yvonne is liefquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan het "lief" criterium?
Nee, ik mag posten waar ik wil. We vormen geen kliekjes op het forum.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:20 schreef naatje_1 het volgende:
AP, optyften uit deze SC met je modwannabe gedrag is spé
Okquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoeft niet, zo groot zijn ze nu ook weer niet.
Ja, als ik een lief meisje leer kennen en ze heeft Fairydusttieten zou ik haar daar echt niet voor dumpen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha Bobby zou iemand met Fairydusttieten doen.
Ik kwam er van de week achter dat het best veel scheeltquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:18 schreef Chai het volgende:
Mijn tieten zijn nu best wel gelijk geloof ik. Of de een heeft de ander weer net iets ingehaald, maar heb nog nooit gehad dat er echt verschil was. Dus hoop niet dat ze alsnog scheefgroeien.
Niet tegen mij.quote:
Ik heb hele kleine, maar ze vallen wel opquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus je hebt ze wel? Daar moet je toch eerst een best wel vetpens voor hebben? Of heb je ze van spier?
Dat komt door de TT.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:21 schreef Dqod het volgende:
Wie zijn al die lui hier in de SC ineens :|
Doen we ook niet, jij bent gewoon een kneusje.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:21 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, ik mag posten waar ik wil. We vormen geen kliekjes op het forum.
Bobsel tochquote:
Ok.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:22 schreef Sok. het volgende:
[..]
Doen we ook niet, jij bent gewoon een kneusje.
Plus de SC was toch kut volgens AP.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:22 schreef Sok. het volgende:
[..]
Doen we ook niet, jij bent gewoon een kneusje.
Doe dat dan niet als ik in de buurt benquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:21 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, ik mag posten waar ik wil. We vormen geen kliekjes op het forum.
Omdat er users worden buitengesloten.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Plus de SC was toch kut volgens AP.
Ow dat zijn dan vast jongenspuberteittieten, want jij bent niet dik toch?quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb hele kleine, maar ze vallen wel op
Sorryquote:
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Doe dat dan niet als ik in de buurt ben
Kom je me troosten?quote:
Iets met zelf naar gemaaktquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:23 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Omdat er users worden buitengesloten.
Ga dan weg als het hier kut is.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:23 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Buitensluiten of jezelf door irritant gedrag totaal buiten spel zetten zijn verschillende dingen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:23 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik wou ook eens even komen kijken maar ik ga al weer weg hoorquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wie zijn al die lui hier in de SC ineens :|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |