Wat heb je allemaal dan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:42 schreef mtchel112 het volgende:
kreeg eerst de pakketjes bezorger van tnt aan de deur, een trainingsbroek en shirt (die met 3 strepen)
en 5 minuten later mijn pakketje van BIC, de bezorger kreeg m niet door de brievenbus
TomTom Navigator 6/7 er op pleuren ;Dquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:59 schreef bularax het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal dan?
EDIT:
Heeft iemand ervaring met Navigatie op een Ipaq?
ik zeg tg traininsbroek en t-shirt, nog wt spulletjes voor mn mobielquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:59 schreef bularax het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal dan?
EDIT:
Heeft iemand ervaring met Navigatie op een Ipaq?
Ik dacht ook dat je een Kampsjaak bezorger met sportbroek bedoeldequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:46 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
ik zeg tg traininsbroek en t-shirt, nog wt spulletjes voor mn mobiel
Hoezo begrijpelijk? Zo'n ding zou je gewoon op een afgesloten terrein moeten kunnen gebruiken. Net zoals een keukenmes waarmee je niet op straat gaat rondzwaaien. Met dank aan alle broekpoepers in dit landquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:14 schreef Berend. het volgende:
[..]
Super vet ding! Jammer dat ze hier niet legaal zijn.. Maar ook begrijpelijk.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:05 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat je een Kampsjaak bezorger met sportbroek bedoelde![]()
[..]
Hoezo begrijpelijk? Zo'n ding zou je gewoon op een afgesloten terrein moeten kunnen gebruiken. Net zoals een keukenmes waarmee je niet op straat gaat rondzwaaien. Met dank aan alle broekpoepers in dit land
quote:Een scheet is vliegende poep
door wie kreeg je hem overhandigd, de koningin?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:37 schreef rub3n het volgende:
Zojuist mijn iPhone houder voor ¤ 2,12 overhandigd gekregen. Prima ding. Hij gaat wel wiebelen in de auto denk ik. Maandag eens even testen.
Moet jij geen vakantie dingen doenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:39 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
door wie kreeg je hem overhandigd, de koningin?
Waar had jij deze besteld?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:23 schreef Stickvis het volgende:
net een 'chinees' scherm op mn iphone gezet..
Reageert zelfs beter dan de orginelen
Ooh, een digitizer, ik dacht een LCD schermquote:Op zondag 29 augustus 2010 10:00 schreef Stickvis het volgende:
Ebay..
7pond incl verzenden to uk en tools
Gewoon digitizer zoekenw
goedkoop zal moeilijk worden:quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:52 schreef Cheapo het volgende:
Weet iemand waar ik goedkoop een lcd schermpje kan krijgen voor een Gameboy Advanced SP?
Heb op wat webshops gekeken maar nog geen suc6 gehad.
Nog via jacks b edrijf alleen heet het anders: zarmark mail: service01(at)zarmark.com en hij heeft ook nog msn staat volgens mij paar paginas tetug.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:47 schreef Robin-e30 het volgende:
Ben al een tijdje niet meer online geweest.
Worden taobao bestellingen nog steeds via jack geregeld ? Of iemand anders daar meen ik namelijk iets over gelezen te hebben iemand die goedkoper zou zijn ?
Ik hoor graag je ervaring.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:11 schreef dj-mike het volgende:
Net ff een Taobao price-request naar Jack gestuurd, eens kijken of hij of Kyle weer met een belachelijke prijs komt, anders ga ik maar eens serieus kijken bij taobao-hunter.com!
Met de Google Toolbar idd, ik vertaal het trouwens wel naar Engels, dan komen er nog een beetje zinnige vertalingen tevoorschijn.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:15 schreef kahlanamnell het volgende:
Dit is wel echt vet![]()
[ afbeelding ]
hoe bladeren jullie eigenlijk op die taobao site, met google translate?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |