abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86314897
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 15:12 schreef jackson het volgende:
Even een vraag... Wat doen jullie wanneer je begint aan die career-mode zeg maar binnen GT5. Ga je eerst alle licenties halen of haal je bijvoorbeeld de eerste twee eerst en ga je dan aan career beginnen? Twijfel daar altijd zelf over want als je alle licenties gaat rijden eerst, dan rij je meteen al in van die achterlijk dikke bakken. Aan de andere kant, je kan het maar gehad hebben.

Ben zeer benieuwd wat jullie doen :)
Zoiets bepaal je pas op het moment dat je de keuze moet maken :P
pi_86314984
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 15:12 schreef jackson het volgende:
Even een vraag... Wat doen jullie wanneer je begint aan die career-mode zeg maar binnen GT5. Ga je eerst alle licenties halen of haal je bijvoorbeeld de eerste twee eerst en ga je dan aan career beginnen? Twijfel daar altijd zelf over want als je alle licenties gaat rijden eerst, dan rij je meteen al in van die achterlijk dikke bakken. Aan de andere kant, je kan het maar gehad hebben.

Ben zeer benieuwd wat jullie doen :)
Meestal de licenties halen tot dat ze heel erg moeilijk worden en ik ze niet meer in 1 keer haal. Dan career, en als ik dan wat beter ben geworden de licenties afmaken.
Tussen dromen en doen staat slechts het woord 'en'
  zaterdag 11 september 2010 @ 15:56:02 #203
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_86315486
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 15:38 schreef matthisl het volgende:

[..]

Meestal de licenties halen tot dat ze heel erg moeilijk worden en ik ze niet meer in 1 keer haal. Dan career, en als ik dan wat beter ben geworden de licenties afmaken.
Ja precies, dat is ook nog een mogelijkheid. Er zal wel weer een drama licentie inzitten waar je een beul van een auto binnen 8min rond de ring moet gooien :r
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_86315583
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 15:56 schreef jackson het volgende:

[..]

Ja precies, dat is ook nog een mogelijkheid. Er zal wel weer een drama licentie inzitten waar je een beul van een auto binnen 8min rond de ring moet gooien :r
Net als de SLR missie in GT4, waar je 12 andere Mercedessen moet inhalen in 1 lap op de ring. Was wel een van de mooiste driver missions (geen licence) vond ik.
Tussen dromen en doen staat slechts het woord 'en'
pi_86315742
Als er weer missies in komen met de Nurburgring Nordschleife dan haal ik die natuurlijk makkelijk.
Sowieso, alle gouden medailles halen. ^O^
pi_86315911
Hehe, alle gouden medailles halen is altijd best ambitieus, maar zeker wel leuk. :P In prologue lukte het wel, maar waren sommige timetrials best bitch, o.a. met die Suzuki Cappuccino. _O-
Jack does it in real time...
  zaterdag 11 september 2010 @ 17:37:40 #207
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_86318015
Persoonlijk denk ik dat we nog heel weinig van de echte game gezien hebben. Natuurlijk, leuk al die demo's van het schademodel enzo, maar ik heb zo'n gevoel dat de volledige game ons echt gaat verbazen, in positieve zin.

Kaz is volgens mij geen type die zomaar alles van te voren al bekend maakt en toont aan het publiek. Een rasechte perfectionist, met een team van 140 man die elke dag nog bezig is de game nóg beter te maken.

Of ik ben gewoon te optimistisch :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_86318450
Ik denk dat je wel gelijk hebt. Zijn er al beelden van Spa en Monza? Volgens mij nog niet toch? Als we die straks te zien krijgen valt onze mond waarschijnlijk weer open van verbazing. En de honderden auto's die we ook nog niet gezien hebben zullen hetzelfde doen. En dan de dag-nacht cyclus op circuits als de Nurburgring en op Le Mans, ook nog niet gezien...
pi_86319942
Denk ook dat ze nog niet alles uit de kast gehaald hebben. Als je ziet dat Prologue al zo lekker speelt en er super uit ziet en dat is al een eeuwigheid uit.

Nog paar maandjes... zucht.
pi_86336345
Ik heb voor de resterende tijd naar de release van GT5, maar even een spelletje uit de budgetbak gehaald.

Mirror's Edge voor ¤ 14,- :)

Zoals al gezegd en volgens mij heeft Kaz / PD zelf ook al aangegeven, dat ze niet alles bekend hebben gemaakt, wat in de game zit. Wat ik bijvorbeeld opmerkelijk vind, is dat ik nergens meer het head-tracking terug vind in artikels over GT5, wat er volgens mij wel gewoon in zit. En alle online-modussen, de manier waarop en hoe je online community's kan opzetten, is ook niet echt breed-uit verteld, maar daar kan je straks ook nog aardig wat plezier/tijd in steken. En alle custom-opties, zoals persoonlijke kentekenplaten op de auto enz. enz.

M.A.W. Wie het eerst het hele spel (offline) heeft uitgespeeld, is sowieso meer dan een jaar bezig geweest(of heeft geen leven en komt na 8 maanden al met de boodschap), maar aan online + offline heb je jaren lang plezier en word het jaren wachten op dit spel, het toch nog waard :Y
  zondag 12 september 2010 @ 10:49:59 #211
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_86336380
Klopt :)

We kunnen overigens meer nieuws verwachten op de TGS. Deze begint over 4 dagen. Geruchten gaan dat ze het dynamisch weersysteem gaan tonen. Ben benieuwd. :D
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_86336430
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 17:56 schreef Desunoto het volgende:
Ik denk dat je wel gelijk hebt. Zijn er al beelden van Spa en Monza? Volgens mij nog niet toch? Als we die straks te zien krijgen valt onze mond waarschijnlijk weer open van verbazing. En de honderden auto's die we ook nog niet gezien hebben zullen hetzelfde doen. En dan de dag-nacht cyclus op circuits als de Nurburgring en op Le Mans, ook nog niet gezien...
Van Monza zijn er al lang beelden (van de Gamescom):

pi_86342283
Mensen, even een vraagje. Meestal zou ik gewoon de Engelse versie van games kopen, maar van GT5 wil ik toch echt de Nederlandse versie. Is ¤58,49 dan een mooie prijs (dat is dus de Nederlandse versie, inclusief verzendkosten en garantie dat je op dag van release in huis hebt)?

Ik heb de Nederlandse versie nog niet voor een goedkopere prijs gevonden. Blijft natuurlijk wel duur, maar goed. Beter dan die van 64.99 en dan nog verzendkosten :P
pi_86342463
quote:
Op zondag 12 september 2010 14:20 schreef WSquater het volgende:
Mensen, even een vraagje. Meestal zou ik gewoon de Engelse versie van games kopen, maar van GT5 wil ik toch echt de Nederlandse versie. Is ¤58,49 dan een mooie prijs (dat is dus de Nederlandse versie, inclusief verzendkosten en garantie dat je op dag van release in huis hebt)?

Ik heb de Nederlandse versie nog niet voor een goedkopere prijs gevonden. Blijft natuurlijk wel duur, maar goed. Beter dan die van 64.99 en dan nog verzendkosten :P
Het kan nog een paar euro goedkoper :)

http://www.budgetgaming.nl/game-profile/gran+turismo+5_PS3.html
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_86342773
quote:
Op zondag 12 september 2010 14:24 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Het kan nog een paar euro goedkoper :)

http://www.budgetgaming.nl/game-profile/gran+turismo+5_PS3.html
Ja, maar die eerste 3 zijn Engelse versies en alleen die zijn goedkoper. De rest zijn Engelse of Nederlandse versies maar wel duurder :P

Ik bedoel of de Nederlandse versie ergens nog goedkoper is (want ik wil de Nederlandse)? :P
pi_86343283
quote:
Op zondag 12 september 2010 14:32 schreef WSquater het volgende:

[..]

Ja, maar die eerste 3 zijn Engelse versies en alleen die zijn goedkoper. De rest zijn Engelse of Nederlandse versies maar wel duurder :P

Ik bedoel of de Nederlandse versie ergens nog goedkoper is (want ik wil de Nederlandse)? :P
Woeps sorry, ik dacht NL winkel = NL versie, niet dus :@
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_86345140
Wat is zo het verschil tussen een Engelse en NL'se versie dan?
De taal wordt toch aangepast aan je systeeminstellingen.
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_86346154
Is Gran Turismo 5 dan ook Nederlands talig?
pi_86346716
Er komt wel verschil tussen US, EU en Japanese versie dat je met accounts uit die regio moet spelen volgens mij...

Maar ik zou niet eens weten of je wel Nederlands in kunt stellen, lijkt mij niet dat ze hem gaan vertalen eigenlijk. En een aparte 'versie' voor elk land is gewoon onzin...
Jack does it in real time...
pi_86347405
Doe mij maar Engels.
pi_86347447
quote:
Op zondag 12 september 2010 16:29 schreef DeeBee het volgende:
Er komt wel verschil tussen US, EU en Japanese versie dat je met accounts uit die regio moet spelen volgens mij...

Maar ik zou niet eens weten of je wel Nederlands in kunt stellen, lijkt mij niet dat ze hem gaan vertalen eigenlijk. En een aparte 'versie' voor elk land is gewoon onzin...
Prologue is gewoon Nederlands bij mij.
  zondag 12 september 2010 @ 16:52:31 #222
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_86347523
Prologue is anders ook gewoon Nederlands bij mij. Vind het wel makkelijk. :P
pi_86348010
quote:
Op zondag 12 september 2010 16:29 schreef DeeBee het volgende:

Dit is eigenlijk de belangrijkste rede waarom ik een Nederlandse versie wil. Dat je eventueel de Nederlandse taal (zou kunnen?) kan kiezen is gewoon een extra voordeel. Ik heb absoluut geen moeite met de Engelse taal, dus dat is het probleem niet.

Maar uh, 58.49 euro een mooie prijs dan? :P
pi_86348202
quote:
Op zondag 12 september 2010 17:07 schreef WSquater het volgende:

[..]

Dit is eigenlijk de belangrijkste rede waarom ik een Nederlandse versie wil. Dat je eventueel de Nederlandse taal (zou kunnen?) kan kiezen is gewoon een extra voordeel. Ik heb absoluut geen moeite met de Engelse taal, dus dat is het probleem niet.

Maar uh, 58.49 euro een mooie prijs dan? :P
Ik heb de mijne bij mediaoffer.nl voor 47,66 besteld. Maarja, als je zo graag NL versie wilt dan lijkt mij dat wel een aardig prijsje ja :9.

En wat is nou eigenlijk de belangrijkste reden? Ik snap het even niet.
pi_86348330
quote:
Op zondag 12 september 2010 17:13 schreef Gkhn het volgende:

[..]

Ik heb de mijne bij mediaoffer.nl voor 47,66 besteld. Maarja, als je zo graag NL versie wilt dan lijkt mij dat wel een aardig prijsje ja :9.

En wat is nou eigenlijk de belangrijkste reden? Ik snap het even niet.
Uh, dat je eigenlijk tussen accounts moet switchen als je online wilt (dus uit de regio waar het vandaan komt). Met multiplatform games heb je dat probleem niet, maar bij Sony-exclusives wel :P

'T is natuurlijk een kleine moeite om een ander account te switchen uit land x, maar goed... :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')