Maar voor een goed antwoord, wil ik nog wel punten ontvangenquote:
Heb je dan geen 6 gelijke stukken?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:35 schreef MREn het volgende:
[..]
Twee keer kruislings en een keer horizontaal doormidden.
Taartpunten?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:38 schreef MREn het volgende:
[..]
Maar voor een goed antwoord, wil ik nog wel punten ontvangen
Nee:Pquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:39 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Heb je dan geen 6 gelijke stukken?
Nee, want twee keer kruislings (hoewel haaks betere term zou zijn geweest bedacht ik me later) geeft je vier gelijke stukken. Horizontaal (op de helft uiteraard) doorsijden halveert die vier gelijke stukken, dus acht gelijke stukken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:39 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Heb je dan geen 6 gelijke stukken?
Bosbes is goed. Lastig te vinden, wel erg smakelijkquote:
Mwa, het was de krant van Anton Mussert, dus hij werd pas in 1945 verbodenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:54 schreef tong80 het volgende:
Ja door de Duitsers verboden natuurlijk. Maar heb geen idee.
quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:55 schreef MREn het volgende:
[..]
Mwa, het was de krant van Anton Mussert, dus hij werd pas in 1945 verboden
Heb je een plaatje of iets dergelijks want ik snap het nog steeds niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:41 schreef MREn het volgende:
[..]
Nee, want twee keer kruislings (hoewel haaks betere term zou zijn geweest bedacht ik me later) geeft je vier gelijke stukken. Horizontaal (op de helft uiteraard) doorsijden halveert die vier gelijke stukken, dus acht gelijke stukken.
ff snel met paint ook goed?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:58 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Heb je een plaatje of iets dergelijks want ik snap het nog steeds niet.
Duidelijk zoquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:01 schreef MREn het volgende:
[..]
ff snel met paint ook goed?
][ afbeelding ]
Aha, ik ging van een cirkel uit.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:01 schreef MREn het volgende:
[..]
ff snel met paint ook goed?
][ afbeelding ]
Ik kom er ook niet op.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:02 schreef lubje25 het volgende:
Bekende kop inderdaad, soort vrouwelijk Conny Mus meen ik. Maar hoe heet ze ook al weer. Op het puntje van mijn
Netty Rozeveld ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:05 schreef Yankee het volgende:
Een mevrouw met dezelfde achternaam is modeontwerpster
Saskiaquote:
quote:
Hmmm...die bokaal had ik graag terug gewonnen maar je bent me al voorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:18 schreef lubje25 het volgende:
Ik ben weer een faalhaas, dit is toch zo'n sbs/rtl sportpresentator
Stand deel 2023:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Stand deel 2023:quote:
Dacht dat dit niet zo'n moeilijke vraag zou zijnquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 02:05 schreef tong80 het volgende:
Stel dan een niet te moeilijke leuke vraag op dat tijdsstip.
Ben ook zo slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |