatie eventjes een trein kan bouwen die 5x sneller gaat dan de allersnelste trein die men nu kan bouwen
Naar het binnenste der aarde, is dat niet te heet om daar te verblijven?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:15 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Die zijn er ook, voornamelijk alleen voor de show.
[..]
Het is moeilijk idd de filmpjes te interpreteren.
[..]
De meeste tunnels zijn er al meer dan 100.000 jaar; verspreid onder het gehele aardoppervlak. Er zijn ook veel tunnels naar het binnenste van de Aarde.
Na 1950 zijn er veel bijgemaakt onder de grond in de USA.
[..]
Het is geen kwestie van geld, als je je eigen geld maakt.
[..]
Sommige vormen van transport in deze tunnels zijn maglev en interdimensionaal; na het bereiken van en bepaalde snelheid van de maglev trein gaat de verplaatsing per teleportatie.
Goede inleidende boeken hierover kun je lezen van Richard Sauder; bijv.
http://www.amazon.com/Und(...)=1282637586&sr=1-1#_
Holle aarde theorie enzulks!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Naar het binnenste der aarde, is dat niet te heet om daar te verblijven?
Komt dit ook niet voor in 1 van de boeken van Jules Verne? Reis naar het middelpunt der aarde? Staat me vaag iets van bij.quote:
D.U.M.B's hebben inderdaad weinig met Agartha te makenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:50 schreef ToT het volgende:
Yupyup, maar dan toch weer anders!
[ afbeelding ]
Maar volgens mij is dit topic toch weer anders bedoeld.
Agartha is een ondergrondse wereld onder Tibet, bewoond door wezens van verschillende rassen met een hoogwaardiger technologie dan de onze en die beschikken over grote psychische vaardigheden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:52 schreef Ticker het volgende:
[..]
D.U.M.B's hebben inderdaad weinig met Agartha te maken
Wel interessant mythe tevens.. die meer grip heeft dan veel mensen beseffen.
Amerika heeft zelf ook wel wat expedities uitgevoerd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:00 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Agartha is een ondergrondse wereld onder Tibet, bewoond door wezens van verschillende rassen met een hoogwaardiger technologie dan de onze en die beschikken over grote psychische vaardigheden.
Zij beschikken over hun eigen D.U.M.B's.
Er zijn diverse Duitse expedities georganiseerd om deze wereld te ontdekken .. en met succes.
Waarom horen we er dan zo weinig over en moeten we het met science fiction en fictie doen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:00 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Agartha is een ondergrondse wereld onder Tibet, bewoond door wezens van verschillende rassen met een hoogwaardiger technologie dan de onze en die beschikken over grote psychische vaardigheden.
Zij beschikken over hun eigen D.U.M.B's.
Er zijn diverse Duitse expedities georganiseerd om deze wereld te ontdekken .. en met succes.
Ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:03 schreef Ticker het volgende:
[..]
Amerika heeft zelf ook wel wat expedities uitgevoerd.
Adm. Byrd kwam niet voor niets terug met de mededeling dat er elk moment oorlog uit kon breken.
De theorie is dat UFO's zichtbaar hier op aarde niet uit het universum maar uit het binnenste komen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom horen we er dan zo weinig over en moeten we het met science fiction en fictie doen?
Dit.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:38 schreef RM-rf het volgende:
Er is volgens mij niks geheims aan het gegeven dat amerika ondergrondse bunkers gebouwd heeft voor het geval van een nucleaire oorlog en Fallout..
andere beelden die in die Youtube filmpjes gebruikt worden komen van het boren van en tunnel tussen Italie en zwiteserland en is geen geheim complex maar gewoon een tunnel voor goederen- en personenvervoer...
natuurlijk bouwt de elite dat soort dingen voor 2012... en ook voor 2013 en 2014 en waarschijnlijk een helehoop jaren erna... het probleem is overigens dat zelfs al zouden ze dat soort faciliteiten willen slopen, dat een hoop geld zou kosten omdat dat soort bunkercompexen bijna niet te slopen zijn..
Dat er belastinggeld aan bested wordt, tja, inderdaad vind ik het ook niet het aller- allernutigste onderwerp om je geld aan uit te geven, maar dat is wel met meer belastinguitagevs...
treinen die met 1500 Mph rijden (dat zou 2400 km p/h zijn, in twe uur zou je dan de wereld rond kunnen rijden) bestaan niet en zijn praktisch bijna onmogelijk, zelfs al zouden ze die tunnel vacuum pompen..
de snelste magneettrein op dit moment rijd in china en haalt 500 Km/u...
en nee er bestaat niet zomaar een trucje waarmee een geheime organisatie eventjes een trein kan bouwen die 5x sneller gaat dan de allersnelste trein die men nu kan bouwen
Sinds ik op Lanzarote geweest ben zou ik me daar best iets bij voor kunnen stellen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:11 schreef Ticker het volgende:
[..]
De theorie is dat UFO's zichtbaar hier op aarde niet uit het universum maar uit het binnenste komen.
Veel waarnemers vertellen bijvoorbeeld dat zij een UFO uit een berg hebben zien komen.
Ben ik ook geweest ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sinds ik op Lanzarote geweest ben zou ik me daar best iets bij voor kunnen stellen.
Daar werd ook verteld dat de maanlanding daar gefilmd is.
Welke maanlanding ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sinds ik op Lanzarote geweest ben zou ik me daar best iets bij voor kunnen stellen.
Daar werd ook verteld dat de maanlanding daar gefilmd is.
Ja, en mèn wat een groot gedeelte van het eiland is dat.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:17 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Ben ik ook geweest ja.
Je bedoelt zeker het gedeelte met die vulkanen?
Die van 1969.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:18 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Welke maanlanding ?
Er zijn zoveel maanlandingen geweest; nep en echte; welke bedoel jij ?
Je lacht me uit hequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:21 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
![]()
Die heb ik ook gezien in de James Bond film: Diamonds are Forever
Ben wel bij die nog werkende vulkaan geweest waar een man steeds bosjes takken in gooide waar dan enkele tellen later een grote vlam uitkwam.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:32 schreef Orchestra. het volgende:
Bij de ingang had je die kerel die die emmer water in dat gat flikkerde toch?![]()
En ben je ook bij die grotten geweest? Dat ze je gingen wijsmaken om langs die kleine richel te lopen?
Idioten heb je ook overal. Zelfs als je rustig op vakantie bentquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:33 schreef Lavenderr het volgende:
In het midden is een soort rondje om te mediteren, daar zie je een vrouw lopen. Die riep daar geesten aan ofzo.
Ze gooide af en toe haar armen in de lucht en ging helemaal op in what ever ze aan het doen was.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:18 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Idioten heb je ook overal. Zelfs als je rustig op vakantie bent
Je had daar toch van die gaten waar die vent takken in gooide? Uitgelezen kans haar weg te branden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze gooide af en toe haar armen in de lucht en ging helemaal op in what ever ze aan het doen was.
En ik wilde graag een foto waar geen mensen op stonden, maar madam was niet weg te branden.
Inderdaad gewoon een kwestie van logisch beredeneren icm met geruchten die al veelste lang de kop opduiken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:38 schreef Salvad0R het volgende:
Mja.
Gezien het feit dat Nazi Duitsland hier ook al mee bezig was, en 80% van nazi geleerden naar Amerika verscheept zijn, acht ik de mogelijkheid dat er ondergrondse basissen met geavanceerde transportmogelijkheden bestaan best groot.
Het is ook andersom; veel nazi-geleerden kregen hun opleiding in de USA; daarna gingen ze naar Duitsland, en vele keerden na de 2e wereldoorlog terug naar hun oude bazen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:38 schreef Salvad0R het volgende:
Mja.
Gezien het feit dat Nazi Duitsland hier ook al mee bezig was, en 80% van nazi geleerden naar Amerika verscheept zijn, acht ik de mogelijkheid dat er ondergrondse basissen met geavanceerde transportmogelijkheden bestaan best groot.
Neequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:59 schreef Lavenderr het volgende:
En nu wil ik er alles over lezen.
Duik er vanavond eens in.
Ticker en Bankfurt, nog linkjes in de aanbieding?
Damn, dat wordt zoeken dan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:03 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik speel wel al aantal maanden met een topic, misschien kom ik er binnenkort nog eens mee.
Ik vind linkjes in het algemeen niet zo betrouwbaar; boeken met goede referenties hebben mijn voorkeur.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:59 schreef Lavenderr het volgende:
En nu wil ik er alles over lezen.
Duik er vanavond eens in.
Ticker en Bankfurt, nog linkjes in de aanbieding?
Kun je daar wat meer over vertellen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:00 schreef Bankfurt het volgende:
Grindelwald, hmm.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:21 schreef Bastard het volgende:
Toen ik dus vorig jaar in Grindelwald (Zwitserland) was, vielen mij deuren op bij sommige bergen. Het schijnt dus zo te zijn dat er complete militaire bouwwerken zitten in de bergen. In tijd van nood kunnen ze daar in notime acteren en allerlei zaken uit die bergen rijden.. schijnt enorm geavanceeerd te zijn... dus ja het is niet ondergronds maar er zijn wel degelijk veel verstopte bouwwerken.
Hihi.. ja degene die het mij dus allemaal vertelde, zei tevens dat er vliegtuigen vanuit de bergen konden opstijgen. Dat er echt onnoemelijk veel materiaal stond, heeeel veel veldbedden bijvoorbeeld, en ze konden alles regelen van binnenuit die bergen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Grindelwald, hmm.
Heb ik gisteren toevallig wat over gelezen in de biografie van Cees Fasseur over Juliana&Bernhard.
De toenmalige directeur van de Hollandsche Koopmansbank, Gerhard Fritze, tevens vertegenwoordiger van IG Farben in Amsterdam ging nogal close om met Bernhard en Juliana. Zo was hij in 1939 met het koninklijk paar op vakantie in Grindelwald. Beurtelings is deze man voor Duitse of Amerikaanse spion versleten en is een mysterieuze figuur gebleven in het netwerk van de prins.
Weet niet of het iets te maken heeft met dit soort geheime bouwwerken, maar vind het wel toevallig
Erg handig, materieel, vliegtuigen, alles in de berg.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hihi.. ja degene die het mij dus allemaal vertelde, zei tevens dat er vliegtuigen vanuit de bergen konden opstijgen. Dat er echt onnoemelijk veel materiaal stond, heeeel veel veldbedden bijvoorbeeld, en ze konden alles regelen van binnenuit die bergen.
Ze hebben daar ook geen last van sneeuw op de weg he, er komen tevens sneeuwschuivers uit die bergen. daar staan ze dus niet vast na een paar vlokken.
Zal allemaal wel een label hebben met "top secret"quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Erg handig, materieel, vliegtuigen, alles in de berg.
Toch heel vreemd dat je er zo weinig over leest he?
Want ín de berg zitten toch mensen die deze dingen moeten regelen en besturen, zouden die een soort zwijgplicht hebben?
http://www.channel4.com/h(...)y/n-s/nazimyths.htmlquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:28 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Kun je daar wat meer over vertellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |