da's zo'n beetje hun stijl. fragmentjes draaien, lollige tussenstukjes flauwe overgangen en doordansen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:51 schreef FalleNk810i het volgende:
Boemklatsch was ook behoorlijk vervelend bezig door telkens het nummer op het hoogtepunt af te blazen en een volgend nummer in te zetten....
quote:Ej maar mensen, luister luister, luister nou ff lowlands, lowlands we zijn er, jeweettog.
Wat heeft hij nou weer gehad?quote:
Tegen die tijd waren we al hard afgeknapt en bij de tent gaan zuipen... Zonde, want donderdagfeest vind ik altijd een van de hoogtepuntenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:59 schreef Hpzone het volgende:
Die gozer op de donderdagavond werd op het gegeven moment dan ook heerlijk uitgefloten.. En terecht, wat was die gozer fucking irritant.
[..]
Dave Clark draaide dat stukje op het eind van z'n setquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:05 schreef Urquhart het volgende:
coke, bergen coke.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:04 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Wat heeft hij nou weer gehad?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:05 schreef Jantehs het volgende:
[..]
Dave Clark draaide dat stukje op het eind van z'n set
Ik was er wel tot een uurtje of 8. Kwamen al weer mensen in pyjama aan. En het was 1 van mijn hoogtepunten en had vrijdag ook een bizarre katerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:03 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Tegen die tijd waren we al hard afgeknapt en bij de tent gaan zuipen... Zonde, want donderdagfeest vind ik altijd een van de hoogtepuntenVrijdagochtend hadden we ook voor het eerst geen bizarre kater
quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:59 schreef Ruud het volgende:
Ik ben voor het eerst in m'n LL carrière niet in de 24 uurs tent geweest.
waarom ga je erheen als het niet je muziek is?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:23 schreef whosvegas het volgende:
Kees van Hondt
Opzouten met je zouteloze muziekjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |