Klinkt gezelligquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:36 schreef borisz het volgende:
Wordt nog een regenachtige nacht en helemaal in het noorden. Die boom zal wel plat moeten.
om een boom te kappenquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klinkt gezellig(als je niet naar buiten moet)
afbeelding achter tekst zetten? (rechtermuisknop, --> Afbeelding opmaken --> Indeling en dan achter tekst aanklikken.)quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:53 schreef LieLie het volgende:
Hoe maak ik een word-bestand/pdf, waarbij de afbeelding op de achtergrond ongewijzigd blijft, maar waarin je wel de tekst kunt aanpassen?
d-o-e-nquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:01 schreef Sarabi het volgende:
Misschien zaterdag toch nog voor de Restaurantweek naar de Hermitage
houd ik vanquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:46 schreef borisz het volgende:
Nou Braam het komende kabinet heeft geen goede plannen voor je werkgever.
Maar dan blijft het mogelijk om die afbeelding te bewerken. En dat moet eigenlijk niet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:01 schreef borisz het volgende:
[..]
afbeelding achter tekst zetten? (rechtermuisknop, --> Afbeelding opmaken --> Indeling en dan achter tekst aanklikken.)
is t as. vrijdag?quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:03 schreef Braamyo het volgende:
[..]
houd ik van
tevens kijk ik nu naar 1 van de gasten die ik bij de opnames van take me out had meegemaakt. Nu komt het wel heel erg dichtbij
Zeg Sun, als je mij nou een beetje lekker zit te maken met SMS-jes over Mumford & Sons he, waar ik dus niet naar toe kan omdat het concert inmiddels is uitverkochtquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
maakt niet uit toch! Als het maar gezellig is.
Wel weer irritant dat smssen niet aan komen, had je namelijk nog wel terug gesmst.. is vaker gebeurd dit weekend
Waarom zet je dan het verkeerde nummer op de sitequote:Op maandag 23 augustus 2010 20:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg Sun, als je mij nou een beetje lekker zit te maken met SMS-jes over Mumford & Sons he, waar ik dus niet naar toe kan omdat het concert inmiddels is uitverkocht, stuur ze dan wel naar het goeie telefoonnummer en niet naar het nummer wat op mijn site staat vermeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |