quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:16 schreef alors het volgende:
HOAX!!!!! photoshop!!!
[ afbeelding ]
paarden lopen niet uitzichzelf in die houding, dat doen ze alleen als iemand met behulp van een bit ze daarin trekt!Shit, got meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat moet je eigenlijk gewoon doen. Dat doe ik ook altijd, je kan wel een weerwoord terug verwachten, maar goed. Mij is het dat waard. En als je het gewoon vriendelijk brengt, moet er geen probleem zijn lijkt mequote:Op maandag 23 augustus 2010 12:31 schreef Isegrim het volgende:
Dat is weer een beetje zaken in het belachelijke trekken.
Zag van de week op de pensionstal wel iemand rijden die erg streng met d'r handen was en haar paard echt naar beneden dwong (zagen). Zou daar dan eigenlijk iets van willen zeggen, maar durf dat ook weer niet goed. Ik wil niet betweterig overkomen, maar dit was gewoon echt geen fijn plaatje...
Ik vind het gewoon een beetje eng, je weet hoe paardenmeisjes kunnen zijn.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat moet je eigenlijk gewoon doen. Dat doe ik ook altijd, je kan wel een weerwoord terug verwachten, maar goed. Mij is het dat waard. En als je het gewoon vriendelijk brengt, moet er geen probleem zijn lijkt me
Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je jezelf toch afzijdig houdt.
Inderdaad. Een meisje van mijn oude stal moet voor de tuchtraad komen wegens mishandeling van pony en het uitschelden van een official, geloof ik.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:39 schreef Xs2Shanna het volgende:
Iemand op de kampioenschappen deed dat ook. Maar tegenwoordig is er best vaak iemand van de KNHS die toezicht houd. Dit meisje deed het niet fanatiek, maar het was een tik van haar. Ze is er overigens wel meteen op aangesproken toen.
Zekerquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een beetje eng, je weet hoe paardenmeisjes kunnen zijn.
Hij loopt wel 2x zo snel met wind tegen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:05 schreef Isegrim het volgende:
Hier ook forse windstoten af en toe. Fin heeft echt een hekel aan wind, vooral als hij er tegenin moet lopen.
O ja, de dazen hebben plaatsgemaakt voor echt hele vervelende vliegen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hij loopt wel 2x zo snel met wind tegen.
In elk geval geen dazen...
Ik normaal ook, maar wij hebben nu echt een zwembad, het water staat 15 cm hoog en laat Rio nu net een hekel hebben aan opspattend waterquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:02 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik ga in weer en wind...Maar de stallen zijn binnen, we hebben een solarium, dus na de regen kan hij lekker zonnen! En daarna kan ik binnen lekker theetje drinken.
Heb zondag mijn L1 debuut, dus moet sowieso wel.. Maak me alleen een beetje druk om de wind... het waait hier echt heel hard. Er hing net een boompje bijna op de grond!
Huis, tuin en keukenvliegenquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja, de dazen hebben plaatsgemaakt voor echt hele vervelende vliegen.
Die vliegen gaan zelfs bij mensen direct in hun ooghoek, mond en neusgaten zitten.![]()
Ik had er zelf echt last van afgelopen vrijdag.
Stalvliegenquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huis, tuin en keukenvliegenZe zijn nu iig minder aan het steken dan vorige week. Ze zitten hier ondanks ladingen vliegenspray helemaal onder. Ik ga binnenkort m'n tee trea mengseltje maar eens maken.
zo te zien heeft er een hoefijzer tegen aan gezeten.quote:
Huis, tuin en keuken vliegen bijten ook. Vooral in augustus.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
StalvliegenLijken op huis, tuin en keukenvliegen met dat verschil dat ze bijten
Vervelend.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zo te zien heeft er een hoefijzer tegen aan gezeten.
Er staan weer nieuwe paarden in de groep en dan is het bijna altijd raak.
Arme augustusquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huis, tuin en keuken vliegen bijten ook. Vooral in augustus.
Stalvliegen echter:quote:De huisvlieg is niet direct gevaarlijk voor de mens, de vlieg kan in tegenstelling tot andere vliegen als dazen niet bijten. Net als andere echte vliegen uit de familie echte vliegen (Muscidae) kan de huisvlieg ook niet steken met een angel en is niet giftig.
quote:De stalvlieg (Stomoxys calcitrans) is een vlieg uit de familie van de echte vliegen (Muscidae).
Het uiterlijk van deze vlieg is sterk gelijkend met de huisvlieg, maar deze soort heeft duidelijk naar voren stekende palpen. Deze palpen gebruikt de stalvlieg om mee te steken en bloed mee te zuigen. De stalvlieg steekt vooral vee, maar soms ook mensen en dan met name in de benen. De spanwijdte is 6 tot 8 millimeter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |