Engeland is wel dezelfde regio als ons toch? Gewoon EU?quote:Op zondag 12 september 2010 17:17 schreef WSquater het volgende:
[..]
Uh, dat je eigenlijk tussen accounts moet switchen als je online wilt (dus uit de regio waar het vandaan komt). Met multiplatform games heb je dat probleem niet, maar bij Sony-exclusives wel
'T is natuurlijk een kleine moeite om een ander account te switchen uit land x, maar goed...
Ik weet het niet echt zeker en neem het zekere voor het onzekere. Neem bijvoorbeeld Heavy Rain. Als daar multiplayer in zat en je had de Engelse versie, dan had je ook een Engels PSN account nodig (nou was daar geen multiplayer, dus heb je dat probleem niet maar het was dus ook een voorbeeld). Is vaker bij PS3-only exclusives (en bij Heavy Rain had je trouwens ook niet de optie voor Nederlands).quote:Op zondag 12 september 2010 17:59 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Engeland is wel dezelfde regio als ons toch? Gewoon EU?
Ja, het is allemaal een beetje vaag. Soms snap ik het ook niet helemaal, maar wat ik wel snap is dat sommige PS3-only games alleen van DLC gebruik kunnen maken of online spelen met een account uit de regio waar de game is gekocht.quote:Op zondag 12 september 2010 18:17 schreef FinalD87 het volgende:
Heavy Rain is misschien niet zo'n goed voorbeeld dan
Maar bij Uncharted 2 (Engelse versie) kan ik gewoon multiplayeren met m'n NL account.
Ik dus ook.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:38 schreef matthisl het volgende:
[..]
Meestal de licenties halen tot dat ze heel erg moeilijk worden en ik ze niet meer in 1 keer haal. Dan career, en als ik dan wat beter ben geworden de licenties afmaken.
Of met die Avantime binnen 1 lap op Le Mans die andere Renaults inhalen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:14 schreef DeeBee het volgende:
Hehe, alle gouden medailles halen is altijd best ambitieus, maar zeker wel leuk.In prologue lukte het wel, maar waren sommige timetrials best bitch, o.a. met die Suzuki Cappuccino.
Hier ook een pre-order, voor 65 euro maar dat boeit me weinig. Zie hem wel verschijnen in de bus, dan hoef ik ook niet spastisch release-dates in de gaten te houdenquote:Op zondag 12 september 2010 20:44 schreef WSquater het volgende:
Zo, heb de Nederlandse versie voor 53.49 besteld!
In Gran Turismo valt er toch bijna niks om te bouwen? Behalve de velgen, spoiler en motorisch.quote:Op maandag 13 september 2010 07:37 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Ik dus ook.
Plus dat ik in het begin altijd een paar van die rammelbakken koop en ze helemaal ombouw.
Vandaar dat ik hoop dat je in multi/online/arcade nu ook je eigen auto,s weer kan gebruiken.
quote:Here’s an interesting new video from some type of GT5 demonstration session in Russia, which appears to show off a unique build of the game we haven’t seen before. While it does not have the skidmarks revealed at Gamescom 2010, it does have an updated damage model similar -- though not necessarily identical to -- the one found in the GT5 Kiosk Demo that’s been popping up at retail stores around the United States.
Beter dan ik vermoedde, ik dacht dat die eerdere vrijgegeven screenshots fake waren, maar ach echt waar, een damagemodel is zwaar ondergeschikt aan de game. Gewoon racen, niet crashen, en als je crashed is het kut met peren (omdat je niet kan terugspoelen in gt5, net zo uitdagend) maar zichtbare damage maakt het maar een beetje beter om te crashen.quote:
Jup en het dashboard is helemaal legendarisch... Lijkt me een audi of niet?quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zelfs realistische schaduw in het toerenteller metertje
Lamborghini Gallardoquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Jup en het dashboard is helemaal legendarisch... Lijkt me een audi of niet?
Ziet er precies zo uit als in het echt die meters en dat stukje boordcomputer tussen de meters.
Of een VAG-groep auto... de rest van het interieur kan ik niet zo thuis brengen. Lambo wellicht?
Maar dat is wel heel erg VAG ook hoor. De climatecontrol bijvoorbeeld is bijna 1 op 1 overgenomen.quote:
VAG als in VOKKING AWSOME GEMAAKT?quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dat is wel heel erg VAG ook hoor. De climatecontrol bijvoorbeeld is bijna 1 op 1 overgenomen.
Vooral dat ja, in een auto van 100.000+ verwacht je geen Golf-kacheltje.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:57 schreef Meike26 het volgende:
Nee als in Verdomd Achterlijk Gecopie-passed !![]()
Euh??quote:Op woensdag 15 september 2010 00:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Vooral dat ja, in een auto van 100.000+ verwacht je geen Golf-kacheltje.
Dat zegt iequote:Op woensdag 15 september 2010 00:28 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Euh??
[ afbeelding ]
Lijkt mij geen golfje.
Nee, audi inderdaadquote:Op woensdag 15 september 2010 00:28 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Euh??
[ afbeelding ]
Lijkt mij geen golfje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |