Bedankt! idd schitterend!quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:45 schreef j0rdiiii het volgende:
http://www.eredivisie.nl/(...)dochter_delfina.html
Je kan daar echt alle samenvattingen bekijken, Doordekken staat er de volgende dag ook altijd op.
quote:foto Op maandag 23 augustus 2010 20:57 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]Wat een lief kind.
Ajacieden vonden het mooi, dat is voldoende.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:51 schreef Tallie1982 het volgende:
Nou.....waar was deze aktie nou voor nodig? Wie heeft hier nou iets aan?
Is goedkoper dan een babyborrel voor 30000 man.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:51 schreef Tallie1982 het volgende:
Nou.....waar was deze aktie nou voor nodig? Wie heeft hier nou iets aan?
quote:Uit onze test blijkt dat je systeem geen gebruik maakt van Microsoft Windows en Internet Explorer. Het is momenteel alleen mogelijk om video items te bekijken wanneer je systeem is uitgerust met Windows en Internet Explorer, excuses voor het ongemak.
Onder W7 en Firefox werkt het ook gewoon, zeker Linux geek?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:51 schreef andrew.koster het volgende:
Wat een faal van de eredivisie site:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop