Zoiets bepaal je pas op het moment dat je de keuze moet makenquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:12 schreef jackson het volgende:
Even een vraag... Wat doen jullie wanneer je begint aan die career-mode zeg maar binnen GT5. Ga je eerst alle licenties halen of haal je bijvoorbeeld de eerste twee eerst en ga je dan aan career beginnen? Twijfel daar altijd zelf over want als je alle licenties gaat rijden eerst, dan rij je meteen al in van die achterlijk dikke bakken. Aan de andere kant, je kan het maar gehad hebben.
Ben zeer benieuwd wat jullie doen
Meestal de licenties halen tot dat ze heel erg moeilijk worden en ik ze niet meer in 1 keer haal. Dan career, en als ik dan wat beter ben geworden de licenties afmaken.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:12 schreef jackson het volgende:
Even een vraag... Wat doen jullie wanneer je begint aan die career-mode zeg maar binnen GT5. Ga je eerst alle licenties halen of haal je bijvoorbeeld de eerste twee eerst en ga je dan aan career beginnen? Twijfel daar altijd zelf over want als je alle licenties gaat rijden eerst, dan rij je meteen al in van die achterlijk dikke bakken. Aan de andere kant, je kan het maar gehad hebben.
Ben zeer benieuwd wat jullie doen
Ja precies, dat is ook nog een mogelijkheid. Er zal wel weer een drama licentie inzitten waar je een beul van een auto binnen 8min rond de ring moet gooienquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:38 schreef matthisl het volgende:
[..]
Meestal de licenties halen tot dat ze heel erg moeilijk worden en ik ze niet meer in 1 keer haal. Dan career, en als ik dan wat beter ben geworden de licenties afmaken.
Net als de SLR missie in GT4, waar je 12 andere Mercedessen moet inhalen in 1 lap op de ring. Was wel een van de mooiste driver missions (geen licence) vond ik.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja precies, dat is ook nog een mogelijkheid. Er zal wel weer een drama licentie inzitten waar je een beul van een auto binnen 8min rond de ring moet gooien
Van Monza zijn er al lang beelden (van de Gamescom):quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:56 schreef Desunoto het volgende:
Ik denk dat je wel gelijk hebt. Zijn er al beelden van Spa en Monza? Volgens mij nog niet toch? Als we die straks te zien krijgen valt onze mond waarschijnlijk weer open van verbazing. En de honderden auto's die we ook nog niet gezien hebben zullen hetzelfde doen. En dan de dag-nacht cyclus op circuits als de Nurburgring en op Le Mans, ook nog niet gezien...
Het kan nog een paar euro goedkoperquote:Op zondag 12 september 2010 14:20 schreef WSquater het volgende:
Mensen, even een vraagje. Meestal zou ik gewoon de Engelse versie van games kopen, maar van GT5 wil ik toch echt de Nederlandse versie. Is ¤58,49 dan een mooie prijs (dat is dus de Nederlandse versie, inclusief verzendkosten en garantie dat je op dag van release in huis hebt)?
Ik heb de Nederlandse versie nog niet voor een goedkopere prijs gevonden. Blijft natuurlijk wel duur, maar goed. Beter dan die van 64.99 en dan nog verzendkosten
Ja, maar die eerste 3 zijn Engelse versies en alleen die zijn goedkoper. De rest zijn Engelse of Nederlandse versies maar wel duurderquote:Op zondag 12 september 2010 14:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het kan nog een paar euro goedkoper
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/gran+turismo+5_PS3.html
Woeps sorry, ik dacht NL winkel = NL versie, niet dusquote:Op zondag 12 september 2010 14:32 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ja, maar die eerste 3 zijn Engelse versies en alleen die zijn goedkoper. De rest zijn Engelse of Nederlandse versies maar wel duurder
Ik bedoel of de Nederlandse versie ergens nog goedkoper is (want ik wil de Nederlandse)?
Prologue is gewoon Nederlands bij mij.quote:Op zondag 12 september 2010 16:29 schreef DeeBee het volgende:
Er komt wel verschil tussen US, EU en Japanese versie dat je met accounts uit die regio moet spelen volgens mij...
Maar ik zou niet eens weten of je wel Nederlands in kunt stellen, lijkt mij niet dat ze hem gaan vertalen eigenlijk. En een aparte 'versie' voor elk land is gewoon onzin...
Dit is eigenlijk de belangrijkste rede waarom ik een Nederlandse versie wil. Dat je eventueel de Nederlandse taal (zou kunnen?) kan kiezen is gewoon een extra voordeel. Ik heb absoluut geen moeite met de Engelse taal, dus dat is het probleem niet.quote:Op zondag 12 september 2010 16:29 schreef DeeBee het volgende:
Er komt wel verschil tussen US, EU en Japanese versie dat je met accounts uit die regio moet spelen volgens mij...
Maar ik zou niet eens weten of je wel Nederlands in kunt stellen, lijkt mij niet dat ze hem gaan vertalen eigenlijk. En een aparte 'versie' voor elk land is gewoon onzin...
Ik heb de mijne bij mediaoffer.nl voor 47,66 besteld. Maarja, als je zo graag NL versie wilt dan lijkt mij dat wel een aardig prijsje jaquote:Op zondag 12 september 2010 17:07 schreef WSquater het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk de belangrijkste rede waarom ik een Nederlandse versie wil. Dat je eventueel de Nederlandse taal (zou kunnen?) kan kiezen is gewoon een extra voordeel. Ik heb absoluut geen moeite met de Engelse taal, dus dat is het probleem niet.
Maar uh, 58.49 euro een mooie prijs dan?
Uh, dat je eigenlijk tussen accounts moet switchen als je online wilt (dus uit de regio waar het vandaan komt). Met multiplatform games heb je dat probleem niet, maar bij Sony-exclusives welquote:Op zondag 12 september 2010 17:13 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Ik heb de mijne bij mediaoffer.nl voor 47,66 besteld. Maarja, als je zo graag NL versie wilt dan lijkt mij dat wel een aardig prijsje ja.
En wat is nou eigenlijk de belangrijkste reden? Ik snap het even niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |