daarom.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:43 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, anders ben je telefonisch verkoper
Tof dat je een foto plaatst.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:40 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Jep, doe ik in het weekend
Ow een foto voor het voorstellen was gewenst zag ik:
[ afbeelding ]
Zoek er iig niks achter, was ooit een album van Nas... lang geleden (2002). Stond toen lang in mijn MSN naam en is er altijd in gebleven.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:47 schreef Bravebart het volgende:
Wel een lekker pretentieuze username!
Daar zijn we hier voor.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:46 schreef GodsSon het volgende:
Mijn bijbaan is nu al populair
Hello allemaal! Bedankt voor het warme welkom!
Shirt met een rebus er op?quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:58 schreef DjRex89 het volgende:
Ik heb jullie hulp nodig
Ik heb volgende week een BBQ van onze dweilkapel en onze kleuren zijn rood en groen. De ene persoon heeft bij ons een groen pak en de ander een rood (zo is het verdeeld) dus er is sindsdien een strijd tussen de rode en de groene. Nu is de regel bij de BBQ dat niemand iets met een van die kleuren mag dragen. Ik ben normaal gepsproken groen maar wil iets origineels doenIemand enig idee hoe ik toch de kleur groen kan 'uitbeelden' zonder de kleur zelf te gebruiken?
Zet het in letters op je "trui"quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:58 schreef DjRex89 het volgende:
Ik heb jullie hulp nodig
Ik heb volgende week een BBQ van onze dweilkapel en onze kleuren zijn rood en groen. De ene persoon heeft bij ons een groen pak en de ander een rood (zo is het verdeeld) dus er is sindsdien een strijd tussen de rode en de groene. Nu is de regel bij de BBQ dat niemand iets met een van die kleuren mag dragen. Ik ben normaal gepsproken groen maar wil iets origineels doenIemand enig idee hoe ik toch de kleur groen kan 'uitbeelden' zonder de kleur zelf te gebruiken?
Laten we het hopen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:58 schreef GodsSon het volgende:
Ach vandaar, zullen vanaf september toch nog wel wat mensen gaan beginnen en dus ook hier komen... lijkt mij iig.
Mochten jullie nog meer van mij willen weten, laat het weten!
quote:
Dat bedoel ikquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je hem toch niet had.
Dat kan ook inderdaad.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Of gewoon een wit shirt met zwarte letters "GROEN" eropIk maak tzt wel even een foto
Schouwenquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:46 schreef Bravebart het volgende:
Ja! Jan en ik hebben een idee. Voor een meet. Op Schouwen. Een all-nighter
Al kom je lopend!quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
SchouwenDat is nog te doen op de fiets.
Oh. Maar tof dat je komtquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nah, dat is me net iets te ver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |