Dan heeft-ie een hele maand die game zonder er iets mee te kunnen doenquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:44 schreef Meike26 het volgende:
Best wel slim vind ik !! Ook al heeft ie straks GT5 al in huis, rond eind November is er kans dat er weer gestunt word met prijzen van een losse PS3 vanwege Sint en Piet
Onderzetter...quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:56 schreef WSquater het volgende:
[..]
Dan heeft-ie een hele maand die game zonder er iets mee te kunnen doen
En het zal heus niet zijn dat de game plots tot eind januari niet te koop is. Ze zijn niet dom bij Sony. Ze zullen er heus wel genoeg van maken. Zeker met in gedachte het 'holiday season'. Kerst komt eraan etc.
Ze willen dan weer een hoop PS3 verkopen, en uiteraard ook GT5.
Zullen we dat maar niet doen?quote:
Wil je dat risico lopen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:38 schreef n8n het volgende:
Ik ga denk ik voor het PS3 + GT5-pakket, net als GT3 bij m'n PS2.
Die komt toch wel mag ik aannemen?
Ik heb geduld, ff checken wat een combipakket over het algemeen kost, kan ik er ook vanuit gaan dat de combi goedkoper is dan beide los?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:42 schreef Meike26 het volgende:
Daar mag je wel vanuit gaan ja ! Weet eigenlijk niet of dat direct met de launch van GT5 is, of dat er eerst nog 2 a 3 weken overheen gaan. Ik kan het verkeerd hebben, maar ik heb vaak de indruk dat grote game-titels bij/van een spelconsole pas een combi pakket worden na een weekje of 2 en dus niet direct bij de launch van 3 November.
Daar zeg je wat... volgens mij, als ik hem pre-order, dan hoef ik snachts niet eens naar de pre-sale, maar kan ik gewoon tot de dag zelf wachten :pquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:42 schreef JJH het volgende:
Ja is dat zo? Dat je voor een nachtelijke pre-sale moet pre-orderen?
De laatste game die zo gehypt werd en die ik gekocht was GTA4. Daar lagen toen stapels en stapels van bij de plaatstelijke MM. En er stonden voor openingstijd toen een mannetje of 20 voor de deur te wachten.
Daar ben ik een hele poos geleden al vanaf gestapt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:25 schreef WSquater het volgende:
Ik bestel 'm gewoon en hoop 'm gewoon op release dag binnen te hebben. Niks nachtelijke launch. 's nachts slaap ik lekker. Slaap is gewoon heilig
Ghehequote:
Nou dat hoef ik niet in mijn huis te hebben hoorquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas alleen voor Japan
Prologue en deze game zijn eigenlijk totaal verschillend.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:18 schreef Equites het volgende:
Ik vond het gevoel van snelheid zo ontbreken in de PrologueGa deze niet halen denk ik, dit duurt me te lang.
Dat is de blauwe PS3 ja, die is alleen voor Japan nu. Komt vast nog wel iets voor Europa en de VS van A.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas alleen voor Japan
Euhm... Prologue is alweer twee jaar geleden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:18 schreef Equites het volgende:
Ik vond het gevoel van snelheid zo ontbreken in de PrologueGa deze niet halen denk ik, dit duurt me te lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |