Succes dan maar!quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
Kan langer duren, zo te horen zit er een marokkaanse vrouw in de behandelkamer, die stelt echt 8 miljoen vragen. Allemaal hetzelfde, en maar jammeren. En dan zit er nog iemand in de wachtkamer.
Dat is altijd het ergste bij de tandarts...dat wachten in zo'n muffe ruimtequote:Op maandag 23 augustus 2010 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
Kan langer duren, zo te horen zit er een marokkaanse vrouw in de behandelkamer, die stelt echt 8 miljoen vragen. Allemaal hetzelfde, en maar jammeren. En dan zit er nog iemand in de wachtkamer.
Volvo's zien opstijgenquote:
Fokforum --> Index --> Onzin voor je levenquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:47 schreef -moppie- het volgende:
ik heb er net ook een geopend, zag jullie niet!
skéle wiewaw!quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:47 schreef -moppie- het volgende:
ik heb er net ook een geopend, zag jullie niet!
ING Internetspaarrekening. Niet dat daar het laatste halfjaar iets opgestaan heeft, maar goedquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:32 schreef Inu het volgende:
Waar hebben jullie je spaarrekening? Ik heb hem altijd bij de Rabo gehad, maar die rente is best wel laag...
Rabo internetbonussparen, rente is idd gedaald maarja...80% rente over 0 euro is net zoveel als 2% over 0 euroquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:32 schreef Inu het volgende:
Waar hebben jullie je spaarrekening? Ik heb hem altijd bij de Rabo gehad, maar die rente is best wel laag...
Die is ook maar 1,5%. Kun je beter die toprekening nemenquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:34 schreef r8ality het volgende:
[..]
ING Internetspaarrekening. Niet dat daar het laatste halfjaar iets opgestaan heeft, maar goed.
Ik heb ook niet zoveel, maar het is toch wel lekker om gratis geld te krijgenquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Rabo internetbonussparen, rente is idd gedaald maarja...80% rente over 0 euro is net zoveel als 2% over 0 euro
Schrale apen, toen ik begon was ie 2.5%...quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:39 schreef Inu het volgende:
[..]
Die is ook maar 1,5%. Kun je beter die toprekening nemen
[..]
Ik heb ook niet zoveel, maar het is toch wel lekker om gratis geld te krijgen
Ik denk dat ik mn spaargeld bij Job op zn spaarrekening ga dumpenquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:41 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb wel wat spaargeld maar laat het gewoon bij de rabo staan...zie het fiasco met je ijslandse vriendjes...die 0,5% extra rente is me dat niet waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |