Met de komst van flexibele OLED-schermen gaat op technologiegebied in de toekomst een hoop mogelijk worden. De Braziliaanse designer Dinard da Mata onderzocht voor Philips een aantal opties en kwam met de Philips Fluid smartphone op de proppen. Door ‘m uit te klappen heb je de beschikking over een groot scherm, maar je kunt het concept ook gewoon om je pols dragen. Wat mij betreft mogen de producenten van mobiele telefoons hier heel snel mee aan de slag gaan, want het ziet er indrukwekkend uit.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:23 schreef kahlanamnell het volgende:
Weet iemand wat dit is?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
google zegt dit: most innovative mobile tide 手镯式概念手机Fluid
Dinard da Mata 设计的手镯式概念手机Fluid
het stond bij baby spullen? Beetje vreemd, maar is dit een soort opvouwbare tv of computer?
Kan je dit kopen? Het is wat vaag allemaal. Ik zie nergens een prijs staan of meer info.
Die heb ik maar dan met 100 euro biljettenquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:15 schreef kahlanamnell het volgende:
Dit is wel echt vet![]()
[ afbeelding ]
hoe bladeren jullie eigenlijk op die taobao site, met google translate?
Laatse pic lijkt op een psp besturingsysteem.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:23 schreef kahlanamnell het volgende:
Weet iemand wat dit is?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Baby betekend meestal advertentie.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:33 schreef kahlanamnell het volgende:
die is dus nog niet te koop? Ik ga nu naar bed omdat ik er heel vroeg uitmoet, maar morgen toch eens zoeken, dat is wel een ding wat ik ga kopen als ik een buy knopje kan vinden
Ik keek bij baby dingen, maar misschien heeft die translate van google wel van het woord nieuw in het chinees baby gemaakt? Dat is nog wel enigzins logisch...
Je kan ook gewoon je bankrekening koppelenquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:04 schreef julian6 het volgende:
Hallo; is het nou zo dat je per sé een creditcard aan je PP moet toevoegen voordat je kunt bestellen bij DX? Of is er een manier om dat te omzeilen? Excuses als dit al in de OP staat.
Dat heb ik gedaan, maar ik krijg de melding:quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:07 schreef dj-mike het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon je bankrekening koppelen
quote:Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.
Oo dat heb ik ook soms. Dan moet je wat geld overmaken van je bank naar je pp account (duurt 1 dag) en dan kan je betalen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:10 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, maar ik krijg de melding:
[..]
Ik zal eraan denken, heb nu maar bij focalprice besteld.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:18 schreef Sdm007 het volgende:
[..]
Oo dat heb ik ook soms. Dan moet je wat geld overmaken van je bank naar je pp account (duurt 1 dag) en dan kan je betalen.
Voor het wegen van de handel?quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:53 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik zal eraan denken, heb nu maar bij focalprice besteld.
[ afbeelding ]
0.001g digital scale. Hoop dat ie goed is
Dit kan niet anders dan voor drugs bedoeld zijn.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:53 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik zal eraan denken, heb nu maar bij focalprice besteld.
[ afbeelding ]
0.001g digital scale. Hoop dat ie goed is
Die keychain dingen zijn wel goed volgens mij: http://www.buyincoins.com(...)rd-product-1311.htmlquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:30 schreef MagischMannetje het volgende:
Wat is nou de beste spy camera. Eerst was het die md-80 maar welke is nu de beste? Ik zoek er namelijk een om op een helm te zetten.
Maar 2uur, dat is weinig voor zo'n vliegtuigquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:49 schreef monkeybrain het volgende:
Als ze versie 3 zijn.
"De beste" is natuurlijk relatief. Deze batterij gaat maar 50 minuten mee, de md-80 2 uur.
De bediening is ook nogal raar, je weet nooit zeker of ie echt AAN staat![]()
http://www.chucklohr.com/808/#Overview
De beste = een duurdere![]()
En hoe zat het ook al weer met die classes van micro SD kaartjes? Welke class heb ik nodig? En is er wel een cam waar je zeker kan zien of hij aan is?quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:49 schreef monkeybrain het volgende:
Als ze versie 3 zijn.
"De beste" is natuurlijk relatief. Deze batterij gaat maar 50 minuten mee, de md-80 2 uur.
De bediening is ook nogal raar, je weet nooit zeker of ie echt AAN staat![]()
http://www.chucklohr.com/808/#Overview
De beste = een duurdere
ik zag grappige fopspenen voor baby's, maar bij nader inzien kan ik misschien beter geen baby producten uit China bestellen.... moest net aan de melkpoeder denkenquote:
zo'n 20 euro.. niet zo duurquote:Op maandag 30 augustus 2010 03:52 schreef tomz00r het volgende:
[..]
Dit kan niet anders dan voor drugs bedoeld zijn.
Haha, hoe duur was die? Misschien neem ik er ook wel 1.
maar dan weet je wel zeker dat t kwaliteit is.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:34 schreef julian6 het volgende:
[..]
zo'n 20 euro.. niet zo duurIn nederland betaal je al gauw 100 euro voor zo'n scale.
24 hours (In Sunday I do not reply)quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:30 schreef Mula het volgende:
Ik heb Jack vandaag een mail gestuurd met een pricerequest. Iemand een idee hoelang het gemiddeld duurt voordat je een reactie krijgt?
Ik handel nergens inquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:48 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
maar dan weet je wel zeker dat t kwaliteit is.
als ik denk dat het is waarin je handelt, kan zon slechte scale je heel wat euros kosten als je begrijpt wat ik bedoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |