nee het was een melodietje, maar was maar kort. zou een ringtone kunnen zijn..quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:40 schreef ShiroYasha het volgende:
'en we gaan nog niet naar huis.. ! '
nee dat deuntje was het niet, maar het kwam bij het bosje achter de sloot vandaan ergens.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:55 schreef Tijgerbroodje het volgende:
Volgens mij die van begin de dag met een dansje.
als dat die van de eerste ochtend was tenminste, want toen had ik nog geen oordoppen in haha.
Ik stond trouwens ook op camping 3, als je de eerste sloot na de toilet/douche gebouw en dan naar links, yea!
Oh dan zou ik het niet weten eigenlijk, ik hoorde de eerste ochtend wel heel vaak dat deuntje wat ik net gaf maar meer ook niet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:45 schreef Terloops het volgende:
[..]
nee dat deuntje was het niet, maar het kwam bij het bosje achter de sloot vandaan ergens.
Na verloop van tijd ga je vanzelf meebrullenquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:59 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik hoorde ook de hele tijd zo'n gast die zo'n oleee oleee oleeee oleee ding had.
Ook leuk.
Dit had ik kunnen postenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:29 schreef julian6 het volgende:
Die gast met die megafoon mag echt door de bliksem getroffen worden van mij. Heb me nog nooit zo zitten ergeren als die zaterdagnacht. De beste man zat van 5 tot 8 uur 's ochtends naast de weg continu hallowlands of iets dergelijks naar voorbijlopende vrouwen te roepen waardoor ik niet kon slapen terwijl ik al zulke koppijn had. En dat echt elke 15 seconden, bloedirritant.
Dat was leuk jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:45 schreef SicSicSics het volgende:
Het leven is een wervelstorm,
Hier in Duckstad,
Auto's, lasers, vliegmachines,
Bliksems 'tis wat,
Dappere helden,
Trekken te velde in,
Ducktales oohoo
Rechts achterin?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:45 schreef SicSicSics het volgende:
Het leven is een wervelstorm,
Hier in Duckstad,
Auto's, lasers, vliegmachines,
Bliksems 'tis wat,
Dappere helden,
Trekken te velde in,
Ducktales oohoo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |