abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85604874
Fuck yea!! :D

En ik wacht met smart op filmpjes.

Crowdsurfen op een luchtbed is leuk :D
pi_85604930
Ik was er niet, was in de bravo, daar gebeurde hetzelfde op luchtbedden en met tafels. Alleen dan betere muziek.
It's you my love, you who are the stranger
pi_85605104
ik ben 100% keeswaardig :) nu al zin in volgend jaar
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
pi_85605133
Kees, HELD!

Halfuur vooraan gestaan maar toen klotste ik van de zweet :'), vuilnisbakken, boten en stukken plant voorbij zien komen :P .
pi_85605221
Vond kees dit jaar wel minder, het was veels te druk en er was een soort halve pit terwijl je alles moest ontwijken...
pi_85605298
kees was echt 1 van de hoogtepunten ik kon niet meer op mn poten staan maar toen (de vrienden van...) kees de hondt begonnen ging het dansen wel :) en ja... bij kees vooraanstaan.. dan kan je ook niks
pi_85606112
Uren vooraan gestaan. Geniaal. Kan m'n hoofd niet meer bewegen omdat er een dr. Martins tegen m'n nek aankwam :'(
  maandag 23 augustus 2010 @ 14:24:16 #8
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_85607203
Kees is een eindbaas, voor de rest wil ik er geen woorden aan vuil maken.
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_85609449
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:24 schreef Demon_Hunter het volgende:
Kees is een eindbaas, voor de rest wil ik er geen woorden aan vuil maken.
Ik zag jou lopen op station Amersfoort :Y
pi_85609684
Wat is die kees een baas zeg! Helemaal kapot was op een gegeven moment niet meer uit te houden in me beren vestje haha
  maandag 23 augustus 2010 @ 15:28:04 #11
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_85610062
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 15:14 schreef Perquisite het volgende:

[..]

Ik zag jou lopen op station Amersfoort :Y
Ik zal er wel verdomd fris uit hebben gezien :'( :P
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_85610511
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 15:28 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

Ik zal er wel verdomd fris uit hebben gezien :'( :P
Haha wij liepen er ook als een stel zombies rond, iedereen eigenlijk :P
  maandag 23 augustus 2010 @ 15:42:32 #13
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_85610716
Jaja, Kees was weer chaotisch.
------------------
pi_85611142
Kees was 100x minder leuk dan vorig jaar, veel te druk, veel en veel te veel rotzooi dit keer (sodemieter op met je half-opgeblazen luchtbedden, ze zijn tyfusirritant) terwijl het vorig jaar wel nog leuk was met gewoon een paar opblaasdingen die werden rondgebokst. Verder zoals ik al zei veel te druk, je kon nauwelijks staan en je werd continu aan een stuk door alle kanten op geduwd. Ben rond 03:30 teruggegaan en toen kon je wel enigszins wat "dansen". Toen waren kennelijk alle agressieve mongolen ook weg en heb ik nog ff kunnen crowdsurfen.

Vorig jaar was het van begin tot eind geniaal. Was het maar ieder jaar zo.
pi_85614662
Sta ik daar lekker keeswaardig te zijn, krijg ik vol een joekel van een spiegelbol tegen mijn kop!

En hij was niet van piepschuim...
  maandag 23 augustus 2010 @ 17:21:01 #16
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_85614789
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  maandag 23 augustus 2010 @ 17:23:40 #17
213498 SpauldingPF
When the music's over
pi_85614923
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 15:53 schreef Xeanor het volgende:
Kees was 100x minder leuk dan vorig jaar, veel te druk, veel en veel te veel rotzooi dit keer (sodemieter op met je half-opgeblazen luchtbedden, ze zijn tyfusirritant) terwijl het vorig jaar wel nog leuk was met gewoon een paar opblaasdingen die werden rondgebokst. Verder zoals ik al zei veel te druk, je kon nauwelijks staan en je werd continu aan een stuk door alle kanten op geduwd. Ben rond 03:30 teruggegaan en toen kon je wel enigszins wat "dansen". Toen waren kennelijk alle agressieve mongolen ook weg en heb ik nog ff kunnen crowdsurfen.

Niet zo aanstellen! Was vet mooi met al die opblaasbeesten ! Wat super, vorig jaar was ook leuk, maar nu ook toch, je had moeten zien wat voor opblaasbeesten in beslag zijn genomen door de security, als dat allemaal mee was gekomen waren er meer opblaasbeesten dan bezoekers in die tent !
  maandag 23 augustus 2010 @ 17:23:55 #18
213498 SpauldingPF
When the music's over
pi_85614928
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 17:18 schreef Vinifera het volgende:
Sta ik daar lekker keeswaardig te zijn, krijg ik vol een joekel van een spiegelbol tegen mijn kop!

Wat is een spiegelbol ?
pi_85615056
Ik denk dat hij een discobal bedoelt? :P
En gaaf dat filmpje man! :D Keeeeeeesss!
pi_85615400
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 17:23 schreef SpauldingPF het volgende:

[..]

Wat is een spiegelbol ?
discobal inderdaad
  maandag 23 augustus 2010 @ 17:38:12 #21
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_85615505
Die luchtbedden stand naast de Grolsch was ook echt geplunderd. Ik hoorde de beveiligers bij de ingang ook nog zeggen "van af nu alle opblaasbare voorwerpen in beslag nemen"

Echt grappig om te zien hoe die kliko's het publiek in gingen. Aan het eind van de avond telde ik er 18 die door de security uit het publiek waren gehaald. Ook nog een aantal picknick tafels. Het gaat soms echt te ver vind ik.. Daarom niet minder vet!
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_85615617
Was weer geniaal _O_

Alleen het geluid was wel echt kut, bas stond veel te hard. Daardoor hoorde je de vrolijke melodieën minder goed.
pi_85615649
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 17:38 schreef MOD het volgende:
Die luchtbedden stand naast de Grolsch was ook echt geplunderd. Ik hoorde de beveiligers bij de ingang ook nog zeggen "van af nu alle opblaasbare voorwerpen in beslag nemen"

Echt grappig om te zien hoe die kliko's het publiek in gingen. Aan het eind van de avond telde ik er 18 die door de security uit het publiek waren gehaald. Ook nog een aantal picknick tafels. Het gaat soms echt te ver vind ik.. Daarom niet minder vet!
Nee man het is kees van hondt het is een afsluiter mensen weten wat daar gebeurt... alleen volgend jaar als afsluiter in de alfa tot een uurtje of 4 :)

Ook wel lame dat ze in het begin de india gedeeltelijk dicht gegooit hadden... fucking heet daar binnen
pi_85615666
Yea ik was iedere keer van die kliko's aan het halen over het gehele veld en het was redelijk makkelijk om ze in de tent te krijgen, alleen had de security die dingen echt zo te pakken.. ze zijn wel snel en agressief :O

Maar ja ik heb mijn rug of ribben of wat dan ook flink bezeert tijdens het crowdsurfen, ik kwam echt met een smak om de grond terecht, en recht op me rug.. au.
Nu is bewegen een beetje moeilijk haha.
pi_85616463
Hehe, mooi filmpje.
pi_85616762
Al die debielen met die takken overal
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_85616972
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 17:42 schreef VorteXxX het volgende:

[..]

Nee man het is kees van hondt het is een afsluiter mensen weten wat daar gebeurt... alleen volgend jaar als afsluiter in de alfa tot een uurtje of 4 :)
Liever toch maar India. Alpha is denk ik te groot voor zo'n feestje, gaat ten koste van de sfeer. Bovendien is er dan verder niets te doen in de buurt van de Alpha, dus 'even ergens anders kijken' kan dan niet.

quote:
Ook wel lame dat ze in het begin de india gedeeltelijk dicht gegooit hadden... fucking heet daar binnen
Inderdaad, ik kon echt niet langer dan 10 minuten vooraan in het midden, daarna moest ik echt even afkoelen (en bier halen).
  maandag 23 augustus 2010 @ 19:34:00 #28
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_85619721
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 18:17 schreef Jesse_ het volgende:
Er lag ook een flinke tak door mijn tent heen :{
  maandag 23 augustus 2010 @ 19:35:51 #29
213498 SpauldingPF
When the music's over
pi_85619793
quote:
Stel je niet zo aan, er staat zelfs in het boekje dat er planten zijn. Plantenliefhebbende dompteur van het hossende hoeragevoel staat er, en het is elk jaar een bloemstuk daar.
  maandag 23 augustus 2010 @ 19:37:17 #30
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_85619866
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 17:43 schreef Tijgerbroodje het volgende:
Yea ik was iedere keer van die kliko's aan het halen over het gehele veld en het was redelijk makkelijk om ze in de tent te krijgen, alleen had de security die dingen echt zo te pakken.. ze zijn wel snel en agressief :O

Maar ja ik heb mijn rug of ribben of wat dan ook flink bezeert tijdens het crowdsurfen, ik kwam echt met een smak om de grond terecht, en recht op me rug.. au.
Ging jij met luchtbed en al om?

En hebben jullie die ene dude nog gezien, die IN een kliko de tent binnen kwam crowdsurfen _O_ . Geniaal _O_ .
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
  maandag 23 augustus 2010 @ 19:47:52 #31
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_85620392
quote:
Daar ergerde ik mij ook dood aan. Vieze homo's met fucking planten.
  maandag 23 augustus 2010 @ 19:48:38 #32
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_85620427
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 19:37 schreef MPG het volgende:

[..]

En hebben jullie die ene dude nog gezien, die IN een kliko de tent binnen kwam crowdsurfen _O_ . Geniaal _O_ .
Ja, wat een held :+

En WAAROM moest die tent dicht?
pi_85620433
quote:

[..]

Ja alleen was het luchtbed zo leeg, dus moest ik zonder luchtbed op ten duur crowdsurfen.
En om mensen in de kliko te krijgen is een vrij lastige taak maar met veel passie lukte het wel om mensen zo gek te krijgen :D
pi_85621674
quote:

Kan best zijn dat ik je dan heb opgeraapt :P Sorry voor het niet vangen :D
pi_85622859
Was drukker dan normaal met veel meer stuff in het publiek dan voorheen. Laten we hopen dat dit niet het begin van het einde wordt van een mooi tijdperk Kees...
Maar ik heb toch weer me helemaal kapot genoten! Wat een bende! Heerlijk!

Gaat iemand nog naar de derde Keesdag (27 december) in Tivoli Utrecht?
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
pi_85624648
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 17:38 schreef MOD het volgende:

Als je eens zag hoevel er in beslag werd genomen :D Echt NIET normaal :D
pi_85624748
quote:

Eensch. Vondt Kees dit jaar eigenlijk ook echt niet tof. Het was meer van "Kom we gaan naar Kees van Hondt, das leuk dus we gaan allemaal leuk doen".
Ging daar na 5 minuten, toen ik bier ging halen, keihard door mn rug. Was die meneer die mij eventjes teruggezet heeft trouwens ook een Fokker? :P
pi_85624945
quote:

[..]

haha ja :D , helaas viel die met zn bak op het hoofd van een vriendin van mij, was wat minder
pi_85627957
quote:

nee, zo'n kliko waar een paar liter bier/fris/vet uit druipt over je hoofd krijgen is lachen :X

gelukkig niet bij mij, maar ik zag het naast me gebeuren. van mij hadden ze alle kliko-idioten linea recta van het festival mogen verwijderen.

maar goed, ik snap dat hele kees de hondt gebeuren niet, ik ga liever op goede muziek uit mn dak.
pi_85629854
Kees was top. Alles ging de lucht in!
Ik zie het al, een rubbertjesprobleem.
pi_85630178
ik vond t gewoon geniaal. na een persoonlijk record gezet te hebben in het lange afstand tijdritten bierdrinken kon af en toe een kliko tegen me schedel ook niks meer schelen..
if you'r gonna lie...lie for a friend
if you'r goona cheat...cheat death
if you'r gonna steal...steal a heart
if you're gonna drink...drink with me
pi_85630376
Ben eventjes bij kees geweest maar vond het maar niks. Veels te druk, vorig jaar putte de show zijn kracht juist uit het feit dat je wat bewegingsruimte had en er ruimte was voor polonaises en andere dingen. Nu stond je ingeblikt als een sardientje tussen de hossende mensen.

Ik ga 'm de 27ste wel weer checken met derde keesdag.
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:46:31 #43
150130 centenbakkie
JE MOEDER IS EEN SCHOOLTYPE
pi_85630450
die kliko geniaal!
derp
pi_85633440
Vijf minuten Kees, als de verwerking is voltooid zelfs in HD!

pi_85634816
Trouwens, voor iedereen met Spotify:
http://open.spotify.com/track/5wKMcoJ5yZ1kx7g3JCmSkR
pi_85638781
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:41 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

nee, zo'n kliko waar een paar liter bier/fris/vet uit druipt over je hoofd krijgen is lachen :X

gelukkig niet bij mij, maar ik zag het naast me gebeuren. van mij hadden ze alle kliko-idioten linea recta van het festival mogen verwijderen.

maar goed, ik snap dat hele kees de hondt gebeuren niet, ik ga liever op goede muziek uit mn dak.
Effe voor uw informatie, ik haalde de zak met rotzooi uit de kliko voordat ik hem naar de tent bracht.
Dus dan was het een kliko collega van mij! :D
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:03:24 #48
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_85639319
Ik heb ook twee meisjes in een kliko getild en de kliko laten crowdsurfen, maar die werd binnen 5 minuten afgepakt door de security.
Het is eigenlijk ook heel gevaarlijk, die kliko's.

Opblaasdieren afpakken vind ik dan weer niks op slaan, maar die half opgeblazen luchtbedden waren irritant want je kreeg ze moeilijk de lucht in.

En het was pas leuk na een uur of half 3 inderdaad, toen het rustiger werd.
The Most Incredible, Baby
pi_85640444
In de India is het te druk met Kees.

In de Lima was het nog goed te doen, nu is het te.

En dat ze die tent half dicht deden was om beter overzicht te houden over de tafels en hekken die anders naar binnen gaan.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:39:56 #50
80089 kres
Komt goed...
pi_85640506
Weet iemand nog wie die meid was die op haar buik ging crowdsurfen ? Die is ook echt overal maar dan dan ook echt overal vastgepakt en aangeraakt... Dat ging echt nergens over.. :')
Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:51:55 #51
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_85640902
Ik was er niet, was in de Grolsch, veel betere muziek :P
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_85641398
Ik heb er spijt van dat iok nog nooit eerder n aar kees ben gegaan, WAT een bizarre gewaarwording!
Ik liep voor het eerst die tent in om vervolgens door een groep willekeurige personen op te worden getild, een stuk te crowdsurfen, vervolgens werd ik al crowdsurfend op een matras(nog een echte ook, wie had die in vredesnaam meegenomen :') gelegd dat ook crowdsurfte, en hierna nog zeker 1 minuut in de lucht gebleven.
Mensen werden wel steeds moeier velen die werden opgetild vielen direct weer als rotte vruchten naar beneden.
WAT EEN FEEST
pi_85642435
Met dat echte matras kon je ook goed gooien :D
pi_85642463
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:44 schreef Gesloten het volgende:
Met dat echte matras kon je ook goed gooien :D
Met iemand erop uiteraard _O-
pi_85642591
Eerst werd er nog rustig doorgegeven, maar op het eind heb ik meerdere mensen weggesmeten zien worden :')
Heeft iemand dat meisje nog gezien die op haard hoofd viel met het crowdsurfen? Groep mensen geshockeerd kijken of ze wel opstond. Dat deed ze dus niet. Hebben we haar opgetild en is ze met 2 mensen zwalkend naar buiten gebracht. Die gaat volgend jaar niet weer :P
pi_85642781
Als je een dertiger met zijn bek open ter hoogte van de PA zag staan was ik dat.

Rond 03:00uur ben ik er naar binnen gegaan, op aanraden van een collega die ik daar tegen kwam. Werkelijk alles zag ik door de lucht voorbij komen: luchtbedden, luchtbedden met mensen er op, kinderbadje, kliko's, picknicktagels incl. bankjes, alle bamboe van lowlands, een palmboom ( een echte ), partytenten. Mooi spektakel, maar na een uur had ik het wel gezien.

Dit heb ik nooit eerder gezien, en ik ga al tien jaar naar Lowlands.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:00:37 #57
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_85642986
Er kwam ook iemand in een koffer/ schatkist voorbij! O+

Wij hebben dit jaar 'de Wortel' in ere hersteld met een kleine hand variant! :P Het was minder leuk dan vorig jaar, dat is absoluut waar (voor mij) maar ik heb me prima vermaakt! :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_85652016
Was weer erg leuk dit jaar... mijn vrienden maar klagen over de muziek... maar de sfeer :D

Even een kort filmpje gemaakt van alle zooi die er over het publiek vloog. Voor mijn gevoel stond er dit jaar extra beveiliging bij de india :')

Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 17:12:02 #59
314554 Gloei-lamp
lichtpuntje....
pi_85653707
vond kees de voorgaande jaren 1000x beter,
eerder was het genieten van vage muziek, lekker doen en laten wat je zelf wil, crowdsurfen bamboe takken, vuilnisbakken en picknicktafels hoorden daarbij, maar heb het idee dat het steeds harder word, het gevoel dat lowlands afgebroken moet worden ofzo..... en de security is zeikerig...... wij hadden een aantal beesten opgeblazen maar kregen ze het terrein niet op :') dat was gevaarlijk..... 8)7 naja zal dan wel weer..... dan maar via zij ingang :P

vrienden van.... was daarintegen wel weer gezellig!!! niet zo druk en toch breken!! :D
- To believe in something and not live it, is dishonest.
- The Weak never forgive. Forgiveness is the attribute of the strong.
pi_85653770
De India was dit jaar minder groot volgens mij. Vorig jaar was de geluidsman even ver van het podium maar toen kon je daarachter ook nog staan, nu bijna niet.
What Would Goku Do
pi_85654401
Eerlijk gezegd vond ik er geen ruk aan
Dat er dingen door de lucht gingen, wass wel leuk om te zien, maar verder ook niet

Zou beter zijn, als er wat betere muziek gedraait werd :)
Are you nuts??
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 17:36:23 #62
213498 SpauldingPF
When the music's over
pi_85654624
Dat hoort erbij, ga jij maar lekker in de x-ray staan, of met je eigen radiootje bij je tent zitten ofzo.
pi_85654683
My friends are into hiphop but I am into folk!
pi_85655702
Mooiste Kees moment: brugklassers klimmen net buiten de India op elkaars rug/nek. Willen zo stoer de India in rennen. Onderste puber valt, bovenste puber maakt een meterslange buikschuiver op het asfalt. _O-
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_85655742
Oh, en ik heb het volgens mij gefilmd. Pleur het binnenkort wel op Youtube ofzo.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_85656439
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:55 schreef zwaaibaai het volgende:
....
Dit heb ik nooit eerder gezien, en ik ga al tien jaar naar Lowlands.
Dit was toch al het vierde jaar op rij dat dit gebeurde... 2x Lima en nu 2 x India

Al wordt het nu wel een beetje te veel van het goede
pi_85657233
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 18:32 schreef HansvD het volgende:

[..]

Dit was toch al het vierde jaar op rij dat dit gebeurde... 2x Lima en nu 2 x India

Al wordt het nu wel een beetje te veel van het goede
6e jaar. Kees draait op zondagnacht al vanaf het eerste Lima-jaar, 2005. En daarvoor volgens mij ook al bij de 'Russendisko' in de Higher Ground.

2005 - Kees van Hondt en vrienden
2006 - Kees van Hondt & co.
2007 - Kees van Hondt - Afscheidstournee
2008 - Kees van Hondt - De reünie
2009 - Kees van Hondt
2010 - Kees van Hondt - Het Klapstuk
pi_85665514
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 18:58 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

6e jaar. Kees draait op zondagnacht al vanaf het eerste Lima-jaar, 2005. En daarvoor volgens mij ook al bij de 'Russendisko' in de Higher Ground.
O, oke, dat wist ik niet.

Kom al wel sinds 2002 op lowlands maar Kees pas de laatste 4 jaar gezien.
pi_85666347
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:39 schreef kres het volgende:
Weet iemand nog wie die meid was die op haar buik ging crowdsurfen ? Die is ook echt overal maar dan dan ook echt overal vastgepakt en aangeraakt... Dat ging echt nergens over.. :')
Hmm ik kan ze moeilijk ongelijk geven :9
pi_85666912
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:20 schreef julian6 het volgende:

[..]

Hmm ik kan ze moeilijk ongelijk geven :9
Uiteraard, het ongevraagd voelen van tiet is bijna hetzelfde als neuken.

Aan de andere kant kun je moeilijk bepaalde zone's niet aanraken zonder dat ze face first de planken raakt.
"When deep sleep falleth on men, fear came apon me. And trembling which made all my bones to shake" -Job IV, 13-14
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 25 augustus 2010 @ 22:02:02 #71
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_85706944
Ik vond het weer tof, wel was duidelijk te zien dat de beveiliging veel zooi heeft afgevangen buiten de tent, geen hebben of vloerdelen en vanaf de alpha is de nodige aanvoer gestopt.

quote:
Kees was 100x minder leuk dan vorig jaar, veel te druk, veel en veel te veel rotzooi dit keer (sodemieter op met je half-opgeblazen luchtbedden, ze zijn tyfusirritant)
Tja, de Vifit werd 2 uur van te voren door de bezoekers gestript :D dus daar kwam het vandaan, verder niet veel aan te doen

quote:
Op maandag 23 augustus 2010 17:18 schreef Vinifera het volgende:

zo eentje?

die kwamen we maandag op camping 1 tegen _O- best knap hoe die van het terrein is meegenomen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 26 augustus 2010 @ 08:43:15 #72
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_85718204
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:30 schreef Sam_Raimi het volgende:
Uiteraard, het ongevraagd voelen van tiet is bijna hetzelfde als neuken.
:')

Als ik crowdsurfende vrouwen zie dan probeer ik er altijd minstens een vinger in te krijgen! Het liefst een hele wortel!

*O*

Het was inderdaad jammer dat er zoveel zooi is tegen gehouden. 8-)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_85720995
Er is ongetwijfeld veel zooi tegen gehouden. De manier waarop was in mijn geval echt asociaal. Voor ik op pad ging met mn opblaasbare schildpad even een security gast aangeschoten of ie mee het terrein op mocht. Antw. geen probleem als er maar geen drugs in zitten. Vol goede moed richting ingang. Gesprek met 1 van die gleufdieren die er stonden:
-Zij. Ja, die gaat dus niet mee!
-Ik. Maar je collega zei dat het geen probleem was.
-Zij. Daar heb ik niks mee te maken, weg met dat ding.
-Ik. Waarom? Hierover staat niks in de reglementen.
-Zij. Je moet je mond houden, ik bepaal hier wel of iets mee gaat of niet.
-Ik. Fraai dat jullie dat zelf ff bepalen. Volgend jaar mensen weigeren vanwege sportschoenen?
-Zij. Nou moet je echt je kop houden, anders zorg ik ervoor dat je direct het terrein afgetyft wordt.

Nee, die gasten snappen het Lowlands gevoel helemaal! :{w Volgend jaar dergelijk security tuig maar eens weigeren een idee?
veni...bibi...vomui
pi_85751366
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 22:02 schreef rubbereend het volgende:
Ik vond het weer tof, wel was duidelijk te zien dat de beveiliging veel zooi heeft afgevangen buiten de tent, geen hebben of vloerdelen en vanaf de alpha is de nodige aanvoer gestopt.
[..]

Tja, de Vifit werd 2 uur van te voren door de bezoekers gestript :D dus daar kwam het vandaan, verder niet veel aan te doen
[..]

zo eentje?
[ afbeelding ]
die kwamen we maandag op camping 1 tegen _O- best knap hoe die van het terrein is meegenomen
het was hem ja. zwaar klereding!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 26 augustus 2010 @ 23:54:17 #75
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_85754162
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:52 schreef Vinifera het volgende:

[..]

het was hem ja. zwaar klereding!
zeg dat wel :{
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')