Die had ik er al bij gerekendquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:18 schreef Berend. het volgende:
[..]
+ nog een euro verzendkosten. Om 50cent gaan zeiken.
Heb de tweede broek binnen: past ook perfect!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:05 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Ik heb maat 29 in Nederland, en wilde het ook een keertje proberen. Heb gewoon een broek maat 29 gekocht en ik pas hem perfect. Ben er erg blij mee. Heb inmiddels een tweede broek besteld.
Haha, i'm sorry.. Die kerel zei tegen mij dat ik naar Haarlem zou moeten als ik nog meer nudie's wou. Dus ik zo, uhh ok.. Maar toen ging het dus gister opzoeken, zocht ik fashion outlet leiden. Kwam ik op die site(zelfde logo) en toen lag de winkel opeens in Scheveningen, misschien had hij wel den haag gezegdquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:30 schreef bergdani het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Haarlem zei. Dat adres wat je geeft is namelijk in Scheveningen.
Daar zitten inderdaad enkele troela's waardoor je 5 keer moet mailenquote:Op woensdag 1 september 2010 09:59 schreef g0dz0r het volgende:
Na een zeer langdurig en vermoeiend mailcontact met de klantenservice van Pandawill ga ik hier even mijn gal spugen. (ik link het ook even terug naar ze)
Vraag aan Kyle om het op te lossen. Dat zal beter gaan denk ik. Ik had ook wat dingetjes die niet op voorraad waren en kreeg ook een mail van Linnar. Heb toen de mail doorgestuurd naar Kyle en gevraagd of ik een nieuwe order kon maken met het tegoed van de niet te leveren dingen. Was no problem.quote:Op woensdag 1 september 2010 14:40 schreef tomz00r het volgende:
Die nieuwe collega van Jack, Linnar, is wel slecht zeg.
Ik had dingen besteld die niet op voorraad waren, dus ik vraag een refund. Moet ik 2 dagen wachten op een antwoord krijg ik een vervangend product. Zeg ik dat ik een refund wil, zegt ze: Ok we will refund the two products. HEt waren 4 producten uit verschillende orders, dus ik had die even op een rijtje gezet met ordernummers en zo er bij, krijg ik 3 dagen later toch maar van 2 items mijn geld terug
Verkapte "'stuur mij pakketjes" post.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:35 schreef Hyman het volgende:
Die foto's
[ afbeelding ]
Toch een leuke service
Verkapte kom-op-de-thee post Tevens heb ik mijn buks met de holographic sight weer terug, zo even een foto makenquote:Op woensdag 1 september 2010 18:38 schreef Berend. het volgende:
[..]
Verkapte "'stuur mij pakketjes" post.
Maak daar maar 15 van.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:33 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Daar zitten inderdaad enkele troela's waardoor je 5 keer moet mailen![]()
Maar dit verhaal klinkt wel heel erg ghehe
Zoow die heeft lange nagels.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:35 schreef Hyman het volgende:
Die foto's
[ afbeelding ]
Toch een leuke service
Linkje?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:14 schreef tokko1 het volgende:
Weer even wat nieuws gekocht van m'n favoriete shop.. buyincoins![]()
[ afbeelding ]
Nogsteeds briljant dat je fototje krijgt van je pakketje
Muizen uit China zijn niet aan te raden, heb ook 2 van dit soort dingen gehad en het was dikke ellende. Kut onvangst, batterij snel leeg, scrolwheel kapot, slechte afwerking.quote:
Je kan op die transmitter instellen op welke Frequentie je 'm wilt laten draaien. Dan ga je naar je Auto radio en tune je naar die frequentie. Tadaa je hebt geluid. Op Buyincoins zijn ze wel een stuk goedkoper.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:04 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.focalprice.com(...)Modulator_Black.html
Moet ik dan de frequentie opzoeken op de radio of zo? Er zitten toch geen speakers ingebouwd? Ik heb alleen een FM radio en cassettespeler, geen ruimte voor stekkertjes of zo.
Dank je, op BIC is het inderdaad veul goedkoper ern staat het er ook bij, heb er daar een besteldquote:Op woensdag 1 september 2010 20:14 schreef bularax het volgende:
[..]
Je kan op die transmitter instellen op welke Frequentie je 'm wilt laten draaien. Dan ga je naar je Auto radio en tune je naar die frequentie. Tadaa je hebt geluid. Op Buyincoins zijn ze wel een stuk goedkoper.
Webcam kopen en je computer met scherm uitzetten? Misschien is dat een optie. Anders zoiets?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:16 schreef Damzkie het volgende:
Hallo allen,
Ik heb een vraagje:
Ik ben op zoek naar een simpel draadloos cameraatje om eens te kijken wat onze katten uitspoken als wij weg zijn. Ze slopen nog wel eens wat in hun kamer, vandaar![]()
Nu zag ik deze op dealextreme:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.44177
Echter, volgens de comments zou de batterijduur niet veel langer zijn dan 1,5 / 2 uur. Zijn er vergelijkbare apparaatjes te vinden? Graag jullie tips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |