Je hebt sowieso genoeg energie ervoor.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:53 schreef Salatrel het volgende:
tijd zat? ik werk 40 uur per week... naja ik zit 40 uur per week op kantoor
vanaf 3500 dollar per nachtquote:
het zal je nog verbazen hoe vermoeiend de hele dag niets doen isquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hebt sowieso genoeg energie ervoor.Zo hard werk je niet.
Zolang ze maar naar mannen ruiken, vind ie het wel ok.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:56 schreef Salatrel het volgende:
wat zou oldspiceguy van jersey shore vinden?
Bhwhehequote:Op maandag 23 augustus 2010 21:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hebt sowieso genoeg energie ervoor.Zo hard werk je niet.
Verveling is inderdaad uitputtender dan beweging.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het zal je nog verbazen hoe vermoeiend de hele dag niets doen is
En toch..quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
waarom lach je? het is gewoon de waarheid
Mentaal ja.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Verveling is inderdaad uitputtender dan beweging.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:58 schreef Potloodvis het volgende:
Ik heb vernomen dat er hier een situation is.
OEH WAT CUTE.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Na al die jaren dan toch.
[ afbeelding ]
Over zijn zusje?quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die diss van vinny op mike tijdens de reunion
http://shop.mtv.com/Jerse(...)irt/A/B003DX3Z0S.htmquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kun je dat shirt ergens kopen? Die wil ik anders hebben manG.
Haha jaquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die diss van vinny op mike tijdens de reunion
nee dat mike zichzelf de man of the house noemde en dat vinny zei: he cooks, he cleans, he does everything my mom does so hes more like the woman of the housequote:
Vriendin nummer 8 dit jaar?quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:05 schreef Potloodvis het volgende:
Zo, en nu douchen en naar bed. Mevrouw Potloodvis is gearriveerd.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:06 schreef Salatrel het volgende:
wat een faalpost dit: http://sport.fok.nl/speci(...)e-dtm-zandvoort.html
Die zou ik eigenlijik wel willenquote:
Wat moet dit voorstellenquote:
quote:
Een hele dikkequote:
Matigquote:
Mijn ban week, eens denken. Toen ben ik druk bezig geweest met verhuizen en verder maar 3 avonden uit geweest en allemaal niets bijzonders. Dit weekend ook niet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Matig
Hoe was je banweek? Gehosselt?
Beetje solonaise dusquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mijn ban week, eens denken. Toen ben ik druk bezig geweest met verhuizen en verder maar 3 avonden uit geweest en allemaal niets bijzonders. Dit weekend ook niet.
Het is gewoon een grote hoop kanker.
Soort van, ja.quote:
Ze noemde Yvonne een PMS Queen en nu is ze definitief wegquote:
KLB ging op volledig op slot afgelopen donderdag en ze had nogal veel commentaar geloof ik richting yvonne ofzo..quote:
Wie ligt Allure_ wel?quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
KLB ging op volledig op slot afgelopen donderdag en ze had nogal veel commentaar geloof ik richting yvonne ofzo..
die twee liggen mekaar niet zo geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |