Je betaalt per product en krijgt per product de prijs te horen. Als ik veel requests had dan zeiden ze soms van als je het allemaal bestelt dan krijg je 2 euro per kledingstuk korting, maar meer dan dat ook niet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:52 schreef Mula het volgende:
[..]
Ah dankje! Ik ben heel erg benieuwd wat het gaat kosten, dus ik zit met smart op de email te wachten!![]()
Hoe zit het trouwens met het bestellen van meerdere artikelen? Is het goedkoper om meerdere dingen tegelijk te bestellen of betaal je gewoon per produkt en maakt het dus niet uit?
Het is inderdaad fucking duur...quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:18 schreef dj-mike het volgende:
Ligt het aan mij, of was Jack vroeger veel goedkoper met zijn Taobao-orders?
Ik wil graag muurstickers bestellen. Ik heb dpcalc gedownload maar dan moet je schatten om hoeveel gewicht het gaat. Muurstickers wegen niets, maar het kan zijn dat er karton ofzo bijzit. Muursticker is 35 yen, verzending is max 15 yen (=duurste optie). Als er dan eenzelfde bedrag overheen komt als bij een tshirt (dus 8 euro) dan ben ik tevreden.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:12 schreef tomz00r het volgende:
[..]
Je betaalt per product en krijgt per product de prijs te horen. Als ik veel requests had dan zeiden ze soms van als je het allemaal bestelt dan krijg je 2 euro per kledingstuk korting, maar meer dan dat ook niet.
Een vest van 120 (100+20 verzending) yuan (13 euro) op Taobao is inclusief verzenden 25 euro, en een t-shirt van 80 (70+10 verzenden) yuan (9 euro) is ongeveer 17 euro. De prijzen die ik te horen kreeg dan.
Raadpleeg Kyl even.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:02 schreef Mula het volgende:
[..]
Ik wil graag muurstickers bestellen. Ik heb dpcalc gedownload maar dan moet je schatten om hoeveel gewicht het gaat. Muurstickers wegen niets, maar het kan zijn dat er karton ofzo bijzit. Muursticker is 35 yen, verzending is max 15 yen (=duurste optie). Als er dan eenzelfde bedrag overheen komt als bij een tshirt (dus 8 euro) dan ben ik tevreden.
Ik heb vanochtend al gemaild naar dat 01-emailadres. Maar dat duurt even voordat er antwoord komt he? Ik ben gewoon nieuwsgierig en vraag me onderhand af of ik niet iets heel erg over het hoofd zie en het toch ineens 5x duurder blijkt te zijn.quote:
Om te beginnen wil het al eens helpen om met de goede valuta te rekenen. Laatste keer dat ik checkte China != Japan. Verre van.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:46 schreef Mula het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend al gemaild naar dat 01-emailadres. Maar dat duurt even voordat er antwoord komt he? Ik ben gewoon nieuwsgierig en vraag me onderhand af of ik niet iets heel erg over het hoofd zie en het toch ineens 5x duurder blijkt te zijn.
Er is er eentje wakker zie ik.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:41 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Om te beginnen wil het al eens helpen om met de goede valuta te rekenen. Laatste keer dat ik checkte China != Japan. Verre van.
Zal ik doen. Ik heb ooit een soort van inkoopactie op een ander forum gezien voor taobao-muurstickers en daar waren mensen geloof ik wel tevreden. Ik ben erg benieuwd. Ik vind de designs erg gaaf en ze kosten helemaal niks als je het vergelijkt met de prijzen in Nederland.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:13 schreef jopiede het volgende:
Laat ook even hierweten, ben ook wel benieuwd naar die muurstickers. Geeft opzich wel een gaaf effect
Ik heb een reactie van Kyle gehad.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:13 schreef jopiede het volgende:
Laat ook even hierweten, ben ook wel benieuwd naar die muurstickers. Geeft opzich wel een gaaf effect
GEbruik anders kyle zijn MSN gaat sneller en anders duurt het normaal 1 dag.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:30 schreef Mula het volgende:
Ik heb Jack vandaag een mail gestuurd met een pricerequest. Iemand een idee hoelang het gemiddeld duurt voordat je een reactie krijgt?
kylezhou1988 (apestaartje) hotmail.comquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:41 schreef tomz00r het volgende:
[..]
Welk email adres? Gewoon service01@zarmark.com?
Die zijn inderdaad vrij dikjes.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:01 schreef Mula het volgende:
[..]
Ik heb een reactie van Kyle gehad.
<snip>
Wat wil je transmitten? Voor in de auto je muziek van je Iphone? Hoe is de situatie in de auto?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:34 schreef Berend. het volgende:
Wie weet een goede iPhone transmitter?
IBANquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:19 schreef Berend. het volgende:
Naam begunstigde *naam*
IBAN van de ontvanger DE*NUMMER*
BIC-code WIREDEMM
Naam van de bank Wirecard Bank
Reden voor overschrijving (Wirecard analyseert dit veld niet)
Wat is nou hun rekening nummer? (wirecard)
Ja dat is hun nummer.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:40 schreef Berend. het volgende:
[..]
Dat is echt een heel lang nummer..
Hij past geen eens in het boxje van het nummer..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:46 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ja dat is hun nummer.
http://nl.wikipedia.org/wiki/International_Bank_Account_Number
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |