OP aangepast, zal hem later nog wel ff doorlezen en verbeteren/vernieuwenquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:38 schreef BunnyCookii het volgende:
OP moet even veranderen bij de linkjes, mijne mag gesloten worden; TT fail.
En natuurlijk meespelen s'avonds als ik tijd hebquote:
Hmm niet aan gedacht, even kijken hoe dat eruit ziet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:30 schreef Zetfil het volgende:
[..]
Beetje lullig als je niet fullscreen speelt
Hoi, ik ben erwin a.k.a. 8108139dpths a.k.a. Muisje. Aangenaam.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:28 schreef BunnyCookii het volgende:
Mag ik trouwens even een lijstje hebben welke FOK!ker wie is?
Haiquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:30 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Hoi, ik ben erwin a.k.a. 8108139dpths a.k.a. Muisje. Aangenaam.![]()
Ik zal vanavond ff een lijstje maken voor de OP. Iedereen die er dan niet in staat en er in wil komen moet maar ff PMen ofzo.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:53 schreef Orangeee het volgende:
Hier alvast een begin:
8108139dpths >> Muisje
BunnyCookii >> BunnyCookii
Orangeee >> Orangeeeeee (6 x E)
???? >> Joene
https://chrome.google.com(...)ijoeokbhlfikohgociekquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:16 schreef BunnyCookii het volgende:
Mijn fullscreen heeft het begeven trouwens; heeft iemand een nieuw linkje voor me..
Chromequote:Op maandag 23 augustus 2010 20:17 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
https://chrome.google.com(...)ijoeokbhlfikohgociek
Is je Google stuk?quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:22 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Chrome..
Zo'n andere; Zetfil gaf me toen een goede.
Wat is er anders aan dan? Ik ken alleen die van chrome omdat ik die via google vond.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:22 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Chrome..
Zo'n andere; Zetfil gaf me toen een goede.
Oh bij mij werkt de link wel, maar dat komt mss door dat Chrome programma van Muisje.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:34 schreef Onufriev het volgende:
Nice OP, alleen werkt die fullscreen niet. En misschien bij ondergrond zetten of ze walljumpable zijn?
Niemand?quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:50 schreef Doublepain het volgende:
ik zit inde Fok room.. WAAR IS IEDEREEN?
Nice, ook meteen 71%, dus die zal niet zo snel weg gaan denk ik.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:38 schreef Onufriev het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste (van de 7 ofzo) die een positieve rating krijgt na 50 votes ipv. verwijderd wordt
Je kan geen maps bekijken als je ze zelf niet gemaakt hebt. Of is dit veranderd?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:54 schreef Orangeee het volgende:
Wat is de code? Dan kan ik even kijken
Oh, dat wist ik niet. jammer.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:02 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Je kan geen maps bekijken als je ze zelf niet gemaakt hebt. Of is dit veranderd?
Ze moeten idd online zijnquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:05 schreef Orangeee het volgende:
Moet de speler die je toevoegt als vriend online zijn? Want ik probeer nu al die mensen uit de OP toe te voegen maar er staat steeds dat de speler niet bestaat.
Tja, ik heb sommige maps wel een paar keer voorbij zien komen..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:42 schreef Desunoto het volgende:
De 60% regel is ook te hoog.
Als er door een glitch iets aan het begin van de map niet goed gaat, bijvoorbeeld ballonnen die door de balk heen schieten in plaats van de balk omhoog te tillen, dan vote iedereen meteen "no", ook al zou het anders een toffe map geweest zijn.
Of als de shaman nodig is, en de shaman bakt er niets van, is het ook meteen "no".
Indd ik heb nu een ufo gemaakt met ballonnen. Hij vliegt wel met één muis bij het testen, maar ik weet dus niet of hij ook met meer muizen werkt. Na 50 stemmen weet ik pas of het werktquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:32 schreef Onufriev het volgende:
Jammer dat je geen maps kan maken zonder shaman, of met 2 shamans en beide een eigen hol (battle dus).
Had vanochtend een gemaakt met een blok ijs die over lava heen glijdt (lava is meestal saai, maar dit was nodig omdat ie anders ook te halen was zonder de het ijsblok als boot te gebruiken). Tijdens het testen werkte het goed, maar nu is hij alweer weg gevote, dus ik denk dat het met meerdere personen te zwaar wordt en hij dan dus weg schiet. Jammer dat je niet met 25 mice ofzo kan testen dan kon ik gelijk zien of het werkte of niet.
Haha nice, je hebt wel de fipo gemaakt bent wel doodgegaan zeker?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:56 schreef Onufriev het volgende:
Ik kwam met net toch in een noobmap zeg, heb ff snel screens gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was druk aan het printscreenen, daarom dood. En geprintscreend op het moment dat ik op YES drukte, maar dat had je ook al door dusquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:18 schreef Zetfil het volgende:
[..]
Haha nice, je hebt wel de fipo gemaakt bent wel doodgegaan zeker?
en yes gevote![]()
Tenminste niet gelijk weggevote zoals al mijn andere 10 maps, maar uiteindelijk heeft deze het ook niet overleefdquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:44 schreef Onufriev het volgende:
[ afbeelding ]
Als je vanaf het begin naar rechts rent dan haal je m niet. Bij deze moet je juist wachten en de shammy laten bouwen, ben benieuwd hoe snel ie weg wordt gevote
Die ufo van mij is ook overleden. De map die jij gespeeld hebt heeft nog 66% na 715 votesquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:26 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Tenminste niet gelijk weggevote zoals al mijn andere 10 maps, maar uiteindelijk heeft deze het ook niet overleefd
Misschien wel ja, en ik denk ook dat er teveel noobs spelen die, als ze geen kaas gekregen hebben, no stemmen en yes stemmen als ze makkelijk aan kaas zijn gekomen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:47 schreef Desunoto het volgende:
Je krijgt ook het fenomeen dat mensen alles wat niet van hunzelf is wegstemmen.
Dat is met veel spellen zo. Goed voorbeeld is Forza Motorsport 3, wat een zogenaamde "storefront" heeft waar men eigen creaties op kan zetten en laten beoordelen. Maar er werden prachtige creaties omlaag gestemd met steeds weer 1 ster omdat iemand anders zoiets ook heeft geprobeerd en wil dat zijn creatie bovenaan komt te staan.
Net ook eentje met een onzichtbare vloer.. waarschijnlijk ook hacks.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:16 schreef Orangeee het volgende:
Ik zie soms zelfgemaakte maps met een portal maar die kun je helemaal niet kiezen in de editor. Hoe kan dat?
ok, net zoals zo'n neppe kaas zeker.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:20 schreef xericax het volgende:
[..]
Net ook eentje met een onzichtbare vloer.. waarschijnlijk ook hacks.
Een ander vertelde me dat er codes voor zijn?
dit is wel goed alleen die nightmode dat wordt kut.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:38 schreef Onufriev het volgende:
Update weer:
• Adding features to the editor.
• The players must have collected at least 500 cheeses to rate maps
Je kan nu dus soul-mate, nightmode en collision kiezen. Ook kan je gravity en wind instellen.
Raten kan pas als je 500 cheese hebt gehaald, dus nu kunnen de noobs mijn pro-maps niet weg stemmen.
En het kost nu 50 cheese om een map te exporteren.
Wat is dat collision eigenlijk?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:38 schreef Onufriev het volgende:
Update weer:
• Adding features to the editor.
• The players must have collected at least 500 cheeses to rate maps
Je kan nu dus soul-mate, nightmode en collision kiezen. Ook kan je gravity en wind instellen.
Raten kan pas als je 500 cheese hebt gehaald, dus nu kunnen de noobs mijn pro-maps niet weg stemmen.
En het kost nu 50 cheese om een map te exporteren.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:32 schreef Orangeee het volgende:
[..]
Wat is dat collision eigenlijk?
-edit- Ik denk dat ik het al weet. Is het dat de muizen op elkaar kunnen staan?
QFTquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:27 schreef Desunoto het volgende:
Kutspelers. Er was helemaal niets mis met mijn map en hij is alweer weg.
Er spelen echt randdebielen volgens mij.
Eigenlijk zou je cheese moeten verdienen als je een goede map hebt. Ik heb zelf nog niks gemaakt, ben niet goed in iets leuks verzinnen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:35 schreef Onufriev het volgende:
Nog wat leuks in elkaar gezet? Mijn laatste maps zijn gelijk in de prullenmand gegaan, en nu is mijn cheese op.
Leuke map die bovenste. Zonde dat zulke maps ook weg gestemd wordenquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:56 schreef Onufriev het volgende:
...
Vond deze wel leuk, maar is alweer weg
En je kent die standaardmap vast wel, met soulmate waarbij de kaas het holletje is en het holletje de kaas. Die had ik exact (via printscreen) nagemaakt maar dan dus dat de kaas wel de kaas is en het holletje het holletje. Ook alweer verwijderd
Je bent niet enige met dat idee, ben die al een paar keer tegen gekomen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:56 schreef Onufriev het volgende:
...
Vond deze wel leuk, maar is alweer weg
En je kent die standaardmap vast wel, met soulmate waarbij de kaas het holletje is en het holletje de kaas. Die had ik exact (via printscreen) nagemaakt maar dan dus dat de kaas wel de kaas is en het holletje het holletje. Ook alweer verwijderd
Ik maak zometeen wel een slechte, met alle standaardingredienten: WJ-stukje, glijbaan, items vastgezet met rode nails, trampolinegrond en lava grond en slecht uitgelijn. Ik denk dat die wel in de top 10 komt met 90%.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:10 schreef Zetfil het volgende:
Mijn map is ook alweer verwijderd. Ondankbare kutmuizen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:21 schreef xericax het volgende:
Deze zal ook wel snel weggehaald worden, het is ook niet zo'n goede
[ afbeelding ]
Code staat in de spoiler, je moet alleen ff de shaman verplaatsen als je wilt spelenGrappig, helemaal omdat je op een andere ondergrond komt dan je denktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Denk alleen wel dat ie nogal moeilijk is, helemaal zonder shaman hulp (behalve spirit) en een lang stuk WJ-en met kaas naar links.
Je precies, waar al een heel parcours staat uitgestippeld van hoe je moet lopen enzo. Er zijn heel weinig maps die in de stijl zijn van de originelen, gewoon 2-3 eilandjes en laat de shaman maar bouwen. Allemaal totaal volgebouwdequote:Op maandag 30 augustus 2010 13:10 schreef xericax het volgende:
Als je lang genoeg op die laatste springt hoef je niet te walljumpen, maar de vorigen waren nogal makkelijk.
Nu eens deze proberen. en anders geef ik op..
Ik vind die anderen mappen ook niet zo fijn spelen, die helemaal volgebouwd zijn.
Dat onafhankelijk afmaken van de map is ook wel fijn, maar bij veel maps is het gewoon te simpel, je kan bijvoorbeeld bijna niet dood gaan en gaat het alleen nog om de snelheid.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:13 schreef mjh487 het volgende:
Ik vind het persoonlijk fijn als je Shaman-onafhankelijk een map kan voltooien. Helemaal als je meerdere routes hebt die je zou kunnen nemen. Heb het steeds vaker dat ik aan het walljumpen ben, en de shaman mij de afgrond in werkt met een spirit.
Maak is een printscreen als je er een ziet. Soms staat onder de naam ook een hartje, iemand die weet wat dat is?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:56 schreef xericax het volgende:
Bij sommige maps heb je trouwens waar de creator van de map staat, die naam in het geel met een kaasje ernaast.
Ik geloof dat je dan ook niet kunt stemmen.
Weet iemand wat dat precies is?
Ook benieuwd na, Hallons zei dat het misschien donateurs waren?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:56 schreef xericax het volgende:
Bij sommige maps heb je trouwens waar de creator van de map staat, die naam in het geel met een kaasje ernaast.
Ik geloof dat je dan ook niet kunt stemmen.
Weet iemand wat dat precies is?
Als er een hartje linksboven in het scherm staat, betekent dat dat je vast zit aan een "soulmate" dmv een roze elastiekquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:30 schreef Orangeee het volgende:
[..]
Maak is een printscreen als je er een ziet. Soms staat onder de naam ook een hartje, iemand die weet wat dat is?
quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:30 schreef Orangeee het volgende:
[..]
Maak is een printscreen als je er een ziet. Soms staat onder de naam ook een hartje, iemand die weet wat dat is?
Nofi, maar helpt dit misschien?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:51 schreef GooseFM het volgende:
Ik krijg dat walljumpen maar niet onder de knie
Dit staat erover in de Transformice Wiki:quote:Op woensdag 1 september 2010 21:05 schreef Desunoto het volgende:
Volgens mij betekent dat kaasje, dat de map genoeg stemmen heeft gekregen of lang genoeg meedraait dat het nu niet meer weggestemd kan worden (permanente maps). Maar ik kan het fout hebben.
Ah, dat heeft wel iets geholpen inderdaad, nu weet ik iig hoe, bedanktquote:
Dit dus, mijn 1e 2 maps die het wel gehaald hebben vanaf de 50 blijven ook (alhoewel 1tje nu op 61 staat) en al mn nieuwe maps zijn een uur later alweer weg.quote:Op vrijdag 3 september 2010 01:12 schreef Zetfil het volgende:
Het lijkt wel of alle nieuwe maps nu weggestemd worden. De eerste maps die ik maakte bleven altijd wel even bestaan, maar mijn laatste 4 maps zijn meteen gedelete na 50 stemmen
Die ene map van mij leeft trouwens nog steeds, na 2779 stemmen met 63%, terwijl die niet eens zo goed was.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:28 schreef 8108139dpths het volgende:
Gevat commentaar van Orangeeee....![]()
Een duitser vraagt hem of hij ook duits is...
[ afbeelding ]
laat is zien? Hoeveel procent heeft die?quote:Op maandag 13 september 2010 22:03 schreef Onufriev het volgende:
Hoe zit het met jullie maps? Ik heb er nog maar 1 over, wel over de 10.000 votes
Ja echt heel vervelendquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:15 schreef Desunoto het volgende:
Je hebt nu ook een /kiss command.
En weer een lading nieuwe accessoires. Sommigen kosten 800 of 1000 kazen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 september 2010 13:42 schreef Zetfil het volgende:
Hebben jullie nog leuke maps gemaakt de laatste tijd? Ik heb gister deze gemaakt, maar hij staat nu op maar 52%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn 1e map die boven de 60% kwam, staat nu op 12311 votes en op 60%.
Die van jou is wel leuk ja, maar er komen gewoon te weinig leuke maps door...
quote:Op zondag 19 september 2010 15:05 schreef Onufriev het volgende:
[..]Wat grappig, ik ken de map, weet nu dat ie van jou isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn 1e map die boven de 60% kwam, staat nu op 12311 votes en op 60%.
Die van jou is wel leuk ja, maar er komen gewoon te weinig leuke maps door...
Sometimes it seems like lately, I just don't know. Better sit back and go, with the flow.
K heb m nog nooit gespeeld helaasquote:Op zondag 19 september 2010 20:05 schreef mjh487 het volgende:
[..]
Wat grappig, ik ken de map, weet nu dat ie van jou is
Heb hem al minstens 4 of 5 keer gehad, maar ik speel dit spel dan ook gewoon te veelquote:Op maandag 20 september 2010 18:15 schreef Onufriev het volgende:
[..]
K heb m nog nooit gespeeld helaas
Misschien kan je niet je eigen maps spelen dan? Ik zit op 4139 cheese in totaal.quote:Op maandag 20 september 2010 23:06 schreef mjh487 het volgende:
[..]
Heb hem al minstens 4 of 5 keer gehad, maar ik speel dit spel dan ook gewoon te veel
Ik krijg ook vaak de melding dat de site het niet doet, maar als je dan de pagina een paar keer vernieuwt doet hij het altijd wel.quote:
Dit.quote:Op maandag 27 september 2010 11:44 schreef Zetfil het volgende:
[..]
Ik krijg ook vaak de melding dat de site het niet doet, maar als je dan de pagina een paar keer vernieuwt doet hij het altijd wel.
Dat plaatje![]()
Je hebt er ook een leuke video op YouTube van,quote:Op maandag 27 september 2010 18:04 schreef mjh487 het volgende:
Deze vond ik ook nog ff het dumpen waard.![]()
Op de facebook pagina van transformice staat een album met fan-art, daar heb ik ze vandaan.
[ afbeelding ]
De eerste helft was wel leuk jaquote:Op maandag 27 september 2010 18:07 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Je hebt er ook een leuke video op YouTube van,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 september 2010 17:11 schreef Zetfil het volgende:
Vandaag ff 2 nieuwe maps gemaakt, zie spoilers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enDie 1e is wel pro! Die 2e is ook wel leuk, maar wel minderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 29 september 2010 17:11 schreef Zetfil het volgende:
Vandaag ff 2 nieuwe maps gemaakt, zie spoilers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Alweer weg?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:00 schreef Zetfil het volgende:
[..]
Ben je er nog? Ik begin nu. + naam in spel?
Fair enoughquote:Op donderdag 30 september 2010 17:14 schreef Zetfil het volgende:
[..]
Ja een vriend belde om cod te gaan spelen
Hoe heet jij in het spel danquote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:25 schreef ganzenherder het volgende:
Net had ik een shamy fight die bijna de volledige tijd duurde, gelukkig won ik en kon ik nog 8 muisjes redden
Muizzzquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:44 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Hoe heet jij in het spel dan?
Die wordt centraal ergens geregeld. Ik had al een keer een goatse bijvoorbeeld!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:05 schreef Orangeee het volgende:
wtfIk heb helemaal geen avatar ingesteld, krijg ik opeens dit plaatje.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:16 schreef DestroyerPiet het volgende:
er komt een grote update aan. spannend
http://twitter.com/#!/TransformiceEN/status/27660338806
Ik zit nu bij een mod (redditguy) in de room en die heeft het erover dat je clans (tribes) kan gaan maken. Update schijnt vandaag te komen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:16 schreef DestroyerPiet het volgende:
er komt een grote update aan. spannend
http://twitter.com/#!/TransformiceEN/status/27660338806
Een FOK! clan!!quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:44 schreef Zetfil het volgende:
[..]
Ik zit nu bij een mod (redditguy) in de room en die heeft het erover dat je clans (tribes) kan gaan maken. Update schijnt vandaag te komen.
[ Bericht 34% gewijzigd door mjh487 op 17-10-2010 23:03:50 ]Sometimes it seems like lately, I just don't know. Better sit back and go, with the flow.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:41 schreef mjh487 het volgende:
Volgens mij is die update nu gaande, ik krijg steeds unable to connect to server
Edit: Ze zijn van 0.106 naar 0.108 gegaan en er zijn nu tribes.add mij maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zetfil is now part of the tribe 'FOK!' !
Ik zie soberzo niemand meer online, alleen jou soms en Ericamonsterquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:05 schreef BunnyCookii het volgende:
Ik ben nu online,
Heb trouwens 'Muisje' ook al een tijdje niet gezien.
Orangeee ook.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:22 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Ik zie soberzo niemand meer online, alleen jou soms en Ericamonster
Ja. Ik ben er nu ookquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:34 schreef BunnyCookii het volgende:
Bootcamp? Is dat gewoon ./room bootcamp '? Dan probeer ik het even uit :y.
quote:Als je die error krijgt moet je ff je cachegeheugen wissenOp vrijdag 22 oktober 2010 19:15 schreef Orangeee het volgende:
...
-edit2- nu krijg ik een error: Your game version is incorrect.
quote:Jawel, op dat we jou er missenOp zaterdag 23 oktober 2010 17:19 schreef MYV het volgende:
Ik speel al een tijdje niet meer, is het nog leuk?
quote:Probeer het eens op een andere browser, fullscreen mode of via een flashplayer.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:47 schreef Desunoto het volgende:
Nou mooi dan. Het is onspeelbaar geworden voor mij. Binnen 10 seconden loopt alles vast.
quote:Moet je aan zetfil vragen
quote:
Ik kan de OP niet meer wijzigen, maar je kan wel toegevoegd worden aan de FOK! tribe wanneer je online bentquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:36 schreef Ascarona het volgende:
Hey voeg mij ook even toe aan het lijstje, gewoon hetzelfde als op fok. Ascarona
Haha nicequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit- Misschien moet ik die ballen trouwens weghalen, zo wordt het wel erg makkelijk
quote:Op maandag 1 november 2010 20:43 schreef Zetfil het volgende:
[..]
Haha nice
Ik heb net een nieuwe map gemaakt, wil ik hem exporteren, kost het opeens 40 cheese![]()
En ik heb nog maar 25 cheese over![]()
Code in de spoilerDat heb je toch zo bij elkaar gespeeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit- Misschien moet ik die ballen trouwens weghalen, zo wordt het wel erg makkelijkPatatFriet
Ja dat wel, maar als die map dan weer meteen wordt weggestemd is het ook zo'n zonde van je kaasquote:Op maandag 1 november 2010 20:52 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Dat heb je toch zo bij elkaar gespeeld?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:19 schreef BunnyCookii het volgende:
Ik was het topic kwijt.
Iemand een idee of je een eigen 'Bootcamp' kan maken? En hoe?
Ik zou deze wel willen valideren, al lijkt die erg op de anderen.
[ afbeelding ]
Oh hier;Ik heb de laatste tijd amper tijd om te spelen en volgens mij is de rest ook niet echt actief meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://forum.transformice(...)=5298&start=0#p92637
Volgens deze reply van een mod is er geen setting om je map op te geven voor de bootcamp en zijn ze al gestopt met het permanent maken van bootcamp maps:
Because everyone will just submit a map like that, it cannot be in the map settings, they can make a normal map, but place it under that category which in reality probably isn't even a bootcamp map.
@Papercut, we stopped perma'ing bootcamps as of today and no, we've realized the issue long ago, which is why we added a different map cycle system, but it still proves that it's not good enough though we're still anticipating for a newer system.
Ik zie Joene wel veel online, bij hem zit 'Hallons', geen idee verder of die ook van FOK! is. ( Qwa naam ga ik er wel vanuit ).quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:46 schreef Zetfil het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd amper tijd om te spelen en volgens mij is de rest ook niet echt actief meer![]()
http://forum.transformice(...)=5298&start=0#p92637
Volgens deze reply van een mod is er geen setting om je map op te geven voor de bootcamp en zijn ze al gestopt met het permanent maken van bootcamp maps:
Because everyone will just submit a map like that, it cannot be in the map settings, they can make a normal map, but place it under that category which in reality probably isn't even a bootcamp map.
@Papercut, we stopped perma'ing bootcamps as of today and no, we've realized the issue long ago, which is why we added a different map cycle system, but it still proves that it's not good enough though we're still anticipating for a newer system.
Ik zie jou ook nooit meer onlinequote:Op zondag 14 november 2010 12:36 schreef Desunoto het volgende:
Lijst met nieuwe titels: http://pastebin.com/5bNBYPKa
Gaan door op de hoeveelheid kaasjes verzameld en shamanpunten en zo.
Ben je nu online? Ik kan ook wel even komen @ Bunnycookii.quote:Op zondag 14 november 2010 14:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hahaaha, maf spel. Mijn muis heet Micetro.
Wat dacht je van je eigen FOK!naam, makkelijk te onthouden en duidelijk voor ons.quote:Op zondag 14 november 2010 14:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heb 'm dan maar kutmuus genoemd. Kutmuis was ook al bezet.
Verslaafdequote:Op vrijdag 26 november 2010 18:28 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Ik doe het nog dagelijks hoor.
Zeg jijquote:
Ik ben fan van Hallons.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:24 schreef Onufriev het volgende:
En waarom de baarom heb je Hallons als ava?
Hallons dankt u, zegt ie.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:26 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Zeg jij[ afbeelding ]
[..]
Ik ben fan van Hallons.
Oh nice, die site kende ik nog niet.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:20 schreef Antilurker het volgende:
Ik speel het ook
ik heet daar Gastlyguy, http://cheese.formice.com/leaderboard/mouse/Gastlyguy
Kan btw dat spel niet spelen door die queue, en mijn computer lagged nogal
Ik niet?quote:Op maandag 13 december 2010 17:04 schreef Zetfil het volgende:
Omg als je uitlogt ben je al je presents kwijt
Ik was een dag of zo uitgelogd, niets kwijt.quote:Op maandag 13 december 2010 17:38 schreef Zetfil het volgende:
[..]
Misschien moet je een lange tijd uitgelogd zijn, een dag ofzo
Fok!-tribe is eigenlijk nooit iets geweest. Je hebt elkaar in de friendslist, dus een tribe om elkaar te kunnen vinden is niet nodig.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:44 schreef Onufriev het volgende:
Bazentribe! FOK! is ook niks meer
Wie is Lubblobba eigenlijk, ook een fok!ker?
Sodeju, nice first ratio heeft die Joene zegquote:Op maandag 13 december 2010 23:42 schreef Desunoto het volgende:
http://cheese.formice.com/leaderboard/tribe/FOK
FOK! has hoarded 805 kg of cheese which will feed 441 hungry mice tummies for a year!
Joene de Fipo hunter!quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:25 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Sodeju, nice first ratio heeft die Joene zeg
Niet van jou, jij verwijderd mij zelfs uit je lijstquote:Op woensdag 15 december 2010 08:54 schreef BunnyCookii het volgende:
Hieronder komt een Joene adoratie topic.
Nee toch niet...
Dat is om te zorgen dat mensen geen faalmaps te maken waar alleen de Shaman het kan winnen, zolang het veel kost gaan mensen die trucjes niet uithalen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:27 schreef gertjes het volgende:
moet je echt 1000 keer de kaas naar het hol brengen om de map in de server te doen ps: ik ben nieuw het was best moeilik om een reactie achter te laten voor als je nog geen naam hebt
Die staat er al een tijdje in, ben er nu al weekje niet op geweest maar ken de map wel, inderdaad een geweldige mapquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:25 schreef mjh487 het volgende:
Ik moest deze ff delen, mooiste map die ik tot nu heb gezien
[ afbeelding ]
Terecht, ik roep ook altijd een mod dan.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:35 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Laatst nog weer een tijdje gespeeld met hacks om lekker te trollen, al was de lol er snel weer vanaf (lees: 3 bans)
En nu gestopt?quote:Op vrijdag 25 november 2011 06:49 schreef Antilurker het volgende:
Ik speelde het echt heul vaak vorig jaar, ik heb rond de 11k kaasjes en 2500 firsts ofzo? Heb ook 3 permanent maps.
Speel soms nog weleens, maar gewoon voor de gezelligheid enzoquote:Op vrijdag 25 november 2011 08:58 schreef mdr0806 het volgende:
[..]
En nu gestopt?
Ik heb veeel minder kaas, en firsts. Maar toch blijft het een mooi spel!
Moet je zeker eens doenquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:33 schreef mjh487 het volgende:
Maaaaaanden niet meer gespeeld, heb paar weken geleden nog 1 keer aangemeld, maar toen was er zoveel veranderd dat ik er wel beetje klaar mee was toen. Misschien vanavond maar weer eens proberen
Ja, ik wil wel een keer!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:23 schreef iNeo het volgende:
Transformice is echt veranderd als je naar de screenshots van toen kijkt.. iemand zin om Transformice te spelen?
http://transformice.com
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |