Ook leuk natuurlijkquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:58 schreef Juicyhil het volgende:
Deze week komen er ook verslagen op de FP te staan.
Tot uw dienst.
Dat hou je elk jaar.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:14 schreef Slickk het volgende:
Ik begrijp echt niet hoe ze 5,5 aan Bloody Beetroots hebben gegeven. Oké, ik was er zelf niet bij maar uit youtube-filmpjes en vele andere reacties (voor velen was het één van de hoogtepunten) af te leiden was het toch wel veel meer dan slechts een 5,5 waard?
Die bassist is echt geniaal! In de Merlyn paar maand geleden achteraf nog met 'm lopen ouwehoeren. Eerst wat hij wou weten is waar de dichtstbijzijnde coffeshoop isquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:36 schreef NeonPanda het volgende:
Klopt. En de bassist van Selah Sue een ''wigger'' noemen. Kom op. Die gast had gewoon plezier met muziek maken. Zo mag ik het ook graag zien.
Hij maakt wel een punt hoor dat het muzikaal niet veel bijzonders en al (te) veel gedaan is. Ik vond voor LL de BB ook een kazig en te makkelijk, maar ben ook helemaal los gegaan in de Bravo en daar gaat het bij deze band toch om, dus misschien als je suf staat toe te kijken van de zijkant is het een 5.5, maar als je meegaat in het publiek is het zeker een 8 waard.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:51 schreef Balgehakt het volgende:
Bloody Beetroots waren echt supertof en kregen bovendien gewoon de hele tent mee, ook al was het ergens in de middag. Als het niet het genre van de reporter was had hij toch moeten merken dat het bij de andere luisteraars wel in de smaak viel.
Voor de kenners, het laatste nummer (horkerige beuktechno) was 'spastik'. Voor de niet kenners, spastik is de grootste 'hit' van Richie Hawtin zelf en een van de meest toonaangevende nummers allertijden van de afgelopen 25 jaar binnen het techno-genre en daar sloot hij z'n perfecte set mee af. De reviewer laat op pijnlijke wijze blijken dat hij z'n huiswerk niet gedaan had.quote:De Plastikman-set wordt netjes afgebouwd, en dan gaat ineens het licht op het podium aan en staat Richie vooraan op het podium, achter een stuk apparatuur. Hij steekt zijn vuist op, zwaait naar het publiek en knalt er een stuk horkerige beuktechno in die wel in heel schril contrast staat met de subtiele voorstelling ervoor. Waarom? Een victory lap? Een stukje troost voor de bezoekers die het allemaal afgelopen uur wel erg rustig vonden? Of voor hen die hun held ook nog even vijf minuten willen zien?
quote:Pas aan het slot komt Hawtin vanachter zijn videowall vandaan om met een kleine set-up vooraan het podium Spastik te spelen, zijn pièce de résisance (door 3voor12 abusievelijk ‘een stuk horkerige beuktechno’ genoemd). Het is de grande finale van een grootse show, die als het aan ons ligt snel navolging dient te krijgen van Hawtins generatiegenoten.
me2quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:34 schreef PiRANiA het volgende:
Bloody Beetroots was voor mij echt een hoogtepunt van LL
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |