abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85628764
Ik heb net een aantal filmpjes gezien over D.U.M.B's (deep underground military bases)
Er schijnen al zo'n 140 van deze ondergrondse steden te zijn gebouwd, met elkaar verbonden middels treinen die een snelheid tot 1500 mph halen. Ik heb hier nog nooit eerder van gehoord, wat is jullie mening hierover?

[ Bericht 0% gewijzigd door Aquars op 24-08-2010 16:54:23 ]
pi_85631578
This is Zion. Here we'll make our last stand.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:05:50 #3
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_85636453
Zonde dat je de tijd er niet voor neemt om mensen kennis te laten maken met deze feiten, link/vid dump werkt niet natuurlijk.

D.U.M.B = Deep Underground Military Base
En ja, deze zijn gigantisch, onherkenbaar, en worden bij de vleet gemaakt.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_85636825
Gaaf toch, laten we als mensheid weer eens iets gigantisch na voor het verre nageslacht. Waarom moet dit 'stoppen' zoals in het fimpje wordt beweerd?
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_85637109
Er is volgens mij niks geheims aan het gegeven dat amerika ondergrondse bunkers gebouwd heeft voor het geval van een nucleaire oorlog en Fallout..

andere beelden die in die Youtube filmpjes gebruikt worden komen van het boren van en tunnel tussen Italie en zwiteserland en is geen geheim complex maar gewoon een tunnel voor goederen- en personenvervoer...

natuurlijk bouwt de elite dat soort dingen voor 2012... en ook voor 2013 en 2014 en waarschijnlijk een helehoop jaren erna... het probleem is overigens dat zelfs al zouden ze dat soort faciliteiten willen slopen, dat een hoop geld zou kosten omdat dat soort bunkercompexen bijna niet te slopen zijn..

Dat er belastinggeld aan bested wordt, tja, inderdaad vind ik het ook niet het aller- allernutigste onderwerp om je geld aan uit te geven, maar dat is wel met meer belastinguitagevs...

treinen die met 1500 Mph rijden (dat zou 2400 km p/h zijn, in twe uur zou je dan de wereld rond kunnen rijden) bestaan niet en zijn praktisch bijna onmogelijk, zelfs al zouden ze die tunnel vacuum pompen..
de snelste magneettrein op dit moment rijd in china en haalt 500 Km/u...
en nee er bestaat niet zomaar een trucje waarmee een geheime organisatie eventjes een trein kan bouwen die 5x sneller gaat dan de allersnelste trein die men nu kan bouwen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_85638006
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:38 schreef RM-rf het volgende:
Er is volgens mij niks geheims aan het gegeven dat amerika ondergrondse bunkers gebouwd heeft voor het geval van een nucleaire oorlog en Fallout..
Die zijn er ook, voornamelijk alleen voor de show.

quote:
andere beelden die in die Youtube filmpjes gebruikt worden komen van het boren van en tunnel tussen Italie en zwiteserland en is geen geheim complex maar gewoon een tunnel voor goederen- en personenvervoer...
Het is moeilijk idd de filmpjes te interpreteren.

quote:
natuurlijk bouwt de elite dat soort dingen voor 2012... en ook voor 2013 en 2014 en waarschijnlijk een helehoop jaren erna... het probleem is overigens dat zelfs al zouden ze dat soort faciliteiten willen slopen, dat een hoop geld zou kosten omdat dat soort bunkercompexen bijna niet te slopen zijn..
De meeste tunnels zijn er al meer dan 100.000 jaar; verspreid onder het gehele aardoppervlak. Er zijn ook veel tunnels naar het binnenste van de Aarde.
Na 1950 zijn er veel bijgemaakt onder de grond in de USA.

quote:
Dat er belastinggeld aan bested wordt, tja, inderdaad vind ik het ook niet het aller- allernutigste onderwerp om je geld aan uit te geven, maar dat is wel met meer belastinguitagevs...
Het is geen kwestie van geld, als je je eigen geld maakt.

quote:
treinen die met 1500 Mph rijden (dat zou 2400 km p/h zijn, in twe uur zou je dan de wereld rond kunnen rijden) bestaan niet en zijn praktisch bijna onmogelijk, zelfs al zouden ze die tunnel vacuum pompen..
en nee er bestaat niet zomaar een trucje waarmee een geheime organisatie eventjes een trein kan bouwen die 5x sneller gaat dan de allersnelste trein die men nu kan bouwen
Sommige vormen van transport in deze tunnels zijn maglev en interdimensionaal; na het bereiken van en bepaalde snelheid van de maglev trein gaat de verplaatsing per teleportatie.

Goede inleidende boeken hierover kun je lezen van Richard Sauder; bijv.

http://www.amazon.com/Und(...)=1282637586&sr=1-1#_
pi_85639220
Sneer verwijderd. Laten we het leuk houden hier.

@ TS: in de eerste regel staat een foutje! ;)
pi_85639668
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:15 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Die zijn er ook, voornamelijk alleen voor de show.
[..]

Het is moeilijk idd de filmpjes te interpreteren.
[..]

De meeste tunnels zijn er al meer dan 100.000 jaar; verspreid onder het gehele aardoppervlak. Er zijn ook veel tunnels naar het binnenste van de Aarde.
Na 1950 zijn er veel bijgemaakt onder de grond in de USA.
[..]

Het is geen kwestie van geld, als je je eigen geld maakt.
[..]

Sommige vormen van transport in deze tunnels zijn maglev en interdimensionaal; na het bereiken van en bepaalde snelheid van de maglev trein gaat de verplaatsing per teleportatie.

Goede inleidende boeken hierover kun je lezen van Richard Sauder; bijv.

http://www.amazon.com/Und(...)=1282637586&sr=1-1#_
Naar het binnenste der aarde, is dat niet te heet om daar te verblijven?
pi_85640107
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Naar het binnenste der aarde, is dat niet te heet om daar te verblijven?
Holle aarde theorie enzulks! ;)
pi_85640603
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:28 schreef ToT het volgende:

[..]

Holle aarde theorie enzulks! ;)
Komt dit ook niet voor in 1 van de boeken van Jules Verne? Reis naar het middelpunt der aarde? Staat me vaag iets van bij.

Google is je beste vriend:
http://www.scholieren.com/boekverslagen/18561
pi_85640858
Yupyup, maar dan toch weer anders! :P

Maar volgens mij is dit topic toch weer anders bedoeld. :)
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:52:28 #12
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_85640921
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:50 schreef ToT het volgende:
Yupyup, maar dan toch weer anders! :P

[ afbeelding ]

Maar volgens mij is dit topic toch weer anders bedoeld. :)
D.U.M.B's hebben inderdaad weinig met Agartha te maken :)
Wel interessant 'mythe' tevens.. die meer grip heeft dan veel mensen beseffen.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_85641176
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:52 schreef Ticker het volgende:

[..]

D.U.M.B's hebben inderdaad weinig met Agartha te maken :)
Wel interessant mythe tevens.. die meer grip heeft dan veel mensen beseffen.
Agartha is een ondergrondse wereld onder Tibet, bewoond door wezens van verschillende rassen met een hoogwaardiger technologie dan de onze en die beschikken over grote psychische vaardigheden.
Zij beschikken over hun eigen D.U.M.B's.

Er zijn diverse Duitse expedities georganiseerd om deze wereld te ontdekken .. en met succes.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:03:00 #14
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_85641231
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:00 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Agartha is een ondergrondse wereld onder Tibet, bewoond door wezens van verschillende rassen met een hoogwaardiger technologie dan de onze en die beschikken over grote psychische vaardigheden.

Er zijn diverse Duitse expedities georganiseerd om deze wereld te ontdekken .. en met succes.
Amerika heeft zelf ook wel wat expedities uitgevoerd.
Adm. Byrd kwam niet voor niets terug met de mededeling dat er elk moment oorlog uit kon breken. :)
pi_85641346
quote:

[..]

Waarom horen we er dan zo weinig over en moeten we het met science fiction en fictie doen?
pi_85641458
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:03 schreef Ticker het volgende:

[..]

Amerika heeft zelf ook wel wat expedities uitgevoerd.
Adm. Byrd kwam niet voor niets terug met de mededeling dat er elk moment oorlog uit kon breken. :)
Ja.

Admiraal Byrd was de Amerikaanse expert op het gebied van expedities naar de Noordpool en de Zuidpool.

Hij kreeg een aanbod van de Duitsers in 1939 om met ze samen te werken om de Zuidpool te ontsluiten;
hij heeft dat afgewezen omdat Amerika in oorlog kwam met Duitsland.

Byrd wist van de Duitse bases op de Zuidpool.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:11:34 #17
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_85641461
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waarom horen we er dan zo weinig over en moeten we het met science fiction en fictie doen?
De theorie is dat UFO's zichtbaar hier op aarde niet uit het universum maar uit het binnenste komen.
Veel waarnemers vertellen bijvoorbeeld dat zij een UFO uit een berg hebben zien komen.
pi_85641497
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:38 schreef RM-rf het volgende:

Dit.

Alhoewel je over die treinen onzin praat. De snelste is de maglev in Duitsland die haalt 700+ km/uur. En technisch is het wel mogelijk ze harder te laten rijden. Op land is dat vrij moeilijk maar in tunnels redelijk simpel.
pi_85641585
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:11 schreef Ticker het volgende:

[..]

De theorie is dat UFO's zichtbaar hier op aarde niet uit het universum maar uit het binnenste komen.
Veel waarnemers vertellen bijvoorbeeld dat zij een UFO uit een berg hebben zien komen.
Sinds ik op Lanzarote geweest ben zou ik me daar best iets bij voor kunnen stellen.
Daar werd ook verteld dat de maanlanding daar gefilmd is.
pi_85641621
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Sinds ik op Lanzarote geweest ben zou ik me daar best iets bij voor kunnen stellen.
Ben ik ook geweest ja.

Je bedoelt zeker het gedeelte met die vulkanen?
pi_85641640
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Welke maanlanding ?

Er zijn zoveel maanlandingen geweest; nep en echte; welke bedoel jij ?
pi_85641649
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:17 schreef Orchestra. het volgende:

[..]

Ben ik ook geweest ja.

Je bedoelt zeker het gedeelte met die vulkanen?
Ja, en mèn wat een groot gedeelte van het eiland is dat.
pi_85641666
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:18 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Welke maanlanding ?

Er zijn zoveel maanlandingen geweest; nep en echte; welke bedoel jij ?
Die van 1969.
pi_85641767
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die van 1969.
:D

Die heb ik ook gezien in de James Bond film: Diamonds are Forever
pi_85641888

Indrukwekkend was dit.
Binnenkant van een vulkaan.
pi_85641904
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:21 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

:D

Die heb ik ook gezien in de James Bond film: Diamonds are Forever
Je lacht me uit he :D
pi_85641970
pi_85642076
Bij de ingang had je die kerel die die emmer water in dat gat flikkerde toch? :P

En ben je ook bij die grotten geweest? Dat ze je gingen wijsmaken om langs die kleine richel te lopen? :')
pi_85642105
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:26 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je lacht me uit he :D
Nee, nee, ik zou niet durven.

Ik lach om de NASA.
pi_85642116
In het midden is een soort rondje om te mediteren, daar zie je een vrouw lopen. Die riep daar geesten aan ofzo.
Kijk hoe klein ze is in dat overweldigende landschap.
pi_85642475
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:32 schreef Orchestra. het volgende:
Bij de ingang had je die kerel die die emmer water in dat gat flikkerde toch? :P

En ben je ook bij die grotten geweest? Dat ze je gingen wijsmaken om langs die kleine richel te lopen? :')
Ben wel bij die nog werkende vulkaan geweest waar een man steeds bosjes takken in gooide waar dan enkele tellen later een grote vlam uitkwam.

Maar deze laatste foto's waren niet met een officiele excursie maar samen met een gids en een fourwheeldrive dwars over het eiland, was vele malen leuker dan de échte excursie.
pi_85643628
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:33 schreef Lavenderr het volgende:
In het midden is een soort rondje om te mediteren, daar zie je een vrouw lopen. Die riep daar geesten aan ofzo.
Idioten heb je ook overal. Zelfs als je rustig op vakantie bent :)
pi_85643738
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:18 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Idioten heb je ook overal. Zelfs als je rustig op vakantie bent :)
Ze gooide af en toe haar armen in de lucht en ging helemaal op in what ever ze aan het doen was.
En ik wilde graag een foto waar geen mensen op stonden, maar madam was niet weg te branden.
pi_85643861
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ze gooide af en toe haar armen in de lucht en ging helemaal op in what ever ze aan het doen was.
En ik wilde graag een foto waar geen mensen op stonden, maar madam was niet weg te branden.
Je had daar toch van die gaten waar die vent takken in gooide? Uitgelezen kans haar weg te branden.
Me dunkt.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:28:19 #35
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_85644069
Zo heb ik lang geleden nog een lezing van Phil Schneider bijgewoond die claimed mee te hebben geholpen de tunnels te bouwen

http://video.google.nl/vi(...)=8180572860678943465
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_85644481
Mja.

Gezien het feit dat Nazi Duitsland hier ook al mee bezig was, en 80% van nazi geleerden naar Amerika verscheept zijn, acht ik de mogelijkheid dat er ondergrondse basissen met geavanceerde transportmogelijkheden bestaan best groot.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:49:27 #37
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_85644961
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:38 schreef Salvad0R het volgende:
Mja.

Gezien het feit dat Nazi Duitsland hier ook al mee bezig was, en 80% van nazi geleerden naar Amerika verscheept zijn, acht ik de mogelijkheid dat er ondergrondse basissen met geavanceerde transportmogelijkheden bestaan best groot.
Inderdaad gewoon een kwestie van logisch beredeneren icm met geruchten die al veelste lang de kop opduiken. ;)
pi_85645287
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:38 schreef Salvad0R het volgende:
Mja.

Het is ook andersom; veel nazi-geleerden kregen hun opleiding in de USA; daarna gingen ze naar Duitsland, en vele keerden na de 2e wereldoorlog terug naar hun oude bazen.

Zo was bijvoorbeeld het Philadelphia experiment in 1943 een geheim gecombineerd Amerikaans-Duits project. De vader van Phil Schneider was een nazi-wetenschapper en die was er ook bij betrokken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bankfurt op 24-08-2010 14:27:51 ]
pi_85645353
En nu wil ik er alles over lezen.
Duik er vanavond eens in.
Ticker en Bankfurt, nog linkjes in de aanbieding?
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:03:18 #40
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_85645535
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:59 schreef Lavenderr het volgende:
Nee :P
Ik speel wel al aantal maanden met een topic, misschien kom ik er binnenkort nog eens mee.
pi_85645726
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:03 schreef Ticker het volgende:

[..]

Nee :P
Ik speel wel al aantal maanden met een topic, misschien kom ik er binnenkort nog eens mee.
Damn, dat wordt zoeken dan.

En ja, ik zit nu al te watertanden over dat nieuwe topic van jou :9~
pi_85646170
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:59 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind linkjes in het algemeen niet zo betrouwbaar; boeken met goede referenties hebben mijn voorkeur.

Linkjes zijn handig om even snel aanknopingspunten te vinden.

Deze bijvoorbeeld is wel aardig om enig idee van de materie te krijgen:

http://www.bielek.com/schneider.htm
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:21:33 #43
8372 Bastard
Persona non grata
pi_85646333
Toen ik dus vorig jaar in Grindelwald (Zwitserland) was, vielen mij deuren op bij sommige bergen. Het schijnt dus zo te zijn dat er complete militaire bouwwerken zitten in de bergen. In tijd van nood kunnen ze daar in notime acteren en allerlei zaken uit die bergen rijden.. schijnt enorm geavanceeerd te zijn... dus ja het is niet ondergronds maar er zijn wel degelijk veel verstopte bouwwerken.
The truth was in here.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:28:53 #44
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_85646695
quote:

Kun je daar wat meer over vertellen?
Intelligent, but fucked up.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:32:49 #45
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_85646899
D.U.M.B.'s interresant, ga me er is in verdiepen. Ondergrondse basissen bestaan er zat rond de wereld, maar van deze omvang en aantallen lijkt me sterk.

Hollow Earth theorie, gaat me te ver en is totaal onlogisch.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_85647109
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:21 schreef Bastard het volgende:
Toen ik dus vorig jaar in Grindelwald (Zwitserland) was, vielen mij deuren op bij sommige bergen. Het schijnt dus zo te zijn dat er complete militaire bouwwerken zitten in de bergen. In tijd van nood kunnen ze daar in notime acteren en allerlei zaken uit die bergen rijden.. schijnt enorm geavanceeerd te zijn... dus ja het is niet ondergronds maar er zijn wel degelijk veel verstopte bouwwerken.
Grindelwald, hmm.
Heb ik gisteren toevallig wat over gelezen in de biografie van Cees Fasseur over Juliana&Bernhard.
De toenmalige directeur van de Hollandsche Koopmansbank, Gerhard Fritze, tevens vertegenwoordiger van IG Farben in Amsterdam ging nogal close om met Bernhard en Juliana. Zo was hij in 1939 met het koninklijk paar op vakantie in Grindelwald. Beurtelings is deze man voor Duitse of Amerikaanse spion versleten en is een mysterieuze figuur gebleven in het netwerk van de prins.
Weet niet of het iets te maken heeft met dit soort geheime bouwwerken, maar vind het wel toevallig 8-)
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:52:18 #47
8372 Bastard
Persona non grata
pi_85647700
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Grindelwald, hmm.
Heb ik gisteren toevallig wat over gelezen in de biografie van Cees Fasseur over Juliana&Bernhard.
De toenmalige directeur van de Hollandsche Koopmansbank, Gerhard Fritze, tevens vertegenwoordiger van IG Farben in Amsterdam ging nogal close om met Bernhard en Juliana. Zo was hij in 1939 met het koninklijk paar op vakantie in Grindelwald. Beurtelings is deze man voor Duitse of Amerikaanse spion versleten en is een mysterieuze figuur gebleven in het netwerk van de prins.
Weet niet of het iets te maken heeft met dit soort geheime bouwwerken, maar vind het wel toevallig 8-)
Hihi.. ja degene die het mij dus allemaal vertelde, zei tevens dat er vliegtuigen vanuit de bergen konden opstijgen. Dat er echt onnoemelijk veel materiaal stond, heeeel veel veldbedden bijvoorbeeld, en ze konden alles regelen van binnenuit die bergen.
Ze hebben daar ook geen last van sneeuw op de weg he, er komen tevens sneeuwschuivers uit die bergen. daar staan ze dus niet vast na een paar vlokken.
The truth was in here.
pi_85650066
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:52 schreef Bastard het volgende:

[..]

Hihi.. ja degene die het mij dus allemaal vertelde, zei tevens dat er vliegtuigen vanuit de bergen konden opstijgen. Dat er echt onnoemelijk veel materiaal stond, heeeel veel veldbedden bijvoorbeeld, en ze konden alles regelen van binnenuit die bergen.
Ze hebben daar ook geen last van sneeuw op de weg he, er komen tevens sneeuwschuivers uit die bergen. daar staan ze dus niet vast na een paar vlokken.
Erg handig, materieel, vliegtuigen, alles in de berg.
Toch heel vreemd dat je er zo weinig over leest he?
Want ín de berg zitten toch mensen die deze dingen moeten regelen en besturen, zouden die een soort zwijgplicht hebben?
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:01:37 #49
8372 Bastard
Persona non grata
pi_85650691
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 15:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Erg handig, materieel, vliegtuigen, alles in de berg.
Toch heel vreemd dat je er zo weinig over leest he?
Want ín de berg zitten toch mensen die deze dingen moeten regelen en besturen, zouden die een soort zwijgplicht hebben?
Zal allemaal wel een label hebben met "top secret" ;)
The truth was in here.
pi_85654112
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:28 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Kun je daar wat meer over vertellen?
http://www.channel4.com/h(...)y/n-s/nazimyths.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')