abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85721708
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 00:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet :).

Ik zeg alleen dat doordat dat soort muziek, dat er dus 5 jaar geleden niet was, ander publiek aantrekt. Zie ook het LL forum, je ziet echt HEEL veel posts van die-hard LL gangers, die al 15 jaar gaan, die merken dat de sfeer anders is, vooral in de dance-tenten :).
5 jaar geleden stond er ook al vrij veel Dance hoor, ben zelf een Danceliefhebber die overdag ook een bandje kijkt en dat deed ik 5 jaar geleden ook al.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 10:56:30 #277
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_85721786
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 08:56 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Dat geldt niet voor het gehele dance-publiek hoor.
Zeker de echte techno-fans zijn over het algemeen bovengemiddeld intelligent. Hardcore publiek is weer precies de andere kant op. Gewoon iedereen lekker laten genieten dan is er niks aan de hand. Je hoeft je er niet aan te irriteren :)
Doe ik ook meestal niet (alleen op FOK!, want FOK!). Maar de enige keer dat ik echt ruzie had op LL was met een dance-figuur. (witte linnen broek, zonnebrilletje in het haar, petje, oorbelletjes) Die werd boos op me omdat ik in een plas stapte en zijn broek viesmaakte.

Toen ie echt begon te flippen sprongen er 4 boeren voor zijn neus in een plas, die broek kon ie weggooien _O-.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_85721881
Vorig jaar stond ik trouwens tegenover een groep met rockers, zwaar onder de ketamine, een was er op den duur zo zwaar van de kaart dat zwaar ruzie met z'n eigen vriendin had niet normaal meer!

Al die krakers zitten ook behoorlijk aan de ketamine.
pi_85721934
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 10:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Doe ik ook meestal niet (alleen op FOK!, want FOK!). Maar de enige keer dat ik echt ruzie had op LL was met een dance-figuur. (witte linnen broek, zonnebrilletje in het haar, petje, oorbelletjes) Die werd boos op me omdat ik in een plas stapte en zijn broek viesmaakte.

Toen ie echt begon te flippen sprongen er 4 boeren voor zijn neus in een plas, die broek kon ie weggooien _O-.
Wie z'n schuld is die ruzie dan?

OK je moet niet in een witte broek op een festival gaan lopen maar.............................
pi_85722047
Vraag me af welke dance haters hier zelf dan echt een aanvaring hebben gehad bij de bravo en de x-ray. Ik ben er zelf ook een paar keer geweest, lekker uit mijn dak gegaan en heb alleen maar vrienden gemaakt. Ook helemaal geen rare druggies gezien daar. Eigenlijk maar 1 keer ergens op een grasveldje maar dat waren overduidelijk psychedelica.

Ik word zelf eigenlijk een beetje moe van Indiepop/rock liefhebbers die zichzelf zo superieur voelen in hun muzieksmaak en automatisch elektronische muziek als backwards en simpel bestempelen. Of ze moeten toevallig ook een paar instrumenten bespelen, dan is het opeens wel weer cool :r
Doe eens lief!
  donderdag 26 augustus 2010 @ 11:05:34 #281
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_85722108
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:00 schreef Luni het volgende:

[..]

Wie z'n schuld is die ruzie dan?

OK je moet niet in een witte broek op een festival gaan lopen maar.............................
Eeehmmm, het was een grote modderpoel, ik liep gewoon, net als 50000 anderen :').

gast was te dom om te poepen, maar dat weet je met petjes :').
Get woke, go broke!
pi_85722762
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 00:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]

maar de dancejeugd is wel eerder geneigd foute dingen te doen :).

Het zijn gewoon (bewezen) minder intelligente, maar WEL socialere jongeren :). uiteindelijk worden alle jongeren wel volwassen.
_O- weer zo'n luchtfietser..
  donderdag 26 augustus 2010 @ 11:24:11 #283
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_85722796
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:23 schreef Schaapstoeter het volgende:

[..]

_O- weer zo'n luchtfietser..
Weer iemand die denkt dat 1 woord en 1 smiley een overtuigende mening is! _O-.
Get woke, go broke!
pi_85722876
quote:

[..]

Die werd boos op me omdat ik in een plas stapte en zijn broek viesmaakte.
.
En wij moeten maar aannemen dat jij helemaal niet op een andere manier provocerend bent geweest.. Leuk verhaaltje voor in de prive
pi_85722912
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Weer iemand die denkt dat 1 woord en 1 smiley een overtuigende mening is! _O-.
dan zou je de hele discussie moeten lezen en dan zou je weten wat ik bedoel
  donderdag 26 augustus 2010 @ 11:29:12 #286
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_85722996
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:26 schreef Schaapstoeter het volgende:

[..]

En wij moeten maar aannemen dat jij helemaal niet op een andere manier provocerend bent geweest.. Leuk verhaaltje voor in de prive
:').

Ja, dat moet je aannemen, want ik had die gast niet eens gezien voor ie begon te janken over zijn broek.

Mannen die janken over hun broek, op een festival, na 2 dagen regen, denk even na vent...
Get woke, go broke!
pi_85723075
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]

:').

Ja, dat moet je aannemen, want ik had die gast niet eens gezien voor ie begon te janken over zijn broek.

Mannen die janken over hun broek, op een festival, na 2 dagen regen, denk even na vent...
Boeboe.. wat vervelend en jij hebt je helemaaaaaaaaaaaaaaaal niet laten lijden door de enorme vooroordelen die in jou hoofdje zitten 8)7 _O- Ga eens nadenken
  donderdag 26 augustus 2010 @ 11:31:59 #288
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_85723101
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:31 schreef Schaapstoeter het volgende:

[..]

Boeboe.. wat vervelend en jij hebt je helemaaaaaaaaaaaaaaaal niet laten lijden door de enorme vooroordelen die in jou hoofdje zitten 8)7 _O- Ga eens nadenken
Flikker eens op, je was er niet bij, en het feit dat er 4 mensen bijstonden die mij dus hielpen snapte je ook niet?

Danceliefhebber zeker? :'). "jou" Vooroordelen komen ergens vandaan, ze zijn namelijk vaak waar...
Get woke, go broke!
pi_85723300
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Flikker eens op, je was er niet bij, en het feit dat er 4 mensen bijstonden die mij dus hielpen snapte je ook niet?

Danceliefhebber zeker? :'). "jou" Vooroordelen komen ergens vandaan, ze zijn namelijk vaak waar...

Je bent toch niet boos op mij.. dat zou ik heel erg vinden _O- Luister discussie heeft eigenlijk geen zin Ben met je eens dat er ook genoeg dance figuren (als we het even zo mogen noemen) vervelend zijn, maar ga hier niet zitten beweren dat het meer alternatieve - rock publiek zo poes lief en aardig is. Jullie doen genoeg om de problemen die jullie hebben met dance figuren uit te lokken. Maar goed, be small minded I dont care
pi_85723327
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 09:13 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Nee hoor, die mogen blijven, dat hoort bij Lowlands. 's-Nachts ben ik voor 70's, 80's 90's. 00's en rock party's!
Je wil dus wel DJ's maar gewoon hele slechte en voorspelbare :{
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 11:38:27 #291
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_85723347
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:37 schreef Schaapstoeter het volgende:

[..]

Je bent toch niet boos op mij.. dat zou ik heel erg vinden _O- Luister discussie heeft eigenlijk geen zin Ben met je eens dat er ook genoeg dance figuren (als we het even zo mogen noemen) vervelend zijn, maar ga hier niet zitten beweren dat het meer alternatieve - rock publiek zo poes lief en aardig is. Jullie doen genoeg om de problemen die jullie hebben met dance figuren uit te lokken. Maar goed, be small minded I dont care
Uit ervaring vind ik dat gewoon wel, gabbers bijv :).

En ik vind het dan ook jammer dat LL steeds meer gemengd is, maar ik ben het wel met je eens dat we er niet uit gaan komen :).
Get woke, go broke!
pi_85723371
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:37 schreef Schaapstoeter het volgende:

[..]

Jij hebt echt veel te veel foute drugs op met die paranoide van je dat rockers proberen dance figuren uit te lokken. _O-
pi_85723375
quote:

[..]

Was dat niet bij Tiesto? Dat is inmiddels al weer een jaar of 8/9 geleden namelijk.....
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_85723435
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:38 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Uit ervaring vind ik dat gewoon wel, gabbers bijv :).

En ik vind het dan ook jammer dat LL steeds meer gemengd is, maar ik ben het wel met je eens dat we er niet uit gaan komen :).
Laten we het erop houden dat we andere andere ervaringen hebben dan :)
pi_85723444
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:

Je wil dus wel DJ's maar gewoon hele slechte en voorspelbare :{
Die in ieder geval nog wel platen draaien waarin nog eens een gitaar en een drumstel in voor komen, ipv alleen maar computers en syntesheizers en een bpm van 100+ .
pi_85723461
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:39 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Jij hebt echt veel te veel foute drugs op met die paranoide van je dat rockers proberen dance figuren uit te lokken. _O-
Ja, gelukkig wel erg lekker allemaal. Ook goed voor je seksleven ~O>
pi_85723477
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:03 schreef Prenzlauer het volgende:
Ik word zelf eigenlijk een beetje moe van Indiepop/rock liefhebbers die zichzelf zo superieur voelen in hun muzieksmaak en automatisch elektronische muziek als backwards en simpel bestempelen.
Ik geloof dat die mentaliteit vooral voorbehouden is aan de oude verzuurde rockers en metalende brugklassers. De gemiddelde indie-rocker is niet zo moeilijk met beats en bliepjes heb ik het idee.
pi_85723527
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:40 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Die in ieder geval nog wel platen draaien waarin nog eens een gitaar en een drumstel in voor komen, ipv alleen maar computers en syntesheizers en een bpm van 100+ .
Grolsch, hele nacht. (En saai dat het is daar altijd)
  donderdag 26 augustus 2010 @ 11:43:28 #299
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_85723537
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ik geloof dat die mentaliteit vooral voorbehouden is aan de oude verzuurde rockers en metalende brugklassers. De gemiddelde indie-rocker is niet zo moeilijk met beats en bliepjes heb ik het idee.
mwah, ik ga best mee met de muziek, luister veel moderne bands, maar ik heb gewoon niets met zielloze bliepjes, sorry :).

Ik wil een gitarist los zien gaan op een solo, een beukende drumsolo, een krijsende zanger die losgaat op emoties.

geen gastje met een petje die aan knopjes draait en zijn handje omhoog doet :).
Get woke, go broke!
pi_85723636
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

mwah, ik ga best mee met de muziek, luister veel moderne bands, maar ik heb gewoon niets met zielloze bliepjes, sorry :).

Ik wil een gitarist los zien gaan op een solo, een beukende drumsolo, een krijsende zanger die losgaat op emoties.

geen gastje met een petje die aan knopjes draait en zijn handje omhoog doet :).
Ik ga ook best mee met de muziek. Maar ik heb een tyfushekel aan alles waar het discutabele label indie opgeplakt kan worden. Dat is zo'n 70% van de dagprogrammering. Toch vermaak ik me prima zonder me op te winden over wat anderen doen voor hun lol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')