Jaa maar niet enkel in Duitsland maar elders ook.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:12 schreef Socios het volgende:
Was afgelopen weekend ook een dagje in Duitsland. Kneitergeile wijven daar.
Je bent gewoon jaloersquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:19 schreef IrCute het volgende:
Dat gezeik altijd van ''alle lekkere wijven wonen in x land''. Ga eens naar buiten en je zult overal mooie meiden zien.
bullshit, duitse dames zijn knettertje geil.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:23 schreef Drinky het volgende:
Ik was in duitsland maar ik vond van niet.
Duitse meiden zijn veelal dikker, en anders zijn het alto's/gothics enz. . Je hebt er wel prachtexemplaren tussen zitten, maar die zijn zeldzaam, soort van Lugia of Mew
Niet waar ik was swaquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:24 schreef ASroma het volgende:
[..]
bullshit, duitse dames zijn knettertje geil.
Nein im Süden und denn ins Südwestenquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wären Sie im Osten? Daar zijn ze inderdaad lelijker..
Berlijn hier. Confirmed.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:12 schreef Socios het volgende:
Was afgelopen weekend ook een dagje in Duitsland. Kneitergeile wijven daar.
In deelstaat Bayern? Hoor juist vaak dat Zuid-Duitse vrouwen heel lekka zijn.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:31 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nein im Süden und denn ins Südwesten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |