Ben jij er ook weerquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:14 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
xd xd xd HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA !!11!!!!111!!!!!!1!!!![]()
![]()
![]()
![]()
wat een heldquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:14 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
xd xd xd HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA !!11!!!!111!!!!!!1!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Daar mag je geen plaatjes meer plaatsenquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:25 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Sta je dan in je 2ehands tentje![]()
![]()
Vanmidag KLB topics
Ter ondersteuning van je topic mag nog welquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:27 schreef Blinker het volgende:
[..]
Daar mag je geen plaatjes meer plaatsen
Ik wil foto's van gesloopte mensen!
Nee!!!quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:39 schreef Stink-ui het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nu maar wachten op de eerste jankerds
Zo ontdek je dat dus...quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:41 schreef Blinker het volgende:
[..]
Echte Lowlanders zouden ook nooit een tent opzetten in een geul.
Amateurs.![]()
OF: Common sensequote:
Common sense. Dat ga je daar niet vindenquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:00 schreef Blinker het volgende:
[..]
OF: Common sense
Bij Lowlands hoort standaard één dag regen.
Ik zie al die hipsters al naast hun tentje huilen
DIe laatste fotoquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:39 schreef Stink-ui het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, dat is een mythe.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:58 schreef Blinker het volgende:
[..]
Lowlands duurt van donderdag tot maandag, prutser..
Het festivalterrein is toch helemaal niet meer open op dit moment.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:39 schreef Stink-ui het volgende:
[ afbeelding ]
Dat viel wel me, denk hoogstens 5 minuten dat ik in de rij stond en toen was het alweer droog. Denk niet dat er veel leedvermaak zal zijn.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:18 schreef Rauzer het volgende:
[..]
En dan drie uur in de rij staan voor een bus!
Ziet er gezellig uit.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:39 schreef Stink-ui het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit dus, bovendien had ik een tent voor éénmalig gebruikquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:36 schreef Tweek het volgende:
[..]
Dat viel wel me, denk hoogstens 5 minuten dat ik in de rij stond en toen was het alweer droog. Denk niet dat er veel leedvermaak zal zijn.
Ja maar mijn tent staat daar nog droog =) en dit meen ik serieus, dit was in 2005-6 ofzo...quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:46 schreef Blinker het volgende:
[..]
Je hebt jezelf herkend bij foto 3?
2006 was het.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:27 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ja maar mijn tent staat daar nog droog =) en dit meen ik serieus, dit was in 2005-6 ofzo...
Drie minuten bedoel jequote:Op maandag 23 augustus 2010 09:18 schreef Rauzer het volgende:
[..]
En dan drie uur in de rij staan voor een bus!
Van die paar bui'tjes?quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:12 schreef Blinker het volgende:
Die zullen nu flink verzopen zijn met dit baggerweer
Dat is wel dom jaquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:41 schreef Blinker het volgende:
[..]
Echte Lowlanders zouden ook nooit een tent opzetten in een geul.
Amateurs.![]()
wanneer was dit dan? ik heb het helemaal niet zo hard zien regenen en heb alleen maar in mn tshirtje rondgelopen.quote:
Dat was een paar jaar geleden, niet dit jaar.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:57 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
wanneer was dit dan? ik heb het helemaal niet zo hard zien regenen en heb alleen maar in mn tshirtje rondgelopen.
stond massive attack er toen ook?quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:28 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Dat was een paar jaar geleden, niet dit jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |