Luc, heb jij ooit in een maand 8 x 350 km gereisd zonder problemen mee te hebben? (het is maar een voorbeeld, niet een argument)quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik spreek je na een paar maanden nog wel een keer.![]()
I know. Dat is kut, maar het boeit me niet. Ik heb het tenslotte zelf voor gekozen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:54 schreef jna het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer als je maar 1 les per dag hebt
Tijdens mij vakantie in Australië. Dan zijn die afstanden normaal.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Luc, heb jij ooit in een maand 8 x 350 km gereisd zonder problemen mee te hebben? (het is maar een voorbeeld, niet een argument)
Ik zeg toch ook niet dat je het niet moet doen.quote:Heb je ooit gedacht dat ik écht geen moeite kan hebben?
Die leeftijd heb ik dan ook al bijna bereikt.quote:Je klinkt als een verzuurde 50-jarige dat net tegen een 12-jarige zegt dat ze iets niet moet doen omdat [hele levensverhaal en ervaringen].
Ik leef me prima in.quote:Ik bedoel het dit keer niet echt aanvallend eigenlijk, maar probeer je in te leven man.
huh? wat?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:01 schreef L.no het volgende:
[..]
I know. Dat is kut, maar het boeit me niet. Ik heb het tenslotte zelf voor gekozen.
Bovendien móét ik lang op school blijven, want ik blijf er niet alleen om de lessen, maar ik moet ook vaak zelf dingen doen. Ze kunnen het nakijken omdat je in- en uit moet checken.
Bovendien valt er altijd wat te doen en ik kan altijd iets meenemen om mezelf bezig te houden.
Mooi. Die mensen hebben daar geen moeite mee, dus het is ook niet onmogelijk om daar geen problemen mee te hebben.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tijdens mij vakantie in Australië. Dan zijn die afstanden normaal.![]()
Dat zei ik ook niet. In "Heb je ooit gedacht dat ik écht geen moeite kan hebben? " heb ik dat nergens gezegd. Wel zit je lacherig te doen van 'wacht maar, je ziet zelf wel hoe kut het is als je dat meemaakt, net als ikquote:Ik zeg toch ook niet dat je het niet moet doen.![]()
Daar ligt het probleem. Dat jij daar beu van bent hoeft niet iedereen zo te zijn, dus je leeft je niet in.quote:Die leeftijd heb ik dan ook al bijna bereikt.En die hierboven.
![]()
[..]
Ik leef me prima in.Maar ik weet zeker dat je dagen hebt dat je het beu bent om 4 uur op een dag te reizen. Maar als je gewoon kan slapen onderweg, scheelt het natuurlijk wel al veel.
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen idee man.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
huh? wat?Is dat nieuw tegenwoordig?
Ik ben het niet altijd beu, maar op sommige dagen wel. Maar iedereen heeft dat wel eens, denk ik.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:06 schreef L.no het volgende:
Daar ligt het probleem. Dat jij daar beu van bent hoeft niet iedereen zo te zijn, dus je leeft je niet in.
Ja klopt, ik slaap best vaak ja.
Was bij mij nooit. Maar wellicht nu ook. Geen idee.quote:
Of vakantie.quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of vakantie. *check
Of naar je vriendin.
Of gewoon zomaar.
doorrijden vind ik leuk, alleen er is één onderdeel van autorijden dat ik niet zo leuk vind.quote:
Tankenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
doorrijden vind ik leuk, alleen er is één onderdeel van autorijden dat ik niet zo leuk vind.
Filerijden is niet goed voor je verbruik.. van (6.4 naar 6.6l op 100) en mijn gemiddelde snelheid.. van 50 naar 44quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan vooral het betalen.
files hebben we hier niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Filerijden is niet goed voor je verbruik.. van (6.4 naar 6.6l op 100) en mijn gemiddelde snelheid.. van 50 naar 44
oh.. Ik dacht Japan.quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh.. Ik dacht Japan.![]()
Maar het blijft Oost-Azië
Komt omdat die vrouwen allemaal van die idiote eisen stellen, daar wordt hij moe van.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:04 schreef L.no het volgende:
Die kale begint echt oud te worden trouwens. Hij ziet er moe uit.
Nee, dat ligt niet aan jou.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:08 schreef jna het volgende:
Ligt het aan mij of waren vorig seizoen de vrouwen veel knapper?
Ah, de al tweede opmerking waar ik in wil happen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een van die meiden. Zoekt een man die zelf een spannend beroep doet, maar doet zelf modellenwerk. Nee dat is spannend.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Ah, de al tweede opmerking waar ik in wil happen.
Het is een kunst van jou ofzo, om mij steeds aan te trekken op zo'n manier.![]()
Stop it.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:17 schreef jna het volgende:
Hij is nog echt boer ook
Verkeerde programma lul!
Misschien zien we hem daar ook nog.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:17 schreef jna het volgende:
Hij is nog echt boer ook
Verkeerde programma lul!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |