Ik zat al vol enthousiasme op het welbekende *ploeink* te wachten, toen ie de disc erin schoof.quote:
Ik zal er morgen eens mee gaan crossen, heb nu alle auto's wel in ieder geval in Prologue.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:36 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
The Art Morrison, die je nog moet, is zo'n vette bak.
nog 60 dagen....quote:
Consoleshop heeft 'm staan, maar nog geen prijs. Binnenkort vast wel.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:16 schreef DutchErrorist het volgende:
Kan je in nederland ook de duurste collectors edition pre-orderen?
Die 2e heeft wel een autootje erbij, mocht je die willen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:55 schreef Cyberia18 het volgende:
https://dynabyte.nl/artik(...)ollector%27s_Edition
72 euro na aftrek klantenkaartkorting.
http://www.consoleshop.nl(...)dium=pricecomparison!
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:01 schreef Gkhn het volgende:
Zijn er ook nog beelden van de schademodellen dan?
Gadverdamme wat is dat @ 1:50 met die onderkant?quote:
De normal cars hebben geen onderkant, premium wel.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:20 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Gadverdamme wat is dat @ 1:50 met die onderkant?
Helemaal zwart. Ik hoop maar dat het komt door het kwaliteit van het filmpje.
Anyway; ik sta op het punt om GT5 voor 47.66 incl te pre-orderen.
Weet iemand nog een goedkopere optie?.
Damn dat is toch fugly. Maak dan gewoon een standaard onderkant en zet die onder alle standaard auto's.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
De normal cars hebben geen onderkant, premium wel.
Dat roep ik dus ook al een half jaar over de cockpits van de standard cars, maar luisteren ho maarquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:34 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Damn dat is toch fugly. Maak dan gewoon een standaard onderkant en zet die onder alle standaard auto's.
Anyway GT5 besteld.
Ik voel met je mee broeder.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat roep ik dus ook al een half jaar over de cockpits van de standard cars, maar luisteren ho maar
Het is wel jammer, maar 200 van die gedetailleerde auto's is wel erg veel, hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |