ah fijn! dat ie er is, en dat je weer beter bent natuurlijk!quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:07 schreef Oxymoron het volgende:
Zo en dan wil ik hierbij openbaar Trui de lieve trui bedanken voor de mooie gekko! Krul in de staart, oogjes en tong, alles zit erop!
En je kaart heeft geholpenik ben weer beter!
Ik moest even terugzoeken maar het is idd het pak van blz. 40 (en toen kwam ik ook het bloesje tegen!).quote:Op woensdag 1 december 2010 09:10 schreef Twinkly het volgende:
Wat grappig dat je hetzelfde boekje hebt!Ik hou van dat boekje
Heb jij dat speelpak op blz. 40 voor de meiden gemaakt? Dat pak heb ik als kind ook gehad! Wat voor voering enzo heb je gebruikt om het warm te maken?
Het knip-handboek is ook nog een aanraderquote:Op woensdag 1 december 2010 10:35 schreef Twinkly het volgende:
Leuke gekko trui! Ik dacht heel even dat het over een gebreide trui met een gekko erop ging
Owlet, nou heb ik helemaal zin om ook zo'n pak voor Niels te maken
Dankjewel voor de boekentips! Ik weet wat ik mijn Santa kan vragen
Nog niet maar dat biedt geen garantie voor de toekomstquote:Op maandag 6 december 2010 15:18 schreef trui het volgende:
rood is beter inderdaad (hier lijkt 't ook roze).
ooh TF, wat leuk!!!en niet teveel last van je hand/pols?
hahaha jij ook alquote:Op maandag 6 december 2010 12:49 schreef trui het volgende:
ik moet bij dat truitje wel een beetje denken aan de stropdas-dingen die m'n moeder vroeger voor mij maakte. ik had er zo'n hekel aan... als je die foto's ook ziet waarop ik 't dan toch maar aan heb zie ik er daarop ook diep ongelukkig uit.![]()
kortom: ik hoop dat de ontvangster er blij mee is!
Xenosquote:
Grmmmblll, ik was er bang voor.quote:Op maandag 13 december 2010 21:01 schreef trui het volgende:
ja hoor, maar alleen als je er heeeeel veel geld voor betaalt.
Cool! Dat moet ik ook maken!quote:Op maandag 13 december 2010 21:53 schreef Ssserpente het volgende:
Oeke, wat gaaf! Wat een geweldige kop, zeg!
Oooh Trui, wauw, zoiets heeft m'n moeder vroeger ook gemaakt!Maria had een klein poppetje in d'r buik en kon je er aan de onderkant uittrekken. Dat mocht ik altijd op kerstavond doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |