nee het was een melodietje, maar was maar kort. zou een ringtone kunnen zijn..quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:40 schreef ShiroYasha het volgende:
'en we gaan nog niet naar huis.. ! '
nee dat deuntje was het niet, maar het kwam bij het bosje achter de sloot vandaan ergens.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:55 schreef Tijgerbroodje het volgende:
Volgens mij die van begin de dag met een dansje.
als dat die van de eerste ochtend was tenminste, want toen had ik nog geen oordoppen in haha.
Ik stond trouwens ook op camping 3, als je de eerste sloot na de toilet/douche gebouw en dan naar links, yea!
Oh dan zou ik het niet weten eigenlijk, ik hoorde de eerste ochtend wel heel vaak dat deuntje wat ik net gaf maar meer ook niet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:45 schreef Terloops het volgende:
[..]
nee dat deuntje was het niet, maar het kwam bij het bosje achter de sloot vandaan ergens.
Na verloop van tijd ga je vanzelf meebrullenquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:59 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik hoorde ook de hele tijd zo'n gast die zo'n oleee oleee oleeee oleee ding had.
Ook leuk.
Dit had ik kunnen postenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:29 schreef julian6 het volgende:
Die gast met die megafoon mag echt door de bliksem getroffen worden van mij. Heb me nog nooit zo zitten ergeren als die zaterdagnacht. De beste man zat van 5 tot 8 uur 's ochtends naast de weg continu hallowlands of iets dergelijks naar voorbijlopende vrouwen te roepen waardoor ik niet kon slapen terwijl ik al zulke koppijn had. En dat echt elke 15 seconden, bloedirritant.
Dat was leuk jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:45 schreef SicSicSics het volgende:
Het leven is een wervelstorm,
Hier in Duckstad,
Auto's, lasers, vliegmachines,
Bliksems 'tis wat,
Dappere helden,
Trekken te velde in,
Ducktales oohoo
Rechts achterin?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:45 schreef SicSicSics het volgende:
Hier in Duckstad,
Bliksems 'tis wat,
Dappere helden,
Trekken te velde in,
Ducktales oohoo
Na de 423ste keer werd het lichtelijk irritant!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:11 schreef Burdie het volgende:
Dat was leuk ja.
En iedereen meezingen.
Ik heb trouwens de relidudes gemist dit jaar, stonden die elders?
Haha, dat kan ik me voorstellen jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:17 schreef SicSicSics het volgende:
Na de 423ste keer werd het lichtelijk irritant!
BAANTJER LIVE !quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:45 schreef SicSicSics het volgende:
Hier in Duckstad,
Bliksems 'tis wat,
Dappere helden,
Trekken te velde in,
Ducktales oohoo
vast op xnoizzquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:11 schreef Burdie het volgende:
Ik heb trouwens de relidudes gemist dit jaar, stonden die elders?
Nee, maar heb het wel gezien.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:43 schreef Mr.DD het volgende:
Iemand nog twister gespeeld bij de ingang?
Da's een hele vooruitgang.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:04 schreef Burdie het volgende:
En die lui met bordjes die voorbijgangers cijfers gaven.
Ik begon donderdag met een 6, en zondagavond kreeg ik een 9.
.
Dat is elk jaar zoquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:07 schreef Balgehakt het volgende:
Fuck yeah! DUCKTALES!!
Overigens wel wat suf dat die mensen gewoon het hele festival lang midden op de weg zaten.
Nja, we zijn een paar keer uitgenodigd, en 2 x wezen kijken, maar er was niemand terwijl ze hadden gezegd dat ze er wel zouden zitten, beetje matig.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat is elk jaar zo.
Net als die gasten van de Magnietbar, die hadden een eigen feestje op de camping.
Vorig jaar hadden die lui een dagverwijderingquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:20 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Nja, we zijn een paar keer uitgenodigd, en 2 x wezen kijken, maar er was niemand terwijl ze hadden gezegd dat ze er wel zouden zitten, beetje matig.
Ben daar 2x geweest. Echt een gezellig boel daar.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat is elk jaar zo.
Net als die gasten van de Magnietbar, die hadden een eigen feestje op de camping.
Welke tijdstippen dan ? Had ook wel zin in een dik campingfeest.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:34 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ben daar 2x geweest. Echt een gezellig boel daar.
Mja, heeft het ook wel weer wat en zo storend is het niet. Overigens ook nog een 'officiële' Lowlands 2010 tatoeage van ze gekregen. llow <3 '10 staat er in watervaste stift op mijn arm, leuk aandenken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat is elk jaar zo.
Uhm ik weet het niet precies maar in ieder geval diep in de nacht. Volgens mij zaterdagnacht sowieso, er stond een bandje te spelen toen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:36 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Welke tijdstippen dan ? Had ook wel zin in een dik campingfeest.
Hmm net gemist dan, opzich wel jammer.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:45 schreef julian6 het volgende:
[..]
Uhm ik weet het niet precies maar in ieder geval diep in de nacht. Volgens mij zaterdagnacht sowieso, er stond een bandje te spelen toen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |