abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 23:28:14 #276
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_85932895
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 23:18 schreef Berend. het volgende:

[..]

+ nog een euro verzendkosten. Om 50cent gaan zeiken. :')
Die had ik er al bij gerekend ;) En ik zeik niet hoor, vind het wel vreemd dat het nóg goedkoper kan.

Hoe kun je nou in godsnaam 100 batterijtjes produceren, transporteren, opslaan, afhandelen bij verkoop, versturen en dan ook nog winst maken voor iets van Eur 1,50 :')
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 23:49:09 #277
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_85933664
Ik begrijp dat je de helft kunt weggooien van die knoopcellen. Je kunt beter per stuk verpakte strips halen, dan krijg je er maar 50 ofzo :')
pi_85934616
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 09:05 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Ik heb maat 29 in Nederland, en wilde het ook een keertje proberen. Heb gewoon een broek maat 29 gekocht en ik pas hem perfect. Ben er erg blij mee. Heb inmiddels een tweede broek besteld.
Heb de tweede broek binnen: past ook perfect!
Zal er verder niet veel over vertellen aangezien dit niet mag.
  woensdag 1 september 2010 @ 00:52:25 #279
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_85935820
ja, er is een webshopsforum, en nee, dat .nl adres mag niet genoemd worden hier.
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_85936033
Zojuist een SKU14472 gekocht voor m'n telefoon. Geweldige dingen, kosten geen drol :+
pi_85939914
Na een zeer langdurig en vermoeiend mailcontact met de klantenservice van Pandawill ga ik hier even mijn gal spugen. (ik link het ook even terug naar ze)

In juni een neopreen strap besteld voor mijn 400D, ik wilde graag de strap van Matin omdat deze er veel beter uitzag dan de strap van Photon waar ook nog eens "for Canon" op stond. Dus ik bestel http://www.pandawill.com/(...)ip-black_p34926.html voor $13,49 en krijg de volgende dag een mailtje dat deze niet op voorraad is en wat ik met de order wil doen.
Ik mail terug dat ze hem dan mogen cancellen en hoor verder niks meer. Iets meer dan een week later krijg ik deze strap geleverd: http://www.pandawill.com/(...)ip-black_p35823.html van $4,99 juist dus degene die ik absoluut niet wilde en ik had sowieso de order gecancelled.

Ik mail dat naar ze en ik krijg als antwoord dat ik niet heb gereageerd op hun mail en ze daarom de laatstgenoemde hebben geleverd als "service".
Ik geef aan dat ik deze niet wilde en de order heb gecancelled en krijg daarop terug of ik een refund van $2 accepteer. Vervolgens worden er foto's gevraagd, wordt weer beweerd dat ik niet heb geantwoord, nog een keer foto's, weer dat aanbod van de veel te lage refund, nog een keer foto's en vervolgens vraag ik dan maar om het verschil van $8,49 als refund terug te storten zodat ik de goede strap elders kan bestellen.
Ik krijg heel snel een refund van $2 en geef weer aan dat dit niet klopt. :X

Nu komt het mooie, weer beweren ze dat ik niet heb geantwoord op hun mail, vervolgens beweren ze dat de geleverde strap volgens de fabriek hetzelfde is als de bestelde en als laatste antwoord krijg ik dat de geleverde strap $11,49 kost.............. En dat ik dat na kan kijken op hun website. (zie bovenstaande link)
Ik weet dat het met chinezen nogal moeizaam communiceren is maar dit vind ik echt beneden alle peil... :{ Foutjes maken is niet erg maar jezelf zo tegenspreken en zeggen dat de klant liegt gaat me toch wel erg ver. 8)7
pi_85940005
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 22:30 schreef bergdani het volgende:

[..]

Ik dacht dat je Haarlem zei. Dat adres wat je geeft is namelijk in Scheveningen. :P
Haha, i'm sorry.. Die kerel zei tegen mij dat ik naar Haarlem zou moeten als ik nog meer nudie's wou. Dus ik zo, uhh ok.. Maar toen ging het dus gister opzoeken, zocht ik fashion outlet leiden. Kwam ik op die site(zelfde logo) en toen lag de winkel opeens in Scheveningen, misschien had hij wel den haag gezegd 8)7 in iedergeval geen scheveningen...
pi_85942102
Ik heb via Buyincoins een bestelling gedaan. Bij mijn bestelling staat wel een foto maar geen tracking nummer (staat wel een nummer op de foto, maar kan ik niet lezen).

Mijn bestelling de 26ste "Dispatched", maar krijg ik pas een tracking nummer als het verzonden is?
pi_85945229
Heb deze binnen:
http://www.pandawill.com/(...)es-black_p35174.html

Verzending was aardig snel, denk maar iets van 1 week.
De telefoon zelf is aardig, het is een leuk ding alleen heeft hij geen Nederlandse taal.
Touchscreen is wennen, maar reageert aardig. Gebruik van stylus jammer genoeg toch wel aanbevolen (je kunt wel de telefoon snel opnemen zonder dat je de stylus nodig hebt).
Al met al, aardige aankoop voor ¤55,-. Ben er best wel blij mee, maar ik zal hem verder niet aanraden te kopen.
  woensdag 1 september 2010 @ 13:06:30 #285
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_85945875
heb er 2 verkocht op mn werk, 1 3GS en een model 4, de 3GS was stuk (kon niet bellen, maar wel gebeld worden) en de model 4 doet het nog, maar voor hoelang weet niemand.
iemand een ipod kopen waar je op gebeld kunt worden? LOL
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_85949506
Die nieuwe collega van Jack, Linnar, is wel slecht zeg.
Ik had dingen besteld die niet op voorraad waren, dus ik vraag een refund. Moet ik 2 dagen wachten op een antwoord krijg ik een vervangend product. Zeg ik dat ik een refund wil, zegt ze: Ok we will refund the two products. HEt waren 4 producten uit verschillende orders, dus ik had die even op een rijtje gezet met ordernummers en zo er bij, krijg ik 3 dagen later toch maar van 2 items mijn geld terug :'(
  woensdag 1 september 2010 @ 15:33:22 #287
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_85951346
quote:
Op woensdag 1 september 2010 09:59 schreef g0dz0r het volgende:
Na een zeer langdurig en vermoeiend mailcontact met de klantenservice van Pandawill ga ik hier even mijn gal spugen. (ik link het ook even terug naar ze)

Daar zitten inderdaad enkele troela's waardoor je 5 keer moet mailen :Y
Maar dit verhaal klinkt wel heel erg ghehe :P
pi_85953424
quote:
Op woensdag 1 september 2010 14:40 schreef tomz00r het volgende:
Die nieuwe collega van Jack, Linnar, is wel slecht zeg.
Ik had dingen besteld die niet op voorraad waren, dus ik vraag een refund. Moet ik 2 dagen wachten op een antwoord krijg ik een vervangend product. Zeg ik dat ik een refund wil, zegt ze: Ok we will refund the two products. HEt waren 4 producten uit verschillende orders, dus ik had die even op een rijtje gezet met ordernummers en zo er bij, krijg ik 3 dagen later toch maar van 2 items mijn geld terug :'(
Vraag aan Kyle om het op te lossen. Dat zal beter gaan denk ik. Ik had ook wat dingetjes die niet op voorraad waren en kreeg ook een mail van Linnar. Heb toen de mail doorgestuurd naar Kyle en gevraagd of ik een nieuwe order kon maken met het tegoed van de niet te leveren dingen. Was no problem. :)
  woensdag 1 september 2010 @ 18:35:26 #289
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_85957142
Die foto's _O_

Toch een leuke service :P
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_85957224
quote:
Op woensdag 1 september 2010 18:35 schreef Hyman het volgende:
Die foto's _O_
[ afbeelding ]
Verkapte "'stuur mij pakketjes" post. :')
  woensdag 1 september 2010 @ 18:40:51 #291
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_85957287
quote:
Op woensdag 1 september 2010 18:38 schreef Berend. het volgende:

[..]

Verkapte "'stuur mij pakketjes" post. :')
Verkapte kom-op-de-thee post Tevens heb ik mijn buks met de holographic sight weer terug, zo even een foto maken
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_85957532
quote:
Op woensdag 1 september 2010 15:33 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Daar zitten inderdaad enkele troela's waardoor je 5 keer moet mailen :Y
Maar dit verhaal klinkt wel heel erg ghehe :P
Maak daar maar 15 van. :')
Ik bestel al jaren bij chinese shops en natuurlijk gaat er weleens wat mis, is de communicatie wat moeizaam maar "opgelicht" ben ik nog nooit en dit voelt toch wel zo. :X
pi_85958274
quote:
Op woensdag 1 september 2010 18:35 schreef Hyman het volgende:
Die foto's _O_
[ afbeelding ]
Zoow die heeft lange nagels.
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.
pi_85959431
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 09:14 schreef tokko1 het volgende:
Weer even wat nieuws gekocht van m'n favoriete shop.. buyincoins _O_
[ afbeelding ]
Nogsteeds briljant dat je fototje krijgt van je pakketje ^O^
Linkje?
  woensdag 1 september 2010 @ 19:56:46 #295
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_85960324
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:36 schreef DeHeer het volgende:

[..]

Linkje?
Muizen uit China zijn niet aan te raden, heb ook 2 van dit soort dingen gehad en het was dikke ellende. Kut onvangst, batterij snel leeg, scrolwheel kapot, slechte afwerking.

Je kunt beter deze halen...
Geen flauw idee waarom ze zo goedkoop zijn geworden maar ik vind het een top muis.

https://dixons.nl/artikel/7111949/LOGITECH_V550_Nano_lasermuis
  woensdag 1 september 2010 @ 20:04:35 #296
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_85960643
http://www.focalprice.com(...)Modulator_Black.html

Moet ik dan de frequentie opzoeken op de radio of zo? Er zitten toch geen speakers ingebouwd? Ik heb alleen een FM radio en cassettespeler, geen ruimte voor stekkertjes of zo.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_85961065
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:04 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.focalprice.com(...)Modulator_Black.html

Moet ik dan de frequentie opzoeken op de radio of zo? Er zitten toch geen speakers ingebouwd? Ik heb alleen een FM radio en cassettespeler, geen ruimte voor stekkertjes of zo.
Je kan op die transmitter instellen op welke Frequentie je 'm wilt laten draaien. Dan ga je naar je Auto radio en tune je naar die frequentie. Tadaa je hebt geluid. Op Buyincoins zijn ze wel een stuk goedkoper.
pi_85961167
Hallo allen,

Ik heb een vraagje:
Ik ben op zoek naar een simpel draadloos cameraatje om eens te kijken wat onze katten uitspoken als wij weg zijn. Ze slopen nog wel eens wat in hun kamer, vandaar :+

Nu zag ik deze op dealextreme:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.44177

Echter, volgens de comments zou de batterijduur niet veel langer zijn dan 1,5 / 2 uur. Zijn er vergelijkbare apparaatjes te vinden? Graag jullie tips _O_
  woensdag 1 september 2010 @ 20:19:57 #299
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_85961308
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:14 schreef bularax het volgende:

[..]

Je kan op die transmitter instellen op welke Frequentie je 'm wilt laten draaien. Dan ga je naar je Auto radio en tune je naar die frequentie. Tadaa je hebt geluid. Op Buyincoins zijn ze wel een stuk goedkoper.
Dank je, op BIC is het inderdaad veul goedkoper ern staat het er ook bij, heb er daar een besteld
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_85961340
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:16 schreef Damzkie het volgende:
Hallo allen,

Ik heb een vraagje:
Ik ben op zoek naar een simpel draadloos cameraatje om eens te kijken wat onze katten uitspoken als wij weg zijn. Ze slopen nog wel eens wat in hun kamer, vandaar :+

Nu zag ik deze op dealextreme:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.44177

Echter, volgens de comments zou de batterijduur niet veel langer zijn dan 1,5 / 2 uur. Zijn er vergelijkbare apparaatjes te vinden? Graag jullie tips _O_
Webcam kopen en je computer met scherm uitzetten? Misschien is dat een optie. Anders zoiets?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24394
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')