Dat hoorde ik zondagochtend rond 6 uur wat lui schreeuwen toen ik in mijn eentje voor de tent zat omdat ik toch niet kon slapenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:46 schreef electricfeel het volgende:
camping 1: broek uit op je kop, broek uit op je kop!
Welke dag was dat? Er was wel iemand die bij ons 2 tenten was ingekropen, terwijl niemand wist wie hij was.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:29 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
[..]
Atak![]()
Ik stond zelf naast de sloot vlakbij het veel te kleine pad naar de wc's.
Sliep een kerel vlakbij ons gewoon buiten, zonder tent
de beveiligers die camping 1 moesten leegvegen waren sowieso debielenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 06:02 schreef willemwaus het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wij stonden daar (onder de bomen)![]()
![]()
Trouwens die gele party tent was van 3fm, maandagochtend liepen er 2 beveiligers 'm te slopen omdat ze dachten dat ie van mensen waren die al weg gegaan waren, bleek echter van 3fm te zijn en die vonden het niet zo heel leuk dat hun dure partytent nu in stukjes lag![]()
hihi volgensmij heb ik dat zien gebeuren.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:40 schreef Aure het volgende:
Onze buurmeisjes kregen het trouwens nog voor elkaar om een minigasbrander in de fik te steken
ik liep daar smorgens langs naar de wc's en dacht dat tie gozer t te warm had in zn tent ofzo maar vond het wel een beetje vreemd dat tie dan op luchtbed helemaal in zn slaapzak lag.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:29 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
[..]
Atak![]()
Ik stond zelf naast de sloot vlakbij het veel te kleine pad naar de wc's.
Sliep een kerel vlakbij ons gewoon buiten, zonder tent
de laatste nacht moet dat geen pretje zijn geweest qua weerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:39 schreef very het volgende:
Op zich wel chill hoor...was toch goed weer.
Ik zou persoonlijk alleen bang zijn voor van die oh zo grappige: kijk hij slaapt, laten we gekke shit met hem doen-humor
jakkiequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:14 schreef NiteSpeed het volgende:
Een camping 1 verhaaltje dan maar:
Mijn buurman werd wakker gemaakt door een vriendin van hem. Ze sprong de tent weer achteruit en schreeuwde "Jezus, Erwin!". Een vriend van haar werd geroepen om ook een kijkje te nemen. Deze jongeman sprong ook kwiek achteruit na het openen van de tent.
"Erwin, je ligt godverdomme in je tent te schijten!"
Even later gooide Erwin een vuilniszak met menselijke uitwerpselen tegen de tent van zijn vriend aan. Die bonjourde de vuilniszak net zo hard weer terug de tent in met een noodvaart.
Einde.
Nee niet gehoort, waar ergens stond je op de camping?quote:Op donderdag 2 september 2010 18:14 schreef qroy het volgende:
Iemand nog last gehad van een of ander alarm dat in een boom hing? Ik geloof dat het zaterdagavond was...
quote:Op donderdag 2 september 2010 18:14 schreef qroy het volgende:
Iemand nog last gehad van een of ander alarm dat in een boom hing? Ik geloof dat het zaterdagavond was...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |