Je moet naar een oplaadpunt om het kreng te activeren. Je reisproduct 'ophalen' dus.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:17 schreef Noukjee het volgende:
Ohja, even een vraag. Ik heb mijn OV-chipkaart binnen. Maar er staat in dat formulier dat ik erbij kreeg dat ik m'n studentenreisproduct moet laden op m'n OV-chipkaart.
Wat bedoelen ze hiermee? Ik kan dus nog niet met deze OV reizen?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:21 schreef Swietje het volgende:
[..]
Je moet naar een oplaadpunt om het kreng te activeren. Je reisproduct 'ophalen' dus.
Waaromquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:03 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Nou, flink eten dus! En hopelijk pas je 'm dan weer binnen de kortste keren!
Want maatje 36 is wel erg klein hoor!![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bla: yup! Van studeren word je dik, of perfectionistisch![]()
Ik was in 2005 begeleider. En het programma besloeg niet zoveel... dan blijft er niet zoveel over!quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Een aantal vrienden van mij zijn/waren begeleiders en die hebben deze informatie gekregen. Maar misschien ben jij een aantal jaar geleden begeleider geweest en zijn er inmiddels meer regels en is er meer informatie..
Ohja ik had er bij moeten zetten dat er ook mensen zijn die in een soort Zen-staat van innerlijke tevreden komenquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Bij mij is iets fout gegaan! Ik ben dik, noch perfectionistisch.
Volgens mij zijn die maten ook raar tegenwoordig... Had ik van een shirt opeens XS nodig omdat hij anders echt lubbert. Ik ben na jaren rondhangen in dit topic wel slank, maar niet petit.. Echt maat S slobberde om mij heen. Dat vind ik raar, wat moeten de Phaidra's dan aanquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:39 schreef Perruche het volgende:
Maat 36 is toch niet zo dun? Misschien bij PF's lengte is het onder gemiddeld, maar wel mooi hoor! Ik had vroeger ook 36 en vond mezelf toen ook al dikwat natuurlijk helemaal niet zo was
Maat 32 of 34 vind ik wel te dun vaak, ligt ook aan je lengte.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat schatten jullie in, kan ik met mijn lijstje nog een extra boterhammetje eten voor het RPMën om half 8? Eet pas om half 9 en sporten met volle maag is bweuh. Maar helemaal niks meer tussen 14:30 - 19:30 is ook niet zo fijn...
Bij twijfel, doen!quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat schatten jullie in, kan ik met mijn lijstje nog een extra boterhammetje eten voor het RPMën om half 8? Eet pas om half 9 en sporten met volle maag is bweuh. Maar helemaal niks meer tussen 14:30 - 19:30 is ook niet zo fijn...
Och, best handig hoor, een flinke bips, bij het fietsenquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zeker, want van zo'n groot gat word je niet gelukkig, je moet wel lekker kunnen fietsen!
Phaidra's kopen puike petiterige jurkjes in vintage winkeltjes waar ik amper één been in zou krijgenquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die maten ook raar tegenwoordig... Had ik van een shirt opeens XS nodig omdat hij anders echt lubbert. Ik ben na jaren rondhangen in dit topic wel slank, maar niet petit.. Echt maat S slobberde om mij heen. Dat vind ik raar, wat moeten de Phaidra's dan aan
Oei, mental imagery van een enorme bips waar een fietszadel in verdwijnt...quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Och, best handig hoor, een flinke bips, bij het fietsen
quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ohja ik had er bij moeten zetten dat er ook mensen zijn die in een soort Zen-staat van innerlijke tevreden komenen er verdurrie ook nog eens to-die-for uitzien, eau eerlijkheid!
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oei, mental imagery van een enorme bips waar een fietszadel in verdwijnt...![]()
![]()
Ja, wel twee ook. Wel goed bezig XMquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |