probeer je order te cancellenquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:04 schreef Snaavel het volgende:
Damn, Heb ik nu een Wii motion plus gekocht op ebay voor 10 euro.. kan ik hem op buy in coins kopen voor 6 dollar.. en 50 cent.. plus 7% korting wat dus ongeveer 4,75 is.. DAMN!!!!![]()
![]()
Je moet sowieso geen plastic spul in zo'n mondje stoppen, ook niet uit Nederland. Ik vind het apart dat er nog geen groot schandaal is ontstaan omdat plastic vrouwelijke hormonen naboots door het bestanddeel bisphenol-A. Vrouwelijke jongetjes, super vrouwelijke meisjes, borstkanker, mannenborsten etcquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:07 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
ik zag grappige fopspenen voor baby's, maar bij nader inzien kan ik misschien beter geen baby producten uit China bestellen.... moest net aan de melkpoeder denken
De md-80 is de namaakquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:51 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Maar 2uur, dat is weinig voor zo'n vliegtuig![]()
[ afbeelding ]
edit: http://www.buyincoins.com(...)rd-product-1310.html
Een md-80 namaak![]()
Je hebt 2 knoppen. Je drukt knop 1 in, een lampje gaat branden. Je drukt knop 2 in en het lampje gaat knipperen en gaat uit. Dan is ie aan het opnemen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:56 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
En hoe zat het ook al weer met die classes van micro SD kaartjes? Welke class heb ik nodig? En is er wel een cam waar je zeker kan zien of hij aan is?
tja, voor 11 euro kun je een gok wagen het is niks, en ze zullen vast ook gewoon goed werkenquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:12 schreef Snaavel het volgende:
Heb net voor 11 euro een nunchuck + wii controller gekocht..
ik zou toch gek zijn om 50 euro te betalen voor een officiële, als deze net zo goed werkt..
Kylequote:Op maandag 30 augustus 2010 15:35 schreef monkeybrain het volgende:
Fietsen in China![]()
Anti-pollution City Cycling Mask Mouth-Muffle Dust Mask
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verliefd?quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:12 schreef tomz00r het volgende:
Wat is Kyle een held.![]()
Hij helpt echt supergoed, en het is niet alleen zakelijk maar hij maakt soms ook nog een leuke opmerking tussendoor. Hij zegt het gewoon eerlijk als een product bagger is en dat hij het me dan afraadt te kopen, en het is gewoon echt superchill om bij hem te bestellen! Je kan alles gewoon vragen, en hij handelt het meestal meteen af. Hij is ook nog eens supervaak online. (van heel vroeg in de ochtend tot laat in de middag).
Kyle!![]()
www.xcfashion.com of via Jack/Kyle bij www.taobao.comquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:52 schreef Snaavel het volgende:
Een paar maandjes terug toen stond in dit topic ook een website waar je kleding kon kopen...
welke website is dat nou?
En wat is die email van kyle/jack?quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:54 schreef dj-mike het volgende:
[..]
www.xcfashion.com of via Jack/Kyle bij www.taobao.com
service01@zarmark.comquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:56 schreef Snaavel het volgende:
[..]
En wat is die email van kyle/jack?
Ok, En die broeken op taobao, zijn rond de 30 euro?quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:17 schreef dj-mike het volgende:
[..]
service01@zarmark.com
of
MSN: kylezhou1988@hotmail.com
Oh, en jouw leesvermogen en eigen initiatief, zijn die ook stuk?quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:35 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ok, En die broeken op taobao, zijn rond de 30 euro?
Ja, ik had laatst deze naar Kyle gestuurd voor een request; http://item.taobao.com/item.htm?id=5928700057quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:35 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ok, En die broeken op taobao, zijn rond de 30 euro?
Ja, Moet nog binnen komen, heb het 2 dagen besteld op Ebay en moet ook nog van uit china komen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:54 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Oh, en jouw leesvermogen en eigen initiatief, zijn die ook stuk?
Dat zijn heul wel vette jeansquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:55 schreef dj-mike het volgende:
[..]
Ja, ik had laatst deze naar Kyle gestuurd voor een request; http://item.taobao.com/item.htm?id=5928700057
Kwam uit op $41
quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:12 schreef tomz00r het volgende:
Wat is Kyle een held.![]()
Hij helpt echt supergoed, en het is niet alleen zakelijk maar hij maakt soms ook nog een leuke opmerking tussendoor. Hij zegt het gewoon eerlijk als een product bagger is en dat hij het me dan afraadt te kopen, en het is gewoon echt superchill om bij hem te bestellen! Je kan alles gewoon vragen, en hij handelt het meestal meteen af. Hij is ook nog eens supervaak online. (van heel vroeg in de ochtend tot laat in de middag).
Kyle!![]()
Als je geen kinderen hebt kan je beter geen oordeel over het gebruik van bijvoorbeeld spenen hebben, dat komt nogal dom , nee heeeeeel dom over.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |