Ik zag jou lopen op station Amersfoortquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:24 schreef Demon_Hunter het volgende:
Kees is een eindbaas, voor de rest wil ik er geen woorden aan vuil maken.
Ik zal er wel verdomd fris uit hebben gezienquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:14 schreef Perquisite het volgende:
[..]
Ik zag jou lopen op station Amersfoort
Haha wij liepen er ook als een stel zombies rond, iedereen eigenlijkquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:28 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ik zal er wel verdomd fris uit hebben gezien![]()
Niet zo aanstellen! Was vet mooi met al die opblaasbeesten ! Wat super, vorig jaar was ook leuk, maar nu ook toch, je had moeten zien wat voor opblaasbeesten in beslag zijn genomen door de security, als dat allemaal mee was gekomen waren er meer opblaasbeesten dan bezoekers in die tent !quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:53 schreef Xeanor het volgende:
Kees was 100x minder leuk dan vorig jaar, veel te druk, veel en veel te veel rotzooi dit keer (sodemieter op met je half-opgeblazen luchtbedden, ze zijn tyfusirritant) terwijl het vorig jaar wel nog leuk was met gewoon een paar opblaasdingen die werden rondgebokst. Verder zoals ik al zei veel te druk, je kon nauwelijks staan en je werd continu aan een stuk door alle kanten op geduwd. Ben rond 03:30 teruggegaan en toen kon je wel enigszins wat "dansen". Toen waren kennelijk alle agressieve mongolen ook weg en heb ik nog ff kunnen crowdsurfen.
Vorig jaar was het van begin tot eind geniaal. Was het maar ieder jaar zo.
Wat is een spiegelbol ?quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:18 schreef Vinifera het volgende:
Sta ik daar lekker keeswaardig te zijn, krijg ik vol een joekel van een spiegelbol tegen mijn kop!
En hij was niet van piepschuim...
Nee man het is kees van hondt het is een afsluiter mensen weten wat daar gebeurt... alleen volgend jaar als afsluiter in de alfa tot een uurtje of 4quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:38 schreef MOD het volgende:
Die luchtbedden stand naast de Grolsch was ook echt geplunderd. Ik hoorde de beveiligers bij de ingang ook nog zeggen "van af nu alle opblaasbare voorwerpen in beslag nemen"
Echt grappig om te zien hoe die kliko's het publiek in gingen. Aan het eind van de avond telde ik er 18 die door de security uit het publiek waren gehaald. Ook nog een aantal picknick tafels. Het gaat soms echt te ver vind ik.. Daarom niet minder vet!
Liever toch maar India. Alpha is denk ik te groot voor zo'n feestje, gaat ten koste van de sfeer. Bovendien is er dan verder niets te doen in de buurt van de Alpha, dus 'even ergens anders kijken' kan dan niet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:42 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Nee man het is kees van hondt het is een afsluiter mensen weten wat daar gebeurt... alleen volgend jaar als afsluiter in de alfa tot een uurtje of 4![]()
Inderdaad, ik kon echt niet langer dan 10 minuten vooraan in het midden, daarna moest ik echt even afkoelen (en bier halen).quote:Ook wel lame dat ze in het begin de india gedeeltelijk dicht gegooit hadden... fucking heet daar binnen
Stel je niet zo aan, er staat zelfs in het boekje dat er planten zijn. Plantenliefhebbende dompteur van het hossende hoeragevoel staat er, en het is elk jaar een bloemstuk daar.quote:
Ging jij met luchtbed en al om?quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:43 schreef Tijgerbroodje het volgende:
Yea ik was iedere keer van die kliko's aan het halen over het gehele veld en het was redelijk makkelijk om ze in de tent te krijgen, alleen had de security die dingen echt zo te pakken.. ze zijn wel snel en agressief
Maar ja ik heb mijn rug of ribben of wat dan ook flink bezeert tijdens het crowdsurfen, ik kwam echt met een smak om de grond terecht, en recht op me rug.. au.
Nu is bewegen een beetje moeilijk haha.
Ja, wat een heldquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ging jij met luchtbed en al om?
En hebben jullie die ene dude nog gezien, die IN een kliko de tent binnen kwam crowdsurfen. Geniaal
.
Ja alleen was het luchtbed zo leeg, dus moest ik zonder luchtbed op ten duur crowdsurfen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:37 schreef MPG het volgende:
[..]
En hebben jullie die ene dude nog gezien, die IN een kliko de tent binnen kwam crowdsurfen. Geniaal
.
Kan best zijn dat ik je dan heb opgeraaptquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:43 schreef Tijgerbroodje het volgende:
Yea ik was iedere keer van die kliko's aan het halen over het gehele veld en het was redelijk makkelijk om ze in de tent te krijgen, alleen had de security die dingen echt zo te pakken.. ze zijn wel snel en agressief
Maar ja ik heb mijn rug of ribben of wat dan ook flink bezeert tijdens het crowdsurfen, ik kwam echt met een smak om de grond terecht, en recht op me rug.. au.
Als je eens zag hoevel er in beslag werd genomenquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:38 schreef MOD het volgende:
Die luchtbedden stand naast de Grolsch was ook echt geplunderd. Ik hoorde de beveiligers bij de ingang ook nog zeggen "van af nu alle opblaasbare voorwerpen in beslag nemen"
Eensch. Vondt Kees dit jaar eigenlijk ook echt niet tof. Het was meer van "Kom we gaan naar Kees van Hondt, das leuk dus we gaan allemaal leuk doen".quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:53 schreef Xeanor het volgende:
Kees was 100x minder leuk dan vorig jaar, veel te druk, veel en veel te veel rotzooi dit keer (sodemieter op met je half-opgeblazen luchtbedden, ze zijn tyfusirritant) terwijl het vorig jaar wel nog leuk was met gewoon een paar opblaasdingen die werden rondgebokst. Verder zoals ik al zei veel te druk, je kon nauwelijks staan en je werd continu aan een stuk door alle kanten op geduwd. Ben rond 03:30 teruggegaan en toen kon je wel enigszins wat "dansen". Toen waren kennelijk alle agressieve mongolen ook weg en heb ik nog ff kunnen crowdsurfen.
Vorig jaar was het van begin tot eind geniaal. Was het maar ieder jaar zo.
haha jaquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:37 schreef MPG het volgende:
[..]
.
nee, zo'n kliko waar een paar liter bier/fris/vet uit druipt over je hoofd krijgen is lachenquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:43 schreef Tijgerbroodje het volgende:
Effe voor uw informatie, ik haalde de zak met rotzooi uit de kliko voordat ik hem naar de tent bracht.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:41 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
nee, zo'n kliko waar een paar liter bier/fris/vet uit druipt over je hoofd krijgen is lachen![]()
gelukkig niet bij mij, maar ik zag het naast me gebeuren. van mij hadden ze alle kliko-idioten linea recta van het festival mogen verwijderen.
maar goed, ik snap dat hele kees de hondt gebeuren niet, ik ga liever op goede muziek uit mn dak.
Met iemand erop uiteraardquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:44 schreef Gesloten het volgende:
Met dat echte matras kon je ook goed gooien
Dit was toch al het vierde jaar op rij dat dit gebeurde... 2x Lima en nu 2 x Indiaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:55 schreef zwaaibaai het volgende:
....
Dit heb ik nooit eerder gezien, en ik ga al tien jaar naar Lowlands.
6e jaar. Kees draait op zondagnacht al vanaf het eerste Lima-jaar, 2005. En daarvoor volgens mij ook al bij de 'Russendisko' in de Higher Ground.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:32 schreef HansvD het volgende:
[..]
Dit was toch al het vierde jaar op rij dat dit gebeurde... 2x Lima en nu 2 x India
Al wordt het nu wel een beetje te veel van het goede
O, oke, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
6e jaar. Kees draait op zondagnacht al vanaf het eerste Lima-jaar, 2005. En daarvoor volgens mij ook al bij de 'Russendisko' in de Higher Ground.
Hmm ik kan ze moeilijk ongelijk gevenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:39 schreef kres het volgende:
Weet iemand nog wie die meid was die op haar buik ging crowdsurfen ? Die is ook echt overal maar dan dan ook echt overal vastgepakt en aangeraakt... Dat ging echt nergens over..
Uiteraard, het ongevraagd voelen van tiet is bijna hetzelfde als neuken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:20 schreef julian6 het volgende:
[..]
Hmm ik kan ze moeilijk ongelijk geven
Tja, de Vifit werd 2 uur van te voren door de bezoekers gestriptquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:53 schreef Xeanor het volgende:
Kees was 100x minder leuk dan vorig jaar, veel te druk, veel en veel te veel rotzooi dit keer (sodemieter op met je half-opgeblazen luchtbedden, ze zijn tyfusirritant)
zo eentje?quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:18 schreef Vinifera het volgende:
Sta ik daar lekker keeswaardig te zijn, krijg ik vol een joekel van een spiegelbol tegen mijn kop!
En hij was niet van piepschuim...
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:30 schreef Sam_Raimi het volgende:
Uiteraard, het ongevraagd voelen van tiet is bijna hetzelfde als neuken.
het was hem ja. zwaar klereding!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:02 schreef rubbereend het volgende:
Ik vond het weer tof, wel was duidelijk te zien dat de beveiliging veel zooi heeft afgevangen buiten de tent, geen hebben of vloerdelen en vanaf de alpha is de nodige aanvoer gestopt.
[..]
Tja, de Vifit werd 2 uur van te voren door de bezoekers gestriptdus daar kwam het vandaan, verder niet veel aan te doen
[..]
zo eentje?
[ afbeelding ]
die kwamen we maandag op camping 1 tegenbest knap hoe die van het terrein is meegenomen
zeg dat welquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:52 schreef Vinifera het volgende:
[..]
het was hem ja. zwaar klereding!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |