abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85670871
camping 1: broek uit op je kop, broek uit op je kop!
pi_85670967
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 23:46 schreef electricfeel het volgende:
camping 1: broek uit op je kop, broek uit op je kop!
Dat hoorde ik zondagochtend rond 6 uur wat lui schreeuwen toen ik in mijn eentje voor de tent zat omdat ik toch niet kon slapen :')
pi_85672240
Haha ja dat was de groep met wie wij waren, er gingen serieus ook mensen hun broek uitdoen en op hun hoofd zetten :') en maandagochtend was ook geniaal hehe
pi_85672850
Waren jullie die groep die ook aan het tennissen waren, die groep die er naast stond of een groep die toen naar het festivalterrein liep? :P Uit die hoek heb ik toen ook een hardgekookt ei tegen m`n been gekregen, waarvan ik serieus heb overwogen hem op te eten :')
  woensdag 25 augustus 2010 @ 10:20:50 #30
308451 FreelanceMessias
Christus tijdens kantooruren
pi_85679316
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 23:29 schreef t0mmyb0y199 het volgende:

[..]

Atak _O_

Ik stond zelf naast de sloot vlakbij het veel te kleine pad naar de wc's.
Sliep een kerel vlakbij ons gewoon buiten, zonder tent _O-
Welke dag was dat? Er was wel iemand die bij ons 2 tenten was ingekropen, terwijl niemand wist wie hij was.
Was wel komisch "Ehhh, wil iemand even mijn tent opendoen, ik moet er iemand uitschoppen, en ik weet niet wie het is!" om 5 uur s'ochtends :D
Voormalig ChocolateGiddyUp
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 25 augustus 2010 @ 21:56:16 #31
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_85706648
Camping 1 O+ heerlijk om er weer terug te zijn. Pad uitlopen waarmee je de camping op komt en dan aan het einde schuin rechts, daar lagen wij. Groene partytent + rubberboten

toen ik camping 1 op kwam lopen: O+
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_85717296

Wij stonden daar (onder de bomen) O+ O+

Trouwens die gele party tent was van 3fm, maandagochtend liepen er 2 beveiligers 'm te slopen omdat ze dachten dat ie van mensen waren die al weg gegaan waren, bleek echter van 3fm te zijn en die vonden het niet zo heel leuk dat hun dure partytent nu in stukjes lag :D :D
Op 31-12-2010 20:01 schreef ViezeFreddiey
meest baas van FoK 2010 _O_
pi_85720382
Hier woonde ik ongeveer:

Waarschijnlijk kwamen we een beetje rond dezelfde tijd aan, want ik heb het terrein ook nog zo mogen aanschouwen.
People assume too much.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 26 augustus 2010 @ 15:00:45 #34
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_85731896
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 06:02 schreef willemwaus het volgende:
[ link | afbeelding ]

Wij stonden daar (onder de bomen) O+ O+

Trouwens die gele party tent was van 3fm, maandagochtend liepen er 2 beveiligers 'm te slopen omdat ze dachten dat ie van mensen waren die al weg gegaan waren, bleek echter van 3fm te zijn en die vonden het niet zo heel leuk dat hun dure partytent nu in stukjes lag :D :D
de beveiligers die camping 1 moesten leegvegen waren sowieso debielen :{
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_85732440
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:40 schreef Aure het volgende:
Onze buurmeisjes kregen het trouwens nog voor elkaar om een minigasbrander in de fik te steken :')
hihi volgensmij heb ik dat zien gebeuren.

1e straat links aan de rechterkant (veld van de achterkant van het totiletgebouw).
pi_85732662
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 23:29 schreef t0mmyb0y199 het volgende:

[..]

Atak _O_

Ik stond zelf naast de sloot vlakbij het veel te kleine pad naar de wc's.
Sliep een kerel vlakbij ons gewoon buiten, zonder tent _O-
ik liep daar smorgens langs naar de wc's en dacht dat tie gozer t te warm had in zn tent ofzo maar vond het wel een beetje vreemd dat tie dan op luchtbed helemaal in zn slaapzak lag.
hij heeft zo dus echt de nacht ook doorgebracht:P
pi_85733440
Op zich wel chill hoor...was toch goed weer.
Ik zou persoonlijk alleen bang zijn voor van die oh zo grappige: kijk hij slaapt, laten we gekke shit met hem doen-humor
People assume too much.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 26 augustus 2010 @ 15:50:38 #38
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_85733862
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 15:39 schreef very het volgende:
Op zich wel chill hoor...was toch goed weer.
Ik zou persoonlijk alleen bang zijn voor van die oh zo grappige: kijk hij slaapt, laten we gekke shit met hem doen-humor
de laatste nacht moet dat geen pretje zijn geweest qua weer
DeLuna vindt me dik ;(
pi_85734839
Zou ik geen last van hebben gehad...ben zondag nacht rond 2/3 uur weggereden
People assume too much.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 26 augustus 2010 @ 19:38:36 #40
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_85741826
Toen had ik nog bamboe in mijn hand
DeLuna vindt me dik ;(
pi_85793786
Een camping 1 verhaaltje dan maar:

Mijn buurman werd wakker gemaakt door een vriendin van hem. Ze sprong de tent weer achteruit en schreeuwde "Jezus, Erwin!". Een vriend van haar werd geroepen om ook een kijkje te nemen. Deze jongeman sprong ook kwiek achteruit na het openen van de tent.

"Erwin, je ligt godverdomme in je tent te schijten!"

Even later gooide Erwin een vuilniszak met menselijke uitwerpselen tegen de tent van zijn vriend aan. Die bonjourde de vuilniszak net zo hard weer terug de tent in met een noodvaart.

Einde.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_85972537
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 00:14 schreef NiteSpeed het volgende:
Een camping 1 verhaaltje dan maar:

Mijn buurman werd wakker gemaakt door een vriendin van hem. Ze sprong de tent weer achteruit en schreeuwde "Jezus, Erwin!". Een vriend van haar werd geroepen om ook een kijkje te nemen. Deze jongeman sprong ook kwiek achteruit na het openen van de tent.

"Erwin, je ligt godverdomme in je tent te schijten!"

Even later gooide Erwin een vuilniszak met menselijke uitwerpselen tegen de tent van zijn vriend aan. Die bonjourde de vuilniszak net zo hard weer terug de tent in met een noodvaart.

Einde.
jakkie
ben iig blij dat ik daar dan niet naast stond:P
pi_85992504
Iemand nog last gehad van een of ander alarm dat in een boom hing? Ik geloof dat het zaterdagavond was...
pi_86106353
quote:
Op donderdag 2 september 2010 18:14 schreef qroy het volgende:
Iemand nog last gehad van een of ander alarm dat in een boom hing? Ik geloof dat het zaterdagavond was...
Nee niet gehoort, waar ergens stond je op de camping?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 5 september 2010 @ 22:54:13 #45
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_86109119
quote:
Op donderdag 2 september 2010 18:14 schreef qroy het volgende:
_O- dat was hilarisch, wij kwamen net voorbij lopen. Dan zie je vereende krachten van de Lowlands O+ iedereen tegelijk om dat ding eruit te krijgen. Alleen mooi dat iedereen wat anders deed, de één was erin aan het klimmen terwijl de ander een bal in de boom gooide, een volgende stond met een stok te hijsen _O- en dan iedereen onder de boom zodat als er wat valt het boven op je kop zou vallen. Maar het was dus een amusant gezicht.

En het gejuich toen het alarm gevonden en uitgeschakeld was :D _O_
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')